-->

Esrarengiz Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Esrarengiz Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Esrarengiz Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Esrarengiz Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Esrarengiz Sözler sizlerle.
- Hayattan çıkarı Olmayanın ölümden de çıkarı olmayacaktır..

- Acıyı Tatmadan Mutluluk Denen illeti Arama..

- Aklımı Kaybetmekten Değil Ama Bulmaktan çok Korkuyorum..

- Bir Tane Sigara Yakar Sımsıkı Sarılırım Sana Hayalide Yasak Değil Ya..

- Ne Zaman Pişman Olursun Biliyor musun Yarım Bıraktığını Başkası Tamamladığında..

- Bu Alemde Delikanlı Adamların çevresi çok Sevdiği Tek Olur..

- Hani Hep iyiler Kazanıyordu Biz Neden Kaybediyoruz Arkadaş..

- Bir Gün Terk Edip Gidersen Beni Eyvallah Hatıran Yeter Sevgili..

- Cinsiyetin Sıfatı Olmaz Delikanlı Kızıda Gördüm Kaşar Erkeğide..

- Ben Orusbu Sevmedim usta Sevgimi Gösterdiğim Orusbulaştı..

- Kendimi Doktor Yazısı Gibi Hissettiğim Zamanlar Oluyor Kimse Anlamıyor Lan Beni..

- O Kadar çok Yalnızım ki Ben iğne Atsan Yere Düşmez Yani..

- Hayat Dertleri Kederleri  Acıları Unutturmaz Yaşadıklarına Alışırsın Sadece..

- İnsanın Yüzündeki ifade üzerinde ki Taşıdığı Elbiseden önemlidir..

- Hayat Bir Savaşa Benzer Sadece Tek Silahın Vardır Aklın ve inancın..

- Kalbin Durması Ölmek Değildir Sevgili Giden Sevgilinin Sırtından Vurmasıdır..

- Paraşüt Gibidir Bazı Fikirler Açılmadığı Zaman Hiçbir Anlam ifade Etmez..

- Geç Kalınmış Tebessüm idamdan Sonraki Affa Benzer..

- Yanlış Hayatları Doğru Yaşayamazsın..

- Hayatı Olduğu Gibi Karşılayacaksın Yoksa önünü iliklemez Karşında..

- Bir Zamda şu insanlara Gelse Bu Kadar Ucuza Gitmeseler..

- Nereye Dönersen Dön Götün Yine Arkada Kalacak..

- Bazı şarkılar Vardır Ne Kadar Alkol ve Sigara şirketi varsa Hepsiyle Anlaşmış Gibi..

- Bu Zamanda Kötüleri iyi Yapmak için Uğraşma iyilere Sahip çık Kötü Olmasınlar..

- Kendinden Fazla Değer Verme insanlara Ya Onu Kaybedersin Ya Kendini Kahredersin..

- İnsanlar işleriyle Büyümezler işler insanla Büyür..

- Akıl Yaşta Değil Baştadır Ama Onu Başa Yaş Getirir..

- İnsanı Öldürmeyen Acılar Daha da Güçlendirir..

- Sen Neye Hazırsan Oda Senin için Hazırdır..

- Ayakta ölmek Diz üstü Yaşamaktan Bana Göre çok iyidir..

- Alfabeye Benzer Hayat ister ünlü ol ister ünsüz Yeter ki Karaktersiz Olma..

- Cesareti Olmayan insanların Zaferleri de Olmaz..

- Bedduaya Hiç Gerek Yok Beni Kaybettin  O Sana Yeter..

- Sıradaki Küfürlerim Beni Kandıran Gülüşlerine Gelsin..

- Sıra Bana Geldiğinde Affetmek Nedir Bilmeyeceğim..

- Hiç Bir şey Yolunda Gitmiyorken Sen Nasıl Gittin..

- Söz Ağzından çıkana Kadar O Senin Esirindir Ağzından çıktığı Anda Sen O Sözün Esiri Olursun..

- Gül Dediğin Nedir ki Solup Gider Gün Dediğin Nedir ki Gelip Geçer Ateş Dediğin Nedir ki Sönüp Biter Sana Olan Sevgim Sonsuzdur Sadece Mezarda Biter..

- Herhangi Biri ile Benim Aramda Seçim Yapmak Zorunda Kalırsan Onu Seç çünkü Ben Bir Seçenek Değilim..

- Anlamıyorum Neden Böyle Oluyor Gündüz Aklıma Bile Gelmiyorsun Gece Olduğunda Hayalinle Sabahlıyorum..

- Oturmuş Olduğumuz Masalar Boş Kalmaz Gidenin Yeri Mutlak Dolar Masanın üzerinde Duran Vazolara Hiçbir şey Olmaz Sadece çiçekler Solar..

- Kul Dediğin Hatasız Olmaz Bende Seni Bunun için Affettim Kul Olduğun için Değil Benimde Bir Tane Hatam Olsun Diye..

- Neyin Var ¿ Sorusuna Derin Bir Nefes Alıp “iyiyim” diye Cevap Veren insanların Neler Yaşadıklarını Tahmin Bile Edemezsiniz..

- Ara Ara Düşündüğüm Oluyor Sen Benden Uzaklardayken Yaptığım Tek şey Seni Düşünmek Oluyor.

- Hayatın O Kadar Oyunları Vardır ki Hangi Dala Tutunsam içimden Bir Kez Düşünmek Geçiyor Palyaçonun Dediği Gibi Ağlayamadığımdan Gülüyorum..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun