-->

Bela Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Bela Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Bela Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Bela Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Bela Sözler sizlerle.
- Biri Karşına çıkıp Senin için Ölürüm Derse Hiç Tereddüt Etme Sık Kafasına Sorana Sözünü Tuttu Dersin..

- Hayatımıza Hiçbir şey öylesine Girmez Kimisi Ceza Kimileri ise Bela Kimileri imtihan Kimileri ise Armağan..

- Kulaktan Kulağa Oynamaya Benzer Oldu Aşklar Sen Ona Söylüyorsun Seni Seviyorum Diye O Gidip Bir Başkasına Söylüyor..

- Seni Seviyorum Demeye Korkar Olduk Kimi Gerçekten Değiyor Sevmeye Kimi ise Bin Pişman Ediyor insanı Sevdiğine..

- Şerefsizlere Kaldırırsan Kadehlerini Boşuna Sarhoş Olmuş Olursun Kaldırmış Olduğun Kadehler Bile Değecek..

- Show Yapma Lan Bana Senin Ederin Ney ki Giderin Koysun Bana Panzehir Olsa Aşkın Sen Anca Folyo üzerindeki Esrar Kadar Kafa Yaparsın..

- Keyfe Kederdir Alayına Nisbet Ölüme Güler Azraile Kısmet Bizdeki En Kral Hizmet Dostluğadır Gerisini S!ktir Et..

- Eğer şair Olsaydım Ben Her Cümlelerimde Vururdum Seni Her Koyduğum Noktada Dururdu Kalbin Ben Bir şair Olsaydım Eğer Sana öyle Bir şiir Yazardım ki Sevdiğim Harflerine Asardın Kendini..

- Yarabbi Hemen Canımı Alma Bırak Beni Hayatla Didişeyim Dişi Gönder Azraili mi ölümüne Sevişeyim..

- Keşke Aşkların Hepsi Mutlu Bitse Gerçek Sevgiler Keşke Hep Layık Olanda Kalsa Veya Unutmak Mümkün Olabilse..

- Adam Gibi Sevmeyi Bilmeyenler Ne Hikmetse Hep En Güzel Sevenlere Denk Geliyor Hayat işte Naparsın..

- Aynı Geç Kalmış Ambulans Gibisin Eyy Sevgili Ne Zaman çıkıp Geleceksin Ölünce mi mk Anlayamadım Gitti..

- On Yıl Önceki Sevmediğim insanları On Yıl Sonrada Sevmiyorum Benim Kinim Bile istikrarlı ve Kararlı..

- Dağlar önümde Diz çökerken Kayalara Yalvarmam Ben Nehirler Bana Akarken Bir Damlayla Uğraşamam..

- Yıllardır içimde Bir çocuk Ağlar işte Bu Yüzdendir Gözümdeki Islaklık Sende Bırakıp Gitme Dayanamam Yar O Kadar Taş Değilim Ben Sandığın Kadar..

- Bendeki Hayat Sıradan Gelmesin Sana Ben Kendime Yeterim Zamanla Alışmayı da Bilirim Ama Unutmayı öğrenemedim..

- Hayatı Öyle Bir Yaşa ki Hayat Seni Kıskansın Öyle Bir Sevki Ölüm Bile Sana Acısın Öyle Bir Dost Ol ki Dostun Olmayanlar Utansın..

- Ne Kolumda Kelepçe Ne Yanımda Gardiyan Ne Gönlümde Zulüm Ne Ensemde Ölüm O Gün Yalnızca Sen Olacaksın Gülüm..

- Aldanmayacaksın Hayatın Cilvelerine Hepsi Birer Bahanedir Görünüşüm Serseri Ama Gönlüm şahane..

- Bir Sigara Yak Ver Geriye Dönmez Benimle ölmeyen Düşünceler Bölmez Yak Bir Sigara Ver Yine Dön Gel..

- Bir Silahım Olsaydı Eğer Yoksulluğu şakağından Kaybetmeyi Kalbinden Sensizliği Anlının Tam Orta Yerinden Vururdum..

- Hayat Yollardan çizilmiş Olsa Bile Birini Seçmek Zorundasın Seçmiş Olduğun Yolda Ölüm Varsa Bile Selam Verip Geçeceksin..

- Delikanlıyız Alemde şekil Yapmayız Herkese Büyüklerimizi Severiz Küçüklerimizi Sayarız Biz Delikanlıyız..

- Bizim Sözümüz Dosta Tatlı Düşmana Kurşundur Namerte Hançer Merte Candır Canımız Dosta Feda Düşmana Beladır Dostluğumuz Yücedir Ne Alınır Ne Satılır Ölümünedir..

- Tesbihimiz Varsa Sabır çekiyoruz Sigara içiyorsak Derdimizden içiyoruz Biz Delikanlıyız Farkımız Budur..

- Dudakların Sigaraya Deydiği Kadar Benim Dudaklarıma Deyseydi Sen Benim Tiryakim Bende Senin Yanan Ateşin Olurdum..

- Bir Kadının Mutluluğu ve Geleceği Sevdiği Adamın İhanet Etmesiyle Sevmediği Bir Adamın Sadakatı Arasındadır..

- Bu Yazmış Olduklarım Kapak Olsun Sana Tip Yok ki Şeklin Olsun Hadi ikile Bakalım Sen Yolun Açık Olsun..

- Eyy Deli Gönül Girme Sıkıntılara Alnında Kim Varsa O Ayağına Gelecek Kaderinde O Varsa illaki Seni Sevecek..

- Herkesin Parmak izinin Farklı Oluşu Kim Olursa Olsun Sana Benim Gibi Kimsenin Dokunamayacağının En Büyük Kanıtı..

- Artık Korkuyorum Seni Seviyorum Kelimesini Söylemeye Kimi Sahiden Değiyor Sevmeye Kimi ise Bin Pişman Ediyor insanı Sevdiğine..

- Kadının Anlatması Gereken çok şey Varken Sadece Susuyorsa Erkek Tüm Şansını kaybetmiş Demektir..

- Yapmış olduğun ihanetin Adını Soruyorum Adı Yok Diyorsun Bana Madem Adı Yok , Affı da Olmayacak..

- Aklından Çıkarma Kardeş Mutluyken Söz Vermeyesin Üzgünken Cevap Öfkelendiğinde Karar Verme..

- Ben Yalnızca Sevdiğim insanın Bana Vermiş Olduğu Mutluluk ihtimalini Sevdim Aldatması da Cabası Oldu..

- Hani Sen Bana Demiştin Seni Bırakmam Ayrılmam Ben Senden Ettiğin Yeminleri Kimin Altında Bıraktın Ey Sevgili..

- Sigara Gibi Olacaksın Bu Hayatta Bağımlın Olacaklar Senin isteseler Bile Bırakamayacaklar üzerinde öldürür Yazacak Ama Yinede Vazgeçilmez Olacaksın Senin için Yapılan Tedaviler Cevap Vermeyecek Diyeceksin ki Beni Seven Böyle Sevsin Yada Hiç Başlamasın..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun