-->

Yıkıcı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Yıkıcı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Yıkıcı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Yıkıcı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Yıkıcı Sözler sizlerle.
- Kalbimi O Kadar çok istiyorsan Vereyim Kendimden çok Seni Düşünüyor Zaten..

- Giderken ALLAH’a Emanet Ol Dedi Beni Bir Tebessüm Sardı Başka Kimim Var ki Zaten..

- Doğuştan Gelen Bir Hastalık Benimkisi Herkesi insan Sanıyorum..

- Yükselirken Kırarak çıkarsan Düşerken Tutunacak Dal Bile Bulamazsın..

- Lafı Ağzımdan Aldı Tam Senin için Ölürüm Diyecektim ki Benim için Öldün Dedi..

- Benim Anam Eli Öpülesice Bir Kadın Eğer Ona Benzersen Seninle Evlenirim..

- Sakın Unuttum Sanma ihanetlerini Sana En Büyük Mutluluğu Veriyorum Güle Güle..

- Anladığım Tek Bir şey Var Seninle Hayal Kurulmaz Yıkılır..

- Hayat Facebooka Benzer Arkandan Yorum Yaparlar Bildirimde Gelmez..

- NEYSE Diyerek Susmuş Olduğum Tüm Cümlelerimde Trip Küfür Kırgınlık Barındırıyor NEYSE..

- Canın Cehenneme Demişti Giderken Ben Nereden Bileyim Bir Randevumuzun Daha Olduğunu..

- Adını Yazdığım Yollarda şimdi Ağlıyorum Nefret Ediyorum Senden Dünyamı Başıma Yıktın Zalim.

- Beni Özlediğini Sakın Söyleme Çünkü Söylediğin An Tekrar Dönerim Sana ve Sende ikinci kez Kıyarsın Benim Canıma..

- Bazı insanlar Vardır O Kadar El üstünde Tutuyoruz ki Oturacak Yer Bulamadığımızda Tepemize Biniyorlar..

- Bir Bakmışın Hayatının Kahramanı Olan Kişi insanlıktan Bile Yoksundur Ve O Anda Anlamış Olursun çizgi Roman Dışında Kimsenin Kahramanı Yoktur..

- Seninle Yaşamış Olduğum Anlardan Zerre Küçüklüğünde Bir Parçayı çıkarsam Dünyam Eksilir , Ben Eksilirim..

- Boşuna Yalan Sözler Söyleme Bana Sözlerin Destekli Yalan Söylese de Bana Gözler Açıklıyor Her şeyi Elveda..

- Sen Yalan Dolansın Sözlerin Duman Sen Bir Hayalsin Yalan Dünya içinde Kalmış Bir Yalan Dünyaya Bağlanmış Birisin Benim için..

- Ne Oldu Boş çıktı Değil mi Senin o Yalan Sevdaların Hiç Üzülme Sen Bunlara Layıksın Zaten Dert Etme Güzelim Sende Bir Yalansın..

- Seninle Birlikte Geçirmiş Olduğumuz Günlerden Dolayı çok Teşekkürler Hayatının Geri Kalan Kısmında Sana Başarılar Diliyorum..

- Sen Benim için Bir ışık Değilsin Sen Hayatımdaki Bir ışığın Yansıması Olmuşsun Sana Değil de Sana Vermiş Olduğum Zamanlara Acıyorum..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun