-->

Afilli Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Afilli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Afilli Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Afilli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Afilli Sözler sizlerle.
- Önceden Karanlık Havadan Korkardım Kaçardım Yağmurlardan Artık Karanlıklar Dostum Oldu Yağmurlar ise Göz Yaşım..

- Benim Kişiliğimle Tavrımı Birbirine Karıştırmayasın Kişiliğim Benim Kim Olduğumla Tavrım Senin Kim Olduğunla Alakalıdır..

- Sevmiyor Diye Üzülme Be Kardeşim Belki de Hak Etmiyordur Seni Rabbim O Yüzden Nasip Etmiyor Belki..

- Sen Ne Yaparsan Yap Güzelim Pişman Olarak Öleceksin Belki Yapmış Olduklarından Belki Yapmamış Olduklarından..

- Ne Orhan Anladı Benim Derdimden Ne de Ferdi Sana Sesleniyorum Müslüm Baba Nereden Sevdim Ben O Zalimi..

- İçimde Bir Gariplik Var Ama Söyleyemiyorum Ben Susmayı Tercih Ediyorum Yüreğim Ağlamak istiyor..

- Nisan Yağmuru Yılanın Ağzına Damladığında Zehir Olurmuş Midyenin Ağzına Düştüğünde inci Olurmuş Sen Nasıl Bir Yağmursun öyle Güzelim Yüreğime Düştün Can Oldun..

- Her Geçen Gün ölümün Yaklaştığını Bilerek Zamanın Geçmesini isteyen iki kişi Vardır Biri Mahkum, Diğeri Askerdir..

- Öyle Bir Yerde Aradım ki Hayatımı Kimi Zaman Kadehte Kimi Zaman ise Cigarada Kimi Zamanlarda ise Uçurumun Tam Kenarında..

- Gençliğimin En Güzel çağlarına çöküvermiş Karanlıklar Hadi çıkar Bakalım çıkarabilirsen Güneşin Doğuşuna..

- Benim Sevgimi Sen Taşıyamazsın Güzelim Ağır Gelir Kendini Kaybedersin Kiliseye Girip Selamın Aleyküm Dersin..

- Geriye Dönderemeyeceğin 4 şey Yaydan çıkan Ok Söylenmiş Olan Söz Geçmiş Olan Hayat Kaçırmış Olduğun Fırsatlar..

- Bir şey Yazışıyorum Ama Aşka Benziyor Ne Karşılıksız Diyebiliyorum Nede Karşılıklı Olduğuna Isbatım Var..

- Kafamı Sağa çeviriyorum Kahpeler Sola çeviriyorum Maddeler Hiç Kusuruma Bakma Matmazel Bu Semtin Hepsi Müptezel..

- Aklımdan çıkıyorsun Tam Unuttum Diyorum Dilenci Bile Laf Sokuyor Yol Kenarından Allah Sevdiğine Kavuştursun..

- Hayatı Rakı Niyetine içerken Meze Olarak Kafayı Yedim Sarhoşluk Kötü Diyorlar Her şeyimi Ayıkken Kaybettim Ben..

- İnsanlar Nehire Benzer Sadece Yüzeysel Tanırsın Derinliklerinde Neler Vardır Neler Ne Fırtınalar Kopar Ama Söylemez Sadece Sessiz Sedasız Akıp Gider..

- Benim için çok Önemlidir ilk izlenim ilk iki dakikada Kocaman Bir Yüreği Var Sanırsın Ve Bir ömür O Yürekte ilk iki Dakikayı Ararsın..

- Sevdiğiniz insanların Kalbini Kırmayın Eğer Kırarsanız Kalplerini Düşmanlarınızın Arzularına Hizmet Etmiş Olursunuz..

- Yaşadıklarını Bir Rüya ile Karıştıranlar Haklıymış Uyanıkken Uyuyormuşuz Uykuda Uyanıyormuşuz.

- Gelir Gibi Yapıyor Tam Köşeden U dönüşü Yapıyor Hiç Uğramıyor Mutluluk Bize Ama Halen Umut Besliyorum içimde..

- Hiç Dikkat Ettiniz mi Dilek Ağaçlarına Ne Meyvesi Oluyor Nede Yaprağı Ağacın Kendine Hayrı Yok ki Sana Nasıl Güzellik Yapsın..

- Günün Adamı Olmaya çalışma Hakikatin Adamı Olmaya çalış Gün Gelip Geçer Hakikat Olduğu Yerde Kalır..

- Bazen Ne Kadar Çaba Göstersen de Bir Türlü Yaranamıyorsun Yaranamadıkça Derinden Derinden Yaralanıyorsun..

- Uçup Giden Yıllarımdan Vazgeçtim Birisi Bana insanlara Karşı Yitirdiğim Güveni Tekrar Vere Bilir mi..

- Değişir telefon numaraları Değişir adresler, sözler Şehirler, isimler, çareler, Arkadaşlar, Yanlışlar, Yokuşlar. Mevsimler, şiirler, şarkılar. Yanın, Yarın Yaran bile değişir de... Yüreğini utandıran Başını öne Eğdiren Hiç Değişmez.

- Değdi mi gittiğine ¿ Elin, Gözün, Kokun, Tenin Değdi, değil mi gittiğine Ben isminden başka ismi Sessizliğime bile değdirmedim Allah’a emanet ettiğim.

- Gerçekten Beklediğimden Flan Değil Ama Adettendir Giderken Bir Omuz Vermez mi insan Sevdiğinin Tabutuna..

- Giden Sevgililerden Vefa Beklenmezmiş Gün Gelirde Gücüm Yetmez isyan Edersem Beni o isyankar Sevdaların içine gömün..

- Bonzaiden Daha Tehlikeli şeylerde Vardı Senin Gizemli Bakan Gözlerin Benim Müptezel Cümlelerim..

- Biri Vardır Sevilmeye Değer Biri Vardır Görülmeye Değer Biri Vardır Özlenmeye Değer Biri de Vardır ki Can Vermeye Değer..

- Düşerken 2 şeyi Unutma Kimin Seni ittiğini Kimin Seni Tutmadığını Ayağa Kalktığında Lazım Olacak..

- Vallahi Özleyeceksin Kızıyordu Kıskanıyordu Karışıyordu Küsüyordu çok Soru Soruyordu Ama Beni çok Seviyordu Diyeceksin..

- Allah Onu Sevdiğine Bağışlasın Dedim Gittim Beni Sevmiyordu Biliyordu Ben Onu Seviyordum Biliyordu Aslında Bir çok şeyi hiç bilmedi Bende hiç söylemedim Sadece Seviyordum Yazdım ve Gittim..

- Sevdin de Ne Kaybettin Diyorlar Bana Anlamıyorlar ki Arkadaş Anlamıyorlar Gülüşlerimi Kaybettim Gülüşlerimi..

- Öfkelerim Yok Sana Bedduam Yok Sana isyanım Kinim Belam Yok Sana Herkesin Korktuğu şeyi Yaşa..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun