-->

Tılsımlı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Tılsımlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Tılsımlı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Tılsımlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Tılsımlı Sözler sizlerle.
- Evet önemlidir Düşüncelerin Ama Benim için Önemli Değil Ne Düşünürsen Düşün..

- Tabelamı Asmak Gerekiyor Artık Dikkat Kalp Var Kırıla Bilir Diye..

- Zaman O Kadar Değerlidir ki Kime Hediye Ettiğine Dikkat Et..

- Büyük Aşklar Ya Onsuzdur Yada Sonsuz..

- Ne Kadar çok Değer Verirsen O Kadar çok Pişmanlık Demektir..

- Oyun Bittiği Anda şahta piyonda Aynı Kutunun içerisine Girer..

- Hiç Nefret Ede Ede Sevdiğin Oldu mu ¿

- Asıl Marifet Sarılmak Değil Sarıldığında Bırakmamak..

- Hayat Mucizeler Diyarına Benzer Bugün Varız Yarın Birden Yok Olmuşuz..

- Sen Hep Aklımdasın Ama Aklım Başımda Değil ki..

- İnsanlar Sahip Olduklarını Küçümser Sahip Olmadıklarını önemser..

- Öyle Bir Yerde Kaldım ki Ne Seni Sevmeye Cesaretim Var Nede Bir Başkasını..

- Gidişin Koysaydı Bana Gülüşüm Bu Kadar Muhteşem Olurmuydu..

- Sen Sevmeyi Kumar Olarak Görüyorsan işte O Zaman Hayatına Oynarım..

- Doğrusunu Bildiğim Yalanları Dinlemek O Kadar çok Hoşuma Gidiyor ki..

- İnsanlar Değişmez Kazık Yedikçe ön Yargılar Otomatik Olarak Değişim Gösterir..

- Beni Yıkan Az veya çok Sevilmek Değil Boş Boşuna Sevmek Yıkıp Bitirdi..

- Onunla Kavga Etmeyi Başkasıyla Gülmeye Değişmem Bile..

- Yalan Söylemene üzülmüyorum Sana Bir Daha Güvenmeyeceğime üzülüyorum..

- Gerçek Bir Başarı Başarısız Olmayı Yenmektir..

- Hatalarını Yüzüne Vurmuyorum Diye Kendini Kusursuz Sananlar Var..

- Aklın Zamansız öldürdükleri Yürekte Amansız Bir şekilde Dirilir..

- Beynini Hobi Olarak Kullanan insanlar Var..

- Her şeyi Bilmene Gerek Yok Haddini Bil Yeter..

- Sevgi Böyledir işte Gidişine Küfrettirir Gelişine şükrettirir..

- Gençliğine çok Güvenme Bu Kadar ölüp Giden ihtiyar mı..

- Almış Vermiş Oldukları da Vermedikleri de Birer imtihandır..

- Söylediğin Söz Kalpten çıkarsa Kalbe Kadar Ulaşır Dilden çıkarsa Kulağı Aşamaz..

- Aşk Tıpkı Yazıldığı Gibidir Sesli Olarak Başlar Sessizce Biter..

- Ben Umursamaz Değilim ki Sen Beceremiyorsun Umurumda Olmayı..

- Kaderden Kaçamazsın Sadece Kadere Gidersin Gidebilmekten çok Dönebilmektir Cesaret..

- O Kadar Merak içerisindeyim ki Beni Katledip Giden Hayat Ona Karşı Nasıl Bir Tavır Sergiliyor..

- Sevdiğin Kişinin Ağzından Duyduğunda Adının Ne Kadar Güzel Olduğunu Fark Ediyorsun..

- Ne Kadar Değer Versem O Kadar Eziliyorum Arkadaş Ne Kadar Hor Görsem O Kadarda Seviliyorum.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun