-->

Artist Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Artist Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Artist Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Artist Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Artist Sözler sizlerle.
- Alaca Karanlığı Sevmem Ya Gündüz Olmalı Ya Gece Kurşun Ya Tam Anlından Vurmalı Yada Namluda Kalmalı Yar Dediğin Ya Tam Sevmeli Yada çekip Gitmeli..

- Keyfe Keder Alayına Nisbet Ölümüne Güler Azraile Kısmet Bizde En Kral Hizmet Dostluğadır Gerisini S!ktir Et..

- Hak Ediyorsa Masadan öyle Bir Kalkacaksın ki Garsona Bahşiş Olarak Bırakılan Bozuk Para Gibi Hissedecek Kendisini..

- Eski Sevgilinizden Gelen Nasılsın Mesajı ile Umutlanmayın Hemen çünkü her Katil Merak Eder Vurduğu Kişinin ölüp ölmediğini..

- Hiç Sordun mu Benim için ölürmüsüm Diyen Sevgiliye Ben Senin için ölürsem Sen Kimin için Yaşayacaksın..

- Masal Kitaplarına Benzedi Artık Zamane Aşkları Okuması çok Güzel ve Zevkli inanması Bir O Kadar Zor..

- Benim En Büyük işlediğim Suç Seni 2 Kelimeye Sığdırmış Olmamdı Şimdi 3 Kelimede Pişmanlığımı Yazıyorum Sana Memnun Olmadım Tanıştığıma..

- Yaşça Bizden Oldukça Büyüktü Hayat Ağzımı Açıp Sen Kimsin Lan Diyemiyecek Kadar Saygılı çocuklardık Biz..

- Adam Yazmış Benim şiir Yazdığım Kalbe Kimse Şair Olamaz Geç Onu Aslanım İlgilenmezsen Roman Bile Yazarlar..

- Bize Bu Alemde Baba Derler Ceketimiz Omuzlarda Gezeriz Büyüklerimize Saygımız Küçüklerimize Sevgimiz Vardır Seviyorsak da Bir Sebebi Vardır..

- Deli Kadınlar Her Zaman iyidir Ne Kahkahaları Tutsak Ne Göz Yaşları Sınırlıdır Ne Arzuları Mahpus Ne de Öfkeleri Prangalıdır..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun