-->

Sitemli Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sitem Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sitemli Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sitem Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sitemli Sözler sizlerle.
- Son Sigaram Gibiydin Be Sevgili, Kıyamazdım içmeye, O Cebimde Kırıldı Sen Kalbimde..

- Açık Açık Nefret Etmek, Asıl Düşüncesini Gizlemekten, Daha Asil Bir Davranıştır..

- Affetmek Kolay iş, Tekrardan Güvenebilmek, işte o Bambaşka Bir Hikaye..

- Gün Gelecek Umursamadığın Mesajıma Bile Muhtaç Olacaksın Bunu Unutma..

- Oturmuşum Seni özlüyorum, Yan Yana Oturup Seni izlemek Varken..

- A nlamadığın Ş eye K arışmayacaksın..

- Ağlamayı Bilmeyen Gözler, Sevmeyi de Bilmez, Senin Gibileri Aşk Acısı da çekmez..

- Ah be Hayat Tıpkı Annem Gibisin Hem Vuruyorsun Hem de Ağlama Diyorsun..

- Hiçbir şey Yolunda Gitmiyorken, Sen Nasıl Gidiyorsun..

- Acı çekmek Bir şey Değil de Neyin Acısını çekiyorum Bir Bilsem Bu Kahrediyor Beni işte..

- Artık Ne Duamsın Nede Bedduam..

- Hiç Olmak Herkes Olmaktan Daha Onurlu Bana Göre..

- Hayır Demeyi öğrenmek için Evetlerin Acısını çekmek Lazım..

- Önce Sevdiğin Terk Eder Ardından Uykun Sonra Ne Sevdiğin Gelir Nede Uykun..

- Aşk Kadınların Kalbinde Gezer Erkeklerin Cebinde..

- Bana Beddua Ediyorsun Ben Senin Duanla mı Yaşadım ki Bedduanla öleyim..

- Bana Güzel şarkılar Tavsiye Eden insanı da Hiç Unutmam Bu Hayatta..

- Bana Siz öğrettiniz Vaz Geçmemeyi şimdi Siz ister Oldunuz Vazgeçmemi..

- Gözlerine Baktığımdaki Sevginin Allah Bin Bir Belasını Versin..

- Başını Göğsüme Dayadığında Tek Düşmanım Zamandır..

- Bazen O Kadar çok Seversin ki O Ardına Bile Bakmadan çekip Gider..

- Sessiz Kalmak Bazen Kırılmış Olduğunun En iyi Göstergesidir..

- Bazı insanlar çok Doğru Yalan Söyleye Biliyor..

- Bellimi Olur Roller Değişe Bilir Bir gün Ben Unutup Sen Seversin..

- Hiç Umurunda Olmaya Bilir Ama, Kırmış Olduğun şey Senin için Atan Kalbimdi..

- Ben Eşimi de Gördüm Dostumu da Sırtımdaki Postumu da..

- Ben Gururumdan Gelemiyorum Peki Ya Sen..

- Ben Senin için Dünyaları Yakacaktım Sen Tutup Beni Yaktın Nefretimsin Artık..

- Ben Seni Sevmek için Değil Sevmek Nasıl Olurmuş Gör Diye Sevdim..

- Güvendiğim insanlar iki Yüzlü çıkmaya Başlayınca Yalnızlığın Anlından öper Oldum..

- Değer Verdiklerin Değer Vermiyorsa Hiç Takma Bırak Kendi Değerleriyle Kalsın..

- Düşenin Dostu Olmuyor Be Abi..

- Be Kadın Yüreğime Yar Ol Dedim Yara Oldun..

- Gönül Penceremi Açık Bıraktım, Kimi Geldi Camlarını Kırdı Kimi ise çerçevesini..

- Hava Zaten Buz Gibi Sende Yoksun, Hiç Hoş Değil Yani Durumum..

- Üzülme, En Azından Herkesle Hayal Kurulamayacağını öğrendin..

- Beni Seviyor Gibi Yapmasaydın, inan ki Bu Kadar üzülmezdim..

- Ben Seninle Tanışmış Olduğuma, Bir Kere Memnun Oldum, Bin Kere Pişman Oldum..

- Bir Dua Olda Düş Yüreğime Yar, Bugün Bir Başka Hüzünler içerisindeyim..

- Verecek Sevgin Yoksa Umutlu Gözlerle Bakma..

- Aşkın Fazlası Zarar Tamam Onu Biliyorum da Ben Doyamadım ki Sana..

- Boş Ver be Yüreğim Değmez, Sevdiğine de Değmez Sövdüğüne de..

- Bütün insanları Seve Bilirdim, Sevmeye Seninle Başlamasam..

- Allahım Canımı Bir Son Bahar Akşamı Al ki O Vefasız Mezarıma Getirecek Bir Gül Bile Bulamasın.

- Dünyanı Tersine Döndüreceğim Senide Canından Bezdireceğim Yaktığın Ateşi Söndüreceğim Hesabım Bitmedi Daha Seninle..

- Hiçbir şey için Ağlamaya Değmez Değen Zaten Ağlatmaz Ağlarken Başını Dik Tutacaksın ki Akan Göz Yaşların Seni Ağlatan Kadar Alçalmasın..

- Mesafeler Korkutmasın Gözünü, Kimileri Yanımdayken Bile Uzaktı, Sen öyle Bir Sevki Beni, Utandır imkansız Diyen Dilleri..

- Yalnız Kaldığında Algılamaya Başlıyorsun Her şeyi, Sever mi, Sevmez mi Derken, Kendi Bilir Demeyi öğreniyorsun..

- En çokta Seni özlerken Yeniliyorum Hayata, Seni Yaşamadım Belki Ama, Seni Ezberledim Yokluğunda..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun