-->

Arabesk Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Arabesk Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Arabesk Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Arabesk Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Arabesk Sözler sizlerle.
- Gülüşleriyle Hayat Veriyorsa Gidişiyle Canını Alır Senin..

- Eline Almış Kalemi, Kader Yazıyor da yazıyor..

- İnanmayın Yalan Hakim Bey Hayallerime Esrar Koklattı Ayıkken Sevmedim Ben Onu..

- Tükeniyorum Artık Bittim Koşmaktan Koşmaktan Değil Ama Sana Ulaşamamaktan..

- Şimdiki çocuklar iyi Veremiyor Eski Sokakların Hakkını..

- Erkek Adam Söyleyemiyor işte Sevdiğini Oturup Bir Tane Daha Yakıyor Sigarasından..

- Kaptırırsan Gönlünü Kahpeye Sende Düşü Verirsin Maddeye..

- Bu Ne Dümen Hayat Böyle Rotayı Sen çiziyorsun Kaptanlığım Nerede Kalıyor..

- Senin O Omuzlarında Ağırlık Hissedersen işte O Benim Vebalimdir Bil istedim..

- Ezan Sesiyle Başlayan Hayaller Sela Sesiyle Tükendi ümitler..

- Tesbih Gibidir Hayat Yeri Geldiğinde Sallarsın Yeri Geldiğinde çekersin..

- Seni O Kadar çok Sevmiştim ki Kime Anlattıysam Yerinde Olmak istedi..

- Hayat Hangi Yanlışlarımızı Düzeltti ki Biz Alıştık Bu Yanlışlara..

- Bak Yine Geldi Aklıma K@hpeliğin Ben şimdi Kime Nasıl Güveneyim..

- O Kadar Yordu ki Hayat Beni ölmeye Bile Gücüm Yetmez Diye Korkuyorum..

- Kalbime Güvenerek Sevdim Seni Ne Olur Kalbime Karşı Mahcup Etmeyesin Beni..

- Kalemimi Kırsalar da Damarımdan Akıp Giden Kanla Yazarım Ben Sevdiğimi..

- İstediğin Kadar Bağır çağır Duymaz Gönül Yarasıdır Bu Ağırdır Merhemi Olmaz..

- Aşka Ceza Verebilseydim Seninde Benim Gibi Sevmeni isterdim..

- Gündüzler Sizin Olsun Gecelerin Tribleri Bizim..

- Zordur Ayrılık ölümden Azer Bülbül Misali..

- Bırakma Beni Başkalarına Görürsün Dayanamazsın..

- Aynı şehirlerdeyiz Sen Varsın Ben Varım Ama Biz Yokuz..

- Nasıl Olsa öğreneceksin Benim Değerimi Ama O Gün Mezarlık Açılmayacak işte..

- Kendini Bana Ver Sen En Ufak israf Edersem Zerreni Namerdim..

- İlk Sıktığım Kurşunda ölmezsen 2.ye Gerek Yok Zaten Değmezsin..

- Tek Tadımlık Peynir Olmaksa Emelin Git mezesi Ol Elalemin..

- Ben Bugünü Yaşıyorsam Eğer Yarının Seni Bana Getireceğine inandığım için..

- Şu Dakikadan Sonra Gelme Artık istemiyorum Hayallerim Bile Sana Kırıldı..

- Bitirdiğim Kadehlerin Değil Gülüm Bu Sensizliğin Sarhoşluğu Sensizliğin..

- Sahibinden Satılık Ne Aşklar Gördüm Ben Karaktere Sıfır şerefsiz insan Manzaralı..

- Sabır Denilen şey Suskunluk Değil Aslında içimizdeki Duyulmayan Bir Feryattır..

- Buda Benden Sana Tek Akıl Aklın Varsa Eğer Tek Takıl..

- Arayın Lan Bomba imha Ekiplerini Etkisiz Hale Getirsinler şu Kafamda Patlayanları..

- Kapatmıştım Ben Kalbimin Kapılarını Kimi Geldi Kilidini Kırdı Kimi ise Menteşesini..

- Her şey Alkolle Başlamadı mı ilk Gözlerim Kaydı Daha Sonra Ne Kadar Hayallerim Varsa..

- Bir Gün Birisi çıkıp Karşına Seni Kimse Benim Kadar Sevemez Derse Benden Bahset Olur mu..

- Vücudum Bıçak Yaralarından ibaretti Dostlarım Sırtıma Saplıyor Sevdiğim Kalbimin Tam Ortasına.

- Gözümden Dökülen Yaşlara Mutluluk Diyorsan Ağlamakta Kaderim Derim Ben O Zaman..

- Olay yerine Tekrar Gelirmiş Katiller Hadi Bekliyorum Sevgilim Gel Tam öldürdüğün Yerdeyim..

- Sevmediğini öğrenmiştim O Anda Silahım Elimdeydi Ama içi Boş Kurşun Beynime Girmişti..

- Gidişin Ne Kadar Canımı Yakarsa Yaksın Sen Devam Et Güzelim Ben Yürüyüşüne Hastayım..

- Olmuyorsa Zorlama Kardeşim Unutulmayı Sevilmekten Daha çok Hak Eden insanlar Var..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun