-->

Yalan Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Yalan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Yalan Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Yalan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Yalan Sözler sizlerle.
- Bir Yalan 4 Doğruyu Götürür iyiliği Güveni Sadakati ve Huzuru..

- Umutlarla Birlikte Gözlerimde çöktü..

- Başkasına Yazıyorum Ama Yinede Sana Yakışıyor..

- Dünyadan Ziyade Kafamın içerisinde Yaşayan Bir insanım Ben..

- O Kadar Zor ki Suskunluklarımı Yazarak Anlatmam..

- Yalan Söylemek Kar Topu Gibidir Yuvarladıkça Büyür de Büyür..

- Ağzından çıkan Söz Kurşuna Benzer ikisinde öldürür Biri Bedeni Diğeri Ruhu..

- Yılanın Dostu Gerçeğin Düşmanları çoktur..

- İşler Bu şekilde işler işte Biri Yalan Olur Diğeri Yanan..

- Kimseleri Sevmeyeceğim Bu Aralar Hem Papatyalarda Dinlensin..

- Ne Söyledim Diye Düşünmek istemiyorsan Yalan Söylemeyeceksin..

- Şanssız Değilsin Sen Güzelim Sadece Hayallerin çok Güzel Gerçekleşmeyecek Kadar..

- Bir Kez Yalana Geldiğin Zaman Binlerce Doğruları Sorgulamak Zorunda Kalıyorsun..

- Güven Dediğimiz şey Ruha Benzer Bedenini Terk Ederse Tekrar Dönmez..

- Yalan Söyleyen Birinden Soğuma Hızım ışık Hızı Gibidir..

- Beni öyle Bir Yalana inandır ki Bu Yalan ömür Boyu Devam Etsin..

- Sevdiğin Bir Kişi Dinlemiş Olduğun Bir şarkının Arka Fon Resmidir..

- Yalan Oluyorsa Sözler inadına Esrarlı Sözler..

- Bana Gitmeyecek Birisi Lazım Sevince Değişmeyecek Birileri..

- Sensiz Yapamam Ben Sensiz Nefes Alamam Ben Diyen insanlar Yalancıdır Kardeş..

- Yalanlarını Söküp Atmadan Gerçekleri Dikmeye çalışmaktan Hiçbir Verim Alamazsın..

- Hiç Beceremem Aslında Yalan Söylemeyi Ama Kime iyiyim Desem inandı..

- En çok Söylenen Yalandır Benim için Tip önemli Değil Kalbi iyi Olsun Yeter Diyenler..

- Sana Değil Duygularına Dokunan Adamı Sev Seveceksen Eğer..

- Üzerimize Yalanlar Yağdı Hüznümüz ondandır Dostum..

- Ne Para istiyorum Nede Pul istediğim Tek şeydir Yalansız Bir Kul..

- Tıpkı Bir Labirent Gibidir Yalan çıkışı Vardır Ama Bulabilmek önemlidir..

- Yalancı Dünyanın ipine Takılmışız Kurtulalım Dedikçe Daha da Dolanıyoruz..

- Yalanlar Ortaya Dökülmediği Sürece Herkes Dürüst Bir insandır..

- Ağzından Bir kez Yalan çıkarsa Konuşmamalı insan Oğlu..

- Gerçekler Ne Kadar Acı Olursa Olsun Yalan Kadar Yaralamaz insanı.

- Sevdiğiniz insanlar Ne Kadar Yalan Söylerse Söylesin Yinede Onlara inanmayı çok istiyoruz..

- Bu Dünyada insanlar Bir Kez Yalanla Karşılaşırsa Gerçeklerden Bile şüphe Etmeye Başlar..

- Kurunun Yanında Yaş Yanar mı Bilemiyorum Kurunun Yanında Aşk Yanıyor Bunu iyi Bilirim..

- Dil Yarası Yılanın Zehrinden Daha Kuvvetli ve öldürücüdür Yılan Bir Kez öldürür Dil ise Bin Kez.

- O Kadar çok Yalan Söyleniyor ki Yaşamış Olduğumuz şu Hayatta Sözlerle Yazılarla Resimlerle veya Susarak..

- İnsanlar Yalan Konuşurken Dinlemeyi Tercih Ediyorum çünkü Yerinde Olmak istedikleri Kişileri Anlatırlar..

- Söz Bir Kantar Gibidir Günü Gelir Senide Tartar Doğru Söylüyorsan şerefin Artar Yalan Söylersen Ocağın Batar..

- Kardeş Umudunu Yitirme şu Dünyada Bir şeyin Bitişi Her Zaman Başka Bir şeyin Başlamasına Sebeptir..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun