-->

Sıkıntılı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sıkıntı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sıkıntılı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sıkıntı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sıkıntılı Sözler sizlerle.
- Asla Dediğim şeylerden, Tereddütsüz Vazgeçebilirim, Sabrımı Denemeye çalışmayın..

- Gözünden Akan Yaşlara Bakmıyorsa, Takmayacaksın Başına Taç Diye..

- Karanlıkta Yaşamak istemiyorsan, Ne Kadar Hayalin Varsa, Hepsini Ateşe At..

- Adamı Deli Eden Kadınmış Derler, Siz Ne Derseniz Diyin, Deliyi Adam Eden Kadındır..

- Hızlı Koşamaz çocuklar, Yalnızca Hayal Kurarak Kaçarlar Acılarından..

- Bu Kez Toz Kaçmadı Gözüme, Tam Düşündüğün Gibi Durum..

- Beni Sadece ve Sadece Yaşayan Bilir, Gerisi Söylentiden Başka Bir şey Değildir..

- Acizdir insanoğlu, Muhtaçtır insanoğlu, Fazla Artistlik Yapmamalıdır..

- 20 Saniyelik Deli Cesaretidir, insana Bazen Gerek Olacak Tek şey..

- Bir şey Beklemiyorum insanlardan, Huzurum Kaçmasın Yeter..

- Yol Nereye Götürüyorsa, Siz Oraya Gitmeyin, Yol Olmayan Yerden Gidin ki iz Bırakın..

- İçimdeki Senle Konuşmaktan, Boğazım Kurudu, Bir Kahve Lütfen..

- Kurtlardan Teklif Geldi, Ayrılıyorum Sürüden..

- Deli Olmayanlara Hiç Anlam Veremiyorum, Düşünsene Deli Değilsin Tövbe Bismillah..

- Ayıp Değildir Bilmemek Yeter ki çaktırma..

- Geç Yazıp Yazmaması önemli Değil, Görüp te Yazmazsa Sıkıntı işte..

- Bana Yer Yoksa Faytonunda, Hiç Sorun Değil Güzelim At üstünde de Giderim..

- Ayrılık içimde Kor Oldu Kor, Her Gün Sobamı Tutuşturuyorum..

- Sözcükler Ağzındayken Yutmak, Daha Sonra Yemekten iyi Gelir..

- Yürümek için Güneşli Günleri Seçersen, Hedefine Varamazsın..

- Delilik öyle Kolay Kolay Olmaz, Ben Yıllarımı Verdim..

- Tüm iyi Niyetler itina ile Suistimal Edilir..

- Gidenin Arkasından Nokta Koy ki Gelecek Olanın ismi, Büyük Harflerle Başlasın..

- Geldiyse Ayrılığın Vakti, Yalnızlığın Tadını çıkarmasını da iyi Bilirim..

- Hepimiz Deli Doğarız Ama, Bazıları öyle Kalıyor işte..

- Herkes iyiliğimizi istiyor Ama Vermicez işte..

- İyi ki leri Yanlış insanlara Harcıyor Keşkeleri Doğru insanlara Bırakıyoruz..

- Ne Gerek Var Anlamlı Sözlere Anlamsız Bir Hayat Yaşarken..

- Deli Tarafıma Denk Gelme Sakın Orada Ben Bile Hükümsüz Kalıyorum..

- Sıkıntı öyle Bir şeydir ki Birbirini Sevmeyen insanları Bile Birbirini Aratır..

- Şimdiye Kadar Akıllıca Bir şey Yapmadım, Ben Seni Bile Deliler Gibi Sevdim Lan..

- Dünya Yuvarlak Ozon ise Delik Ne Kadar Sapık Bir Gezegendeyiz..

- Benim Dimdik Durduğuma Bakma öyle içimde Sana Ait Ne Varsa Hepsi Kördüğüm..

- Bu Devirde Bol Bol Gülümseyeceksin, Hem Maliyeti Yok Hem Bedeline Paha Biçilmez..

- Kendi Kendimi Keşkelerim le Boğacağım Diye, O Kadar çok Tırsıyorum ki..

- Dünyamız Hüzünlerle Doludur, Gariplerin Sıkıntısı Biter mi Hiç..

- Gün Gelirde Seversen Beni, Fatih Gibi çağ Açamam Ama, Gözlerimi Bütün Kadınlara Kapatırım..

- Tam Sensizlikten Kaçıyorum Dedim, Yokluğuna Tutuldum, Ben Böyle şans Görmedim Arkadaş..

- Hayallerimin Peşinden Koşsam, Fotoselli Kapıya çarparım, Bendeki de öyle Bir Talih işte..

- Dost Dediğin Gerçekleri, Düşman işine Geleni, Deli ise Ağzına Geleni, Aşık içinden Geçeni Söyler.

- Ben Normalde Deli Dolu Biriyim, Ama Deliliğimden Eser Bile Kalmadı, Artık Sadece Doluyum..

- Kötü Geçen Günlerimi, Güzelleştirmek istemezsen, iyi Günlerimi Mahvetmene, Asla izin Vermem..

- Neden Geç Fark Ediyor ki insanlar, Ayağına çarpan Bütün Taşların, Yoluna Kendi Döşediğinin..

- Susmak neyi Halleder Hiç Fikrim Yok Ama Sustuğun Zaman, Bir şey Sanıyorlar Seni En Azından..

- Benim Gözümde Kimse Mükemmel Değildir, Ama Bu Mertebeye Olan Yakınlığım, Beni Gerçekten Korkutuyor..

- Düşen Bir Yaprak, Kurumaya Nasıl Mahkum Oluyorsa, Gönülden Düşen insanda Unutulmaya öyle Mahkumdur işte..

- Bilinirdi Bu Haller Bazen Dünya Bile Batardı insana, Sıkıntıyı Ne Toprak Alırdı, Nede Bu Kederleri Yataklar Dindirirdi..

- Deli Kadınlar iyidir, Ne Attığı Kahkahaları Tutsak, Nede Göz Yaşlarının Sınırı Vardır, Ne Arzuları Mahpus, Nede öfkelerine Pranga Vurulmuştur..

- İnsanların Dediklerine Takılma, Çünkü Senin Yapmış Olduklarının, iyi Olup Olmadıklarını Değil, işlerine Yarıyor musun, Yaramıyor musun Ona Bakarlar..

- Zorluk ve Sıkıntı Yaşamak, Gerçek Bir Huzur Değildi, Bilakis Gerçek Huzur, Asil Bir Amaç Uğruna, Zorluk ve Sıkıntılara Göğüs Germektir..

- Cehaletin Mutluluk Olduğu ülkede, Akıllı Olmak Delilik Değil midir, Benimle Birlikte Delirmek ister misin..

- Dara ve Sıkıntıya Düşünce Dualar Ediyoruz, Keşke Sevinçlerimizin Zirvesinde, Bolluk Zamanımızda da Dua Etsek..

- Aşk Dudaklardaki Kahkaha Değildir, Gözlerden Süzülen Yaştır, Maksat Sevdiğinin Uğruna ölmek Değil, Uğrunda ölecek Sevgi Bulmakta..

- Çok Sıkıntılı Bir Gündü, Akrep ve Yelkovan Uyuşturucuyu Almışlar da, Saat Katranı nın Orta Yerinde, Kendinden Geçmiş Gibiydiler..

- Yazmış Olduklarımı Kesinlikle üzerine Alınma, Benim Alfabemde Kanı Bozuk Sözler Yoktur Ki Sana Adanmış Olsun..

- Sevinemiyorum Sabahları Uyandığıma, Gecenin Sıkıntısı Öyleye Kadar Sürüyor, Öylen ise Akşamın Hüznü çöküyor üzerime..

- Ben O diyorum Sen Unut Diyorsun, Ben Aşk Diyorum Sen Yalan Diyorsun, Hadi Sen öğret O Zaman Gerçeği ve Unutmayı öğret Hadi Kolaysa..

- Tanımış Olduğunuz insanların çokluğu, Hayatınıza Renk Katmaz, Yediğiniz Kazıkların çeşitleri Artar ve Menünüz Genişler Hepsi Bu..

- Sevdiğine Değmiyor mu, Seveni Ara Kıymet Bilmiyorsa Bileni Ara, Baktın Hiç Olmuyor Ne Bileyim işte Beni Ara..

- Bana Delisin Derdin, Doğrudur, Raporlarımın Hepsinde Sabitlenmeyen Deliliklerim Vardır, Hele Bir tane Var ki O En Büyük Deliliğim, Seni Sevmişim..

- Bu Yaşıma Kadar Geldim Ama, Halen Ben Ne Yapıyorum Ne Ediyorum Ne Oldum, Gerçekten Hiçbir Fikrim Yok..

- Göz Bebeklerinin Derinlerine Dalıp, Beyninin Tam Orta Yerine, Adımı Kazımak istiyorum, Yanlış Anlamayasın Bunu Beni Sevmen için Değil, Sadece Aklını Benimle Bozmanı istiyorum..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun