-->

Üzüntülü Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Üzüntülü Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Üzüntülü Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Üzüntülü Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Üzüntülü Sözler sizlerle.
- Ağzımla Kal Demem şart mı Gözlerim Bağırıyorken çığlık çığlığa Gitme Kal Diyerek..

- Bazı üzüntüler Vardır Göz Yaşlarının Ulaşamayacağı Kadar Derin Yerdedirler..

- Kendimden Nefret Etmeme Sebep Oluyorsun çoğu Zaman..

- Ne Kadar Tuhaf Değil mi Güldürende Ağlatanda Aynı Kişi..

- Çok Sızlıyor Be Doktor Aşk Diyince Yüreğim Dost Diyince Sırtım..

- Bir insan Parmak Uçlarına Kadar üzülür mü Bu Hayat Beni üzüyor işte..

- Bazen Dalı Veriyorum Uzaklara Orada da Hiçbir şey Yokmuş..

- İnsan Sevdiklerinin Değerini Neden Küsünce, Ayrılınca, Gidince, Ölünce Anlıyor ki..

- Tek Hikayedir Değer Taşıyan Bedelini Benim ödediğim..

- Aşka Heveslenme Ondada Tat Bırakmadılar..

- Artık Yoruluyorsun Sevmekten Ama O Yorulmuyor Seni üzmekten..

- Farklıysan Eğer Yalnızlığın Mahkumusundur..

- Yüreğime Gel Yar Ol Dedim Sen Gelip Yara Oldun..

- Beni Yokluğunla imtihan Etme Kaybederim Bilirsin..

- Kimseyi Kırmak istemiyorum Bir Bakmışım ki Ben Param Parça Olmuşum..

- Kalp Kalbe Karşıdır Diyorlar Ama Senin ki Daha Benim Kalbimin Karşısına çıkmadı..

- En Uzun Sevdalardır Yarım Kalan Sevdalar..

- Dünyada Gülmemi isteyen Tek Kişi Fotoğrafçı Oldu Oda Parasını istedi..

- Kendimi üzdüğüm Kadar Kimseyi üzmedim Hayatta..

- Acıların içinde Geçse de Bu ömür Senden Başkasını Sevemez Bu Gönül..

- Özel Günümü Hatırlamayan dan özel Kişi Olmaz..

- Biliyor musun Neden üzüldüğümü Neden üzüldüğümü Bilmediğim için üzülüyorum işte..

- Mutluluklarımın Başlangıcı Oldun Sonra Acılarımı çoğalttın..

- Kal Desem Kalırsın Bundan Eminim Ama Kal Dersem Kaldığının Bir Anlamı Olmaz..

- Düşlerin Ardından Umutlarda Yiter Gülüşlerde Biter Gidenin Ardından Tükenir Her şey..

- Yarınsız Kaldım Sensiz Kaldım Sebepsiz Kaldım En Kötüsü Sensiz Kaldım Sensiz..

- Ne Hikmetse Seveni Sevmiyorlar Sevmeyeni Başlarına Taç Yapıyorlar..

- Yaşamıyorum Ben Yaşamıyorum Sadece Hayatta Kaldım..

- İnsanlar Gerçekten Değişiyor Hep Asla Olmam Dedikleri şeye Dönüşüyorlar..

- Hayallerimi çalıp Gittiler Keyfimizden Mutsuz Olmuyoruz Yoğun istekler üzerine Mutsuzum Ben..

- Seni Kaybetmeyi Göze Alsam Kendimi Kazanmış Olur Muyum Peki Ne Olmalı Son Sözün Hoşça kal mı Gitme Kal mı..

- Hayat Beni O Kadar çok Yıprattı ki Bazen Bir Taksi çevirip Uzaklaşan Hayallerimi Takip Et Diyesim Var..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun