-->

Zalim Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Zalim Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Zalim Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Zalim Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Zalim Sözler sizlerle.
- Yaşanmış En Büyük Acılarım Olsan Tek Bir Gülüşümle Yok Olursun..

- Akıl Durdu , Kalp Soğudu Dil’de Susunca , Düşünmeden Vazgeçtim..

- Kızamıyorum ki Sana Sende Karakterin Kadar Edersin..

- Kime Yar Dedimse O Yar Açtı Yaralarımı..

- Uzun Lafa Gerek Yok Güzelim Sen Benden Daha Kötülerine Layıksın..

- Sigarayı Kül Tabağına Bırakır Gibi Bırakırım Seni Kendi Kendine Yanar Durursun..

- Gece Dinlediğim şarkı gibisin Hoşuma Gidiyorsun ama Canımı Acıtıyorsun..

- Duam Belli , Duyan Belli Gerisi Takdiri İlahi..

- Bazen Aynı Dili Konuşmak Yetmiyor Aynı Yerden Anlamakta Önemli..

- Çok iyi birine benziyor Düşüncesi Yakmadı mı Hepimizi..

- Kumar Gibiydin Be Sevgili Seni Kazanayım Derken Kendimi Kaybetmişim..

- Korkmana Gerek Yok Güzelim istenmediğim Yürekte Gölgemi Bile Bırakmam Ben..

- Hevesimi Kırdın Hevesimin Bir Önemi Yoktu Ama içinde Sevesim Vardı Seni..

- O Sensizliği Göze Alabiliyorsa Sende Onsuzlukla Bir şey Kaybetmezsin..

- Cebimdeki Paraya Benziyorsun Bugün Benim Yarın Elin..

- Sadakat Ölüme Benzer Kırmızı çizgiyi Geçtiğin zaman Geri Dönüşü Mümkün Değildir..

- Zalim insan Seni , Allah’ın Yok mu Senin..

- Yalnız Oluşum Kimseyi Yanıltmaya Kalkmasın Zirve Tek Kişilik Unutmayın..

- Bazen Öyle insanlar gider ki Hayatınızdan Hep Böyle Yalnız Kalsaydım Keşke Dersiniz..

- O Kadar Güzel Unutmuşsun ki Beni Hatırlatmaya Bile Kıyamadım..

- Bana Huzur Verebilecek insanlar Lazım Yaşam Enerjimi Sömürecek insanlar Değil..

- Sonra Düşündüm de Sonra Düşünmenin Gerçekten Bir Anlamı Yokmuş..

- An Geliyor ki insanlar Kıbleyi Bile şaşırıyor Ben Yanlış Birine Aşık Olmuşum çok mu..

- Popüler Olabilirsin Ama Kalite Denilen çok farklı bir şeydir..

- Birde Bakmışın Karşına çıkmış Dünleri Unutup Yarınlara Umut Olur..

- Sana Özel Bir Durum Değil Bu Tercihim Ben Adam Olmayan Kim Varsa Unutuyorum..

- Ben Kimsenin Mecburi istikameti Değilim Kimsede Benim Çıkmaz Bir Sokağım Değil..

- Kim Demiş Vazgeçilmez Diye Bir şey Yok Siktiri çekeceksin Bak Bakalım Nasıl Vazgeçiyor..

- 2. Şansı Bekleme Benden Ben Lafımı Bile 2 Kez Söylemem Denenmişi Denemek Ahmaklıktır..

- Gitmem için o kadar çok çaba gösteren insan için Kalmam Ahmaklıktan başka bir şey değildir..

- Yaşadığımız Dünyada Herkese Yetecek Yer Var Kimseyi Tepemize Çıkarmanın Bir Mantığı Yok..

- Gece Geldi Uyutmadı Gündüzler Bitti Unutturmadı işte Dünya Böyle Hayatta Bıraktı Ama Yaşatmadı.

- Kolumuzu, Kanadımızı Kırıp Defolup Gidenler Değilmiydi Sana Kol Kanat Olmaya Geldim Diyenler.

- Bazen Almış Olduğun Terbiyeyi Bir Kenara Bırakıp Ne Gerekiyorsa Onu Yapmalısın ki Herkes Haddini Bilsin..

- Ağzıyla Kuş Tutsa Sevemeyeceğim insanlar Var, Birde Canımı Okusa Vazgeçemeyeceğim insanlar Var..

- Herkesin Gönlünde Bir Tane Hünkar Her Gönül de Bir Tane de Sultan Olur Geri Kalanlar Sarayın Soytarısıdır..

- Kaybedeceğini Bildiğin Halde Neden Mücadele Ediyorsun ki Dedi Oysa ki Öleceğini Bile Bile Mücadele Ettiğini Unutmuştu Hiç Bozmak istemedim..

- Tam Alıştım Yokluğuna Diyorum Birden Karşıma çıkıyor Seni Anımsatan Bir şeyler Ben Yine Yıkılıyorum Yerle Bir Oluyorum..

- Arkadaş Hem Gülü Seveyim Diyorsun Hem de Elimi Acıtmasın Dikenleri Diyorsun Rezil , Rüsva Olmadan Aşk Yaşanır mı..

- Moralinizin En Bozuk Olduğu Anda Sizi Güldürmek için Tüm Saçmalıkları Deneyen insanları Kaybetmeyin..

- Haddinden Fazla Değer Verip Gereğinden Fazla Israr Ettiğin Herkes istisnasız Herkes Seni Buna Pişman Eder..

- Meşgul Olduğunu Söylüyorsa Hiç Rahatsız Etme Onun Gözünde Kıymetli Olsaydın Eğer O Meşguliyetinin Sebebi Sen Olurdun..

- Kimse Benim Gözümde Aynı Yeri Teşkil Etmez Her şey Yerinde ve Kişiye Göredir Saygıda Kusur Ettiysem , Saygı Bana Kusur Sana Aittir..

- Giderken Ardından Şöyle Düşünceli Bir şekilde Baktım da Sende Zaten Bu Aşk Taşıyacak Göt Göremedim..

- Uçuk Kaçık Hayallerde Kurmuyorum Ama Nedense Kurmuş Olduğum Tüm Hayallerim Uçup Kaçıyor..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun