-->

Asabi Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Asabi Hatun Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Asabi Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Asabi Hatun Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Asabi Sözler sizlerle.
- Kimsenin Çayına Kaşık Olmayın Şeker Eridiğinde işiniz Biter..

- Yastığı Taş , Tavanı Gökyüzü Olan çocuklar Bizleri Hiçbir Zaman Affetmeyin..

- Farkını Koyduğun Yerlerde Değil Kaliteni Koyduğun Yerde Şeklin Olur..

- Birinin Canını Yakıpta Diğeriyle Mutlu Olunmaz Allah Var..

- Bir Fahişenin Yapma Demesi Kadar Sahteydi Sevi Seviyorum Diyişlerin..

- Öyle Güzel Güzel Bakma Bana Allah Yarattı Demem Severim Billaha..

- İşte Böyle Böyle Büyüyorum Bir Gündüz Oluyor Bir Gece..

- Herkesin Yarası Yar ile Arası Kadardır..

- Ne Kadar içersen iç Başından Başka Kimse Dönmez..

- Sana da Hak Veriyorum Adamlığın Kadar Konuş Dedim O Yüzden Bu Susmalar..

- Onlara Yarar Kendimize Zararız..

- Hepimizin Artist Olduğu Bu Dünyada Filmin Galası Öbür Dünyada..

- Laf Olsun Diye Konuşmam Ben Konuşuyorum Konuştuklarım Laf Oluyor..

- Hayat Okyanusunda Boğulduk Aşk Acısı Verem Etti Kurtulduk..

- Ne Kadar Sert Esiyorsa Essin Fırtına Kayadan Ala Bildiği Sadece Tozdur..

- Nasıl Oluyor Bu Durum Vakit Bir Türlü Geçmek Bilmezken Yıllar Hayatlar Geçip Gidiyor..

- Bir Hata Yaptıysam Yine Yaparım Yine Yaparım Yanlış insana Doğru Yapmam..

- Aklından çıkarma Düşmanın Akıllı Bir Dost Gibi Görünür..

- Çocuklar Gibi Seviyorsan Adam Gibi Sahip çıkacaksın..

- Bir Sigarayı Güzel Yakarım Ben Birde Kendimi..

- Pes Etmek Benim Tarzım Değil Ama Sen Değmezsin Savaşmaya..

- Evet Hayat Pezevenk Ama Karşıma çıkanlarda Az Oruspu Değil ki..

- Kurulacak Hayalim mi Kaldı ki Yıkılacak Diye Korkayım..

- Aşk Bir Kumarsa Bende Kumarbazın Ta Kendisiyim..

- İnsanlar Beni Rest çekişlerimle Tanır ite köpeğe Diz çöküşümle Değil..

- Aşk Yaralıyken Bulamayacağınız Garip Bir Kan Gurubudur..

- Zincirini Kırıp Giden Köpeği Tekrar Getirip Kapına Bağlamayacaksın..

- İnsanı Delik Deşik Eden Sessizlikleri Var Geceyi Bölen çığlıklardan Daha Beter..

- Gevşek Adam Zevkine Delikanlı Adam Neşesine Düşkündür..

- Kafasını Yaşayamadığın Aşkın Müptelası Olmayacaksın Dostum..

- Kaliteli Kadınlara Sahip çıkılmaz Onlar Kime Ait Olduklarını Kendileri Bilirler..

- Elbette Herkes Sever Kimisi Yatağa Kadar Kimisi Ölene Kadar..

- Sanma ki Her Kalıbın içinde ki insandır insanları Farklı Kılan Merhameti ve Vicdanırdır..

- Ben Cümleleri Devirmesini iyi Bilirim Sen Enkazından Nasıl Kurtulacağına Bak..

- Ben Düşmedim Kimselerin Peşine Kalbim Açıktır Girmesini Bilenlere..

- Etme Sırtını Duvardan Başkasına Emanet En Kralının Bile Vardır için Bir Nebze ihanet..

- Lafa Gelince Eş Dost çoktur Ama Herkes Tek Başına Yaşar Hayatı..

- Sen Bile Anlayamazsın Gülüşlerin Bende Kaç Bahar Eder..

- Kalabalıkta Artistlik Yaparsan Tenhadaki Özrünün Faydası Olmaz..

- Yanlışım Olduysa Yanlışın Vardır Kardeş..

- Küfür şeytana Mahsustur Tövbe insana Aşk Kadına Yakışır Sevmek Adama..

- Sen Yollarına 29 Harfle Acı Döşeyen Birine Yara Değil de YAR Diyebilir misin..

- Kendi Kendime Konuşmayı Severim çünkü En Kafa Dengi insan Benim..

- Ne Kadar Değerli Bir insanım Sata Sata Bitiremediler..

- Anlatmadık Değil Aslında Anlatılacak Gibi Değil..

- İcraat Dediğin Yürek ister Paşam Siz Kelime Kaşarı Olmuşunuz..

- Ya Bir Yol Bul Ya Bir Yol Aç Yada Yolumdan çekil..

- Ben çok Gördüm Artist Gibi Gitti Köpek Gibi Döndü..

- Fazla Bağlanmayacaksın Kimseye Tabut Tek Kişiliktir..

- Zaten Başımıza Ne Geliyorsa O Yapmaz, O öyle Biri Değil Dediklerimizden Geliyor..

- Ruh Eşim Yok Diye üzülme Belki de Ruhsuz Bir Eşe Sahipsin Sen..

- Bizi Tanıyan Tanır Tanımayan örnek Alır..

- Kendini Bana Pahalıya Satmaya Kalkma Ucuza Gittiğin Günleri çok iyi Bilirim..

- Seni Öyle Şiddetli Severim ki Dengeni Kaybedersin Kiliseye Girip Selamün Aleyküm Dersin..

- Biri Seni Olduğun Gibi Kabul Emiyor mu O Zaman Sende Onu Olduğu Gibi Siktir Edeceksin..

- Ulaşılmazım Diyerek Ayak Yapmayın Lan ölünüzü Dirinizi Her Gün Birinizi Bir Gün Hepinizi..

- Kadehleri Her Zaman Yanındaki insanlarla Kaldırırsın Ama Her Zaman Aklındakine içersin..

- Bu Hayat Ne Gariptir Dostlar Yaşarken Bir El Verenin Yok Ölünce Sırtında Taşıyanın çok..

- Piç Ruhunla Sevişmeyi öğretme Bana Kalbini AL Gel de En Büyük Zevki Yaşatayım Sana..

- Kendimi Bugünlerde İntihar Köprüsüne Benzetiyorum Gözümdende, Gönlümdende Düşen Düşene.

- Yoklama Alıyorum Sessizlik! Kaygı? Burada Hüzün? Burada Yalnızlık? Burada Mutluluk? Mutluluk?

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun