-->

Seni Seviyorum Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Seni Seviyorum Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Seni Seviyorum Yazıları sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Seni Seviyorum Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Seni Seviyorum Yazıları sizlerle.
- Bütün Kızlar çiçek Olsun Arı Olmazsam Namerdim..

- Kalbim Seni Unutacak Kadar Adi ise Ellerim Onu Parçalayacak Kadar Asildir..

- Kalbinde Yer Yoksa Güzelim Hiç Fark Etmez Ayakta da Giderim..

- Oyun Bittiğinde Şahta Piyon da Aynı Kutu içerisine Girer..

- Bu Hayatta Başıma Gelen En Güzel şeysin Sen..

- Seni Günde 1 Kez Seviyorum Oda 24 Saatimi Alıyor..

- Seni Denizdeki Canlılara Anlatım Benim Canım Sevgilim Onları Bile Ağlattın..

- Sevgili Hiçbir Zaman Bende Sözcüğüyle Yetinemez Bende Seni Seviyorum ‘u ister..

- Bir Kuş Olup Gitsem Aşsam şu Engelleri Varsam Senin Yanına öpsem Doyasıya Koklasam Seni..

- Seni Seveni Görmeyecek Kadar Körsen Seni Sevende Sevdiğini Söylemeyecek Kadar Gururludur.

- Seni Ben Değil Gözlerim Seçti Onlar Sevdi Onlar Beğendi Bana ne ki Gidersen Git Onlar Ağlasın..

- Gün Geldiğinde Soracaksın Ben mi Dünya mı Diye Ben Dünya Diyeceğim Sen çekip Gideceksin Ama Bilmiyorsun ki Benim Dünyam Sensin..

- Ağzımdan çıkacak Söz Olsun Konuşmam Gözümden Akan Yaş Olsan Ağlamam Kalbimin En Derin yerine Hapsettim Seni Hiçbir yere Bırakmam..

- Balığın Suya çiçeğin Güneşe insanın Sevgiye Ne Kadar ihtiyacı Varsa işte O Kadar Muhtacım Ben Sana..

- Beyaz Bir Güvercin Yolluyorum Sana Kanatlarında Mutluluk Yüreğinde Sevgi ve Sadakat Kar Beyaz Tüylerinde Umut Gagasında iyi Geceler öpücüğü Uzat Yanağını Muck..

- Günahlarını Ben Alayım Sevaplarım Senin Olsun Acıları Ben çekeyim Sefayı Sen çek Dertlerini Bana Yükle Sen Sadece Gülümse Aşkım Seni çok Seviyorum..

- Hepsi Gidici Sen Kalıcı Hepsi Anlıktır Sen Hayat Boyu Hepsi çocukça Sen Gerçekçe Hepsi öylesine Sen Ölesiye..

- Küçüktüm Adam Olmadı Dediler Adam Oldum Sevmedi Dediler Sevdim Uğruna ölmedi Dediler Öldüm iş işten Geçti Dediler..

- Ne Kadar Sesini Duysam da Yüzünü Görmek Kadar Değil Özlediğimi Bil Bir tanem Hiç Bir şey Seni Sevmek Gibi Değil..

- Sen Bana Gelip Pişmanım Desen Bana Ceza Ver Razıyım Desen Sana Tek Bir Ceza Verirdim Seninde Benim Gibi Sevmeni isterdim..

- Sen Dünyaya Sürgün Edilmiş Bir Meleksin Ben Seni O Kadar çok Seveceğim ki Bir Daha Cennetine Geri Dönmek istemeyeceksin..

- Sen Zifiri Karanlık Gecemin Güneşisin Sen Hayatıma Cesaret Verensin Sen Her Zaman Sevgimin Tek Nedenisin..

- Çiçekler Bahçesinde Geçse de ömrüm Senin üstüne Gül Koklamam Gülüm Seni Koklamak Olsa da Ölüm Sen Buna Değersin Be Gülüm..

- Ne Seni Unutmak için çaba Var Yüreğimde Nede Aşkımı Körükleyen Bir Rüzgar Ne Seni Görmeden Durabilecek Kadar Güçlüyüm Nede Kaybetmeye Dayanacak Kalbim Var..

- İnsanları Tanıdım Hepsi Yıldızlar Gibi Parlıyordu Hepsi Gökteydi Ama Ben Seni Güneşi Seçtim Bir Güneş için Bin Yıldızdan Vazgeçtim..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun