-->

Ağlatan Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Ağlatan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağlatan Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Ağlatan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağlatan Sözler sizlerle.
- Nereye Gitmek istiyorsan Git Ama Aklımda Durma Artık..

- Giderken Hatıralarını Götürmeyeceksen Gittiğin Neye Yarar Sevgili..

- Garson iptal Et Hayalleri Kalkıyoruz..

- Kalbi Atan Bir Ölüsün Sen Neden ki ¿ Çünkü Beni Sevmiyorsun..

- Beni Tanıyanlar Duygusuz Diyorlar Duygusuz Olduğumdan mı Gözlerim Uykusuz.

- Hayatta Sevmem Dedin ya Bu Dünyanın Öbür Tarafı da var Umutlanıyor insan işte..

- Özledikçe Kırılırsın Kırıldıkça Özlersin..

- İçime Bir Tek Sen yazdım..

- Kanayan Yarayı içinde Taşıyan insan Zahmetli Olur..

- Derdim çok Dermanım Daha Beter..

- Erkeğin Adam Olduğu Yerde Bir Kadın Her Zaman Hanımefendidir..

- İki Günlük Sevgi istemem Ben Varsa Yüreğin Gel Bir Ömür Boyu Sev..

- Elimden Gelen Bir Şey Değildi Kalbimin Derinliklerinden Geldi Sevdim işte..

- Seni Ne Zaman Uyurken Hayal Etsem Affediyorum..

- Şuan Yoksun Ama iyi ki Vardın..

- Gülmek Öğrenilir de Ağlamayı Öğrettiler..

- Çok özleyeceksin Paşam çok O Olsaydı çok severdi Diyeceksin..

- Yine Dünyaya Gelirsem Eğer Sen Gelme Olur mu..

- Aynı şeylere Defalarca Gülmüyorken Aynı şeylere Defalarca Ağlamak çok Saçma..

- Seni En çok , Seni Sevdiğini Söyleyen üzer Sende Oturup Bir Köşede Ağlarsın..

- Sevenleri Bir Birine Kavuşturma Allah’ım Olur da Kavuşturursan Dayanamam..

- Bugün Ellerinin Tersiyle ittiğini El Açıp Dua ile istemezsin inşallah..

- Eski Sevgilime Döndüm Dedim ki Hiç Eskimiyorsun..

- Üstüm başım dağınık olabilir Ama Sana Olan Sevdam Gerçekten Derli Toplu..

- İnsanların Umutlarını Kırıp Yıpratmayın Belki de Sahip Oldukları Tek şey Odur Umut..

- İnsanlar sahip Olduklarını Küçümser Sahip Olmadıklarını Önemser..

- Dünyada ki En Güzel isim Tamlaması Adımla Soyadın..

- Geleceksen Öyle Bir Gel ki Gelmediğin Bütün Günlere Değsin..

- Sigarasını Yanan Sigarasıyla Yakanlara Ne Derdin Var Diye Sormuyorum..

- Çok Değerlisin Ama Değer Misin Gerçekten Bilmiyorum..

- Gitme Senin Gülüşlerin için çok Dualarım var daha..

- Aldatıldığını Değil Nasıl Olurda Aldandım Dersin işte Buna canın sıkılır..

- Özlemek Ölmenin Başka Adıydı Bizde Ölümüne Sevdalı Gençleriz..

- Sadece O Benim Olsun Dünyalar da Sizin..

- Ben Hayal Nedir Bilmezdim Hayal Kurmayı Seni Görünce Öğrendim Ben Biliyormusun..

- Bazen Saçmalamaya Başlarsın Sadece Birkaç Dakika Daha Fazla Konuşa Bilmek için..

- Saniyeler Sonra Ne Olacağını Bilmiyoruz Yıllar Sonranın Hayalleriyle Yaşıyoruz..

- O Kadar Keybettiklerimin Arasında En çok ta Kendimi Özlüyorum..

- Şuan onun için Ağladığımdan Nerden Haberi Olacak..

- İyi Niyetlerimin Son Kullanma Tarihleri Bitti..

- Öyle Bir Dilek Tuttum ki içinde Sen Olan..

- Bazen Öyle Birini Seviyorsun ki Olsa Yanlışlık Olmasa Yalnızlık..

- Dudak Yerine Alnı Tercih Eden Adam Cansın Can..

- Söylesene Be Hayat Neden Hep Ben..

- Bazı insanlar Sevdiklerine çok Değer Verir Bazıları Kendinden Bile Fazla..

- Aklımda Sen Olduğun sürece Kalbim Başkasına Kıyak Yapmaz Rahat Ol Sevgili Sen..

- Birini Sevmek Kolaydır Önemli Olan Nokta Senide Seven Birini Bulmak..

- Onunla Kavga Etmeyi Başkasıyla Gülmeye Değişmem..

- Bazen En Uzun Yolculuk iki insan Arasında ki Mesafe Kadar Oluyor..

- Hayallere Dalıp Gitmem Ben Hayalim Sensin Hiçbir şey istemem Tek istediğim Sensin Benim..

- Ben Bu Hayatta Sadece Sevdiklerimden Korkarım Çünkü Benim Canımı Yalnız Onlar Yaka Bilir..

- Hiç Dokunmadan Bir Kişiyi Seve Biliyorsan Sen Yaşamayı da Sevmeyi de Hak Ediyorsun Arkadaş.

- Aşk için Mesafe Diye Bir şey Yoktur inanmıyorsun Değil mi Dokun Bakalım Şah Damarına..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun