-->

Günahkar Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Günahkar Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Günahkar Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Günahkar Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Günahkar Sözler sizlerle.
- Geldiğin Yeri Aklından çıkarıp Unutursan Gideceğin Yolu Bulamaz Kayıp Olursun..

- Cesaretsiz insanın Zaferi de Olmaz..

- İstediğiniz  Kadar Söndürün ışıkları Tek Bir Sigara Yakarım Geceleriniz Duman Olur..

- Bu Kadarmısınız Diye Sormam Ben Daha Gelecek Var mı Diye Sorarım..

- Öyle Öldün ki içim de Kıyametten Sonra Bile Dirilmeyeceksin..

- Güneşli Gün Görmedim ki Karanlıktan Korkayım..

- Gecikmiş Olan Adalet Adaletsizlikler Doğurur..

- Hesabını Veremeyeceğin işlere Kalkışma Öteki Tarafta Bulaşık Yıkatmıyorlar..

- Her Tesbih çeken Dayı Olsaydı Eğer imam Mahyayı Kurup Yönetirdi..

- Halimizi Soran Yok Neyse Boşver Hiç Halimizde Yok Zaten..

- Senden Bana Tek Emanet Yanımda Olan Hasretin Var..

- Ne Yaparsan Yap Eyvallah Ama Sakın Bana Bunumu Sevmiştim Ben Dedirtme..

- Keşkeler Senin içindir Ben Hayırlısı Der çıkarım..

- Benim Tövbe Ettiklerim Bazılarının Duası Olmuş Ne Diyeyim ki Allah Kabul Etsin..

- Konuşmalarım Ağırmı Geldi Sustuklarıma Say O zaman..

- Bana Yaşattıkların iki kat olarak sana dönecektir Yarına Bırakırım Ama Yanına Bırakmam Asla..

- Dünya O Kadar Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık Temiz Yaşasaydık Eğer Ölürken Yıkamazlardı.

- Bazen O Kadar çok Düşünürsün ki Düşünürsün , Düşünürsün , Düşünürsün Kalkıp Bir Sigara Yakarsın..

- Yokluğuna Hürmeten Kapatıyorum Ağzımı Yoksa Dağa Taşa Ağız Dolusu Bağırarak Küfür Edesim Var..

- Namlunun Ucunda Duran Mermi Kadar Sabırsız Tetikte Bekleyen Parmak Kadar Sağlamdır Yüreğimiz.

- Ne Zaman Unuttum Desen Hayata Bir Yalan Daha Eklersin Oyun Bittiğinde ise Sadece Bozuk Bir Hayat Kalır..

- Ben Susuyorum Bu Gecede Anılar Konuşsun Beni O Anlatsın Sana Hece Hece Neler çektiğimi Bir O biliyor Her Gece Bak Yine Bitti Gün Seni Yaşıyorum Bu Gecede..

- Tepeden Tırnağa Aşka Batmışım Usta çıkmak istiyorum ama olmuyor usta Seviyorum derken çok abartmışım Yokluğunu bir türlü dolduramıyorum usta Aşkla olmaz derim gururu yıktım Ömür törpüsüymüş çok geç ayıktım çıkardım sevgimi kalbime sıktım Bu Aşk 9 Canlı Ölmüyor be Usta..

- Alışma Bana Güzelim Ne Yapacağım Belli Olmaz Bugün Varım Yarın Bir den Yok Olurum Dokunma Bana Kapanmaz Yaralarla Doluyum Bir Yarada Sen Açma içimde Sevme Beni istemiyorum Yoğunlaşan Duygularımda Kaybolursun Tutuşursun isteme Yasaklarda Boğulursun Engellerle Doluyum Ben çözmeye çalışma Çözmeye çalıştıkça Kaybolursun içimde..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun