-->

Yalnızlık Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Yalnızlık Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Anlamlı Yalnızlık Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Yalnızlık Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Anlamlı Yalnızlık Sözler sizlerle.
- Hiç Yalnız Değildim Aslında Beş Kişiydik Dört Duvar ve Ben..

- 364 Gün Yalnızım Zaten 1 Gün Daha Yalnız Kalsam Hiç Koymaz Güzelim..

- Zamanlar Acımasızca Geçip Gidiyor Geriye Tek Bir şey Kalıyor Yalnızlık..

- Yalnızlık Sanki Güzel Gibi Tek Kahramanı Ben Oluyorum..

- Dün Rüyaydı Bugün ise Hayal Dünü Mutlu Bugünü Umutlu Kılan Yarınlardır..

- Eskimiş Acılara Taze Gözyaşları Dökülür mü Hiç..

- Beni Mevsimler Değil Güzelim üşüten Yokluğun..

- O Kadar Yalnızım ki Sıradaki şarkı Sonraki şarkıya Gelsin..

- Lan ölüp Gitsek Üzerimize Toprak Atanımız Bile Olmayacak..

- Pusulası Kaybolmuş Bir Gemi Misali Sensizliğin Tam Ortasında Kaldım..

- Sen Farkında Olmasan da Seni Düşünen Biri İllaki Vardır..

- Gidişin O Kadar Güzeldi ki istesen de Zaten O Kadar Güzel Gelemezsin..

- Sen Güzelim Sen Nereden Bileceksin Yalnızlığın Ne Demek Olduğunu..

- Sevdiklerinin Kıymetini Yanındayken Anlayamazsın Ayrı Kalınca Görürsün Ancak..

- Genelde Aşklar Kanka Ayaklarıyla Başlar Daha Sonra Yalnızlıkla Son Bulur..

- İkimiz Hiç Biz Olamadık ve Bu Gidişle de Olamayacağız..

- Yalnızlık Sadece Duygudan ibarettir..

- Yalnızlığımı Sadece Ben Düşünmeye Başladım..

- Yalnız Biri Olsun istedim Yalnız Birisi Oldum istemeden..

- Yalnız Hissettiğim Zamanlar Oluyor Senin Yokluğunda..

- Bazen Yalnız Kalmak Gerekiyor Senin Hayallerinle Yaşıyorum Zaten..

- Bana Yalnızlık Kadar Yakın Olabildin mi Hiç..

- Yalnızlık Bana Göre Dert Değil Olsa Olsa Zevktir..

- Yalnızlık Dediğin Sanatsa Ben O Sanattan Rolümü Kaptım..

- Bir şey Buldum Adı Yalnızlık Yaşa Yaşa Bitecek Gibi Değil..

- Benim Yalnızlığım Kader Değil Sadece Tercih Meselesidir..

- Küçücük Delikte Bile Saklansan Gelip Bulur Seni Yalnızlık..

- Yaşantımı öğrenmek için Heves Etme Bende istemezdim Böyle Bir Yaşam..

- Yokluğuna Karşı Bir tek Hakaretim Oldu Oda Yalnızlığımdır..

- İnsanları Tanımaya Başladıkça Yalnızlığın Tadına Doyum Olmuyor..

- Yalnızlığı Ben mi Seçtim Yoksa Yalnızlık mı Beni Seçti Anlayamadım Gitti Arkadaş..

- Bakınıyorum Sevgiye Değecek Kimse Yok Bende Yalnızlığı Sevmekte Buldum çareyi..

- Onların Sadece On Dört şubatları Var Geriye Kalan Ne Kadar Gün Varsa  Hepsi Bizimdir..

- Tek Bir Kötü Yanı Vardır Yalnızlığın Senin Ne Düşünür Olduğunu Kimsenin Bilmiyor Olmasıdır..

- Hani Derler Ya Yalnızken Daha Mantıklı Düşünürsün insan O Anda Kendine Zarar Veriyor işte..

- Ben Kendimi Bildiğimden Beri Yalnızım Ben Kimseye Ayak Uyduramam Kimsede Bana Tabi ki..

- Bazen Aşk çat kapı Gidiyor Sen Yıllardır içinde Yaşadığın Yürekten Valiz Dolusu Anılarla Kendi Yalnızlığınla Taşınırsın..

- Bir Fırtına Bir Kasırga çıkıyor Dostlarımı Benden Ayırıyor Beni de Dostlarımdan Geriye Tek Bir Dost Kalıyor Yalnızlığım ve Ben..

- Dost Dedim Gitti Aşk Dedim Bitti Mutluluk istedim Onu Hiç Sorma Zaten Kısaca Yalnızlıkla Yine Baş Başa Kaldık..

- Kendini Nokta Kadar Yalnız Hissediyorsan Dönüp Arkana Bakacaksın Belki de Cümlenin Bittiği Yerdesin Sonuna Gelmişindir..

- Şu Küçücük Dünyamda Tek Dostum Yalnızlığım Bir Gün Onu da Elimden Alırlar Diye çok Korkuyorum..

- Yağmur Olup Islattın Güneş Olup Sızlattın Yüzüm Gülmedi Hep Ağlattın şu Hayatta Beni Tek Başıma Bıraktın..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun