-->

Baba Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Anlamlı Baba Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Uzun Baba Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Anlamlı Baba Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Uzun Baba Sözleri sizlerle.
- Zorlu Bir Yola Kolay insanlarla çıkarsan eğer Senide Yolu da Yolcuyu da Satar..

- Hiç Olacak Gibi Değildi Olmadı da Zaten

- Zor iştir Be Sevmek Ne Maaşı Var Nede Sigortası Bir Ayrılığı Var Birde Göz Yaşı..

- Bana Acı Veren Bir şeyi Bile Sevmedim Sen istisna..

- Buda Benden Sana Son Söz Olsun Düşürdüğün Karanlıklarda Boğulasın..

- Bende Bu Vicdan Olduktan Sonra Suçluya Bile Borçlu çıkarım..

- Sahip Olmak mı istiyorsun Önce Ait Olmasını Bileceksin Kardeş..

- Doğruların Bu Dünyada Yeri Yok Yalaka ve Yavşak Olanların Öveni Seveni çok Olur..

- Bir insana Fazla Sensin Dersen Zamanı Geldiğinde Oda Sana Sen Kimsin Der..

- Bana Hoşlanmış Olduğu Adamı Anlattı Bende Oturup Sevdiğim Kızı Dinledim..

- Cinayet Saati Sen Neredeydin Derlerse Unutma Gidiyordum Diyeceksin..

- Susarak Kazanmış Olduğun Değerleri Boş Boş Konuşarak Harcama..

- Mutluluğu Tasarlamaya çalışma Varsa Yaşarsın Yoksa Bakarsın..

- Bu Zamanda iyi Olmaya çalışma Adil Olman Yeterlidir..

- Ben Sahip Olduklarımla Mutluyum Fazlasına Hiç ihtiyacım Yok..

- Yapılmış Olan Tüm Kahpeliklere Bir Ziyaret Borcumuz Oldu..

- Sen Sadece Benim Adımı Biliyorsun Hikayemi Değil..

- Bugünlerde Geçer Deme Sakın Bana Daha Geçmişin Yaraları Duruyor..

- Ağzımdan Ana Avrat Değil Gözümden Damla Damla Düştü Değerin..

- Fırtına Ne Kadar Kuvvetli Olursa Olsun Martı Sevdiği Denizi Bırakmaz..

- Paran Varsa insanlar Seni Tanır Paran Yoksa Sen insanları Tanırsın..

- Benden şikayet Ettiğin Ne Varsa Hepsini Özleyeceksin..

- Bu Hayatta Kendin Olacaksın Başkasına Özenme Bunun için Hayat çok Kısa..

- Sizin Yapmış Olduğunuz Atar Benim Dünyama Sadece Renk Katar..

- Namuslu Kız istiyorsan Sevdiğin Kızı Namuslu Bırakacaksın..

- Geçmişini Unutmayacaksın Geçmiş Senin Geleceğinin Aynasıdır..

- Baba çınar Ağacına Benzer Meyvesi Olmaz ama Gölgesi Yeter..

- Bir gün Herkes Gibi Olmadığımı Anlayacaksın işte O An Sen Herkes Gibi Olacaksın..

- Cesaret çelik Yürekte Değil çelik Gibi Yürekte Saklıdır..

- Şerefinle Para Kazan Parayla şeref Kazanma Paran Bittiğinde şerefinde Bitmesin..

- Yılanın Başı Varken Kuyruğuna Laf Bile Düşmez..

- Kiminle Yaşarsan Yaşa Sen Ölürken Aklındakiyle Ölürsün..

- Şeytan Sadece Sunar insan ise Seçer..

- Akıllı Olmak Bir şey Değil Önemli Olan O Aklı Yerinde Kullana Bilmektir..

- Ağzı iyi Laf Yapanların icraatleri Sıfır Olur..

- Tüm Dünya Vazgeç Dediğinde Umut Oradan Fısıldar Bir kez Daha Dene..

- Öyle insanlar Tanıyorum ki çölde Su Bulsalar Bardak Yok mu Derler..

- Özünden Kopmayanın Sözü Senettir..

- Sen Sadece Gülücüklerimi Yakala Öfkem Sana Ağır Gelir..

- Ne istediğini Bilirsen Doğru Olanı Bulursun..

- Ne Yaptığını Bilmeyen insanlara Yaptığı Her şey Doğru Gelir..

- Düşündüğün Gibi Yaşamazsan Yaşadığın Gibi Düşünürsün..

- Şans Diye Bir şey Yoktur Allah Neyi Nasip Ederse O Olur..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun