-->

Ruhsuz Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Ruhsuz Adam Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ruhsuz Kadın Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Ruhsuz Adam Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ruhsuz Kadın Sözleri sizlerle.
- Her Şeyin Başlama Anı Bana O ilk Bakışlarında Gizli..

- Nasıldı Sahiden O Kural, Sevince mi Kaybediyorduk Kaybedince mi Seviyorduk..

- Hayatı RuhsuzBir şekilde Yaşayan insanlar, Hayat Değil Kendine Eziyet Etmiş Olur..

- Hayat Bazen Kelebek Ömrü Kadardır Ne Kırmaya Gelir Nede Kırılmaya..

- Senin Dudağından çıkan Özledim Olsun Eğer ki Gelmezsem Oda Benim Ayıbım Olsun..

- Üzülen Sen Olunca Haklı Olmanın Ne Anlamı Kalır Sevgilim..

- Ne Kadar Hikaye Varsa Hepsinin Sonunda Ölüyoruz Kaptan..

- Demek ki Kahpe Olan Yalnızca Bizans Değilmiş..

- Adını Şifrem Yapsam Yetersiz Karakter Der Sen Daha Ne Konuşuyorsun..

- Yüzme Bilmeyen insanları Su Değil Korku Boğar..

- Biz Kardeş Dediğimiz insanlarla Ölmeye de Gideriz Gömmeye de..

- İki tane Bira içip Sana üzüleceğime, Bir tane Yetmişlik Devirip Sana Söverim..

- Akrep ve Yelkovan Sende Kalsın Bana Sigaram ve Yalnızlığım Kafidir..

- Seven Erkek Sevdiğine Düşkün Olur Şerefsiz Erkek Zevkine Düşkün Olur..

- Bak işte Bu Sabahta Uyandım Her şey için Bir Şansım Var Daha..

- Bazen Dersin Yeter Artık Yeter Ardından Seslenir Hayat Yetmez Devam Et Yetmez..

- Şanssız Değilsin Sadece Senin Hayallerin Gerçekleşmeyecek Kadar Güzel..

- Bende ki Göz Altına Alınmış Bir Sevda Yargısız infazlarla Örselenmiş Bir çocuk Düşleri Gibi..

- Benim Sadece iki Elim Var, Hayat Dört Elle Sarıla Bilmem için Sana O Kadar ihtiyacım Var ki..

- Madem ki Sevmeyecektin, Neden Sahip çıkmadın Gözlerine Dönüp Dolaşıp Değiyor Gözlerime..

- Yanlış Düşünebilirsin Yanlış Anlaya Bilirsin Ama Yanlış Bir şey Hissedemezsin Buna izin Vermem.

- Aşkın Yaşı Yok Değil de Ölmenin Yaşı Yok Deselerdi Belki de Daha Güzel Bir Nesil Yetişe Bilirdi..

- Aşk Acısı Neymiş Onu da Öğrenmiş Oldum, Hayatımda Sevmek mi Kalır Artık, Canımızı Ciğerimizi Söküp Aldılar Bundan Sonra Sevmek Yok Asla..

- Haklı Olabilirsin Sevdiğim Özenmiş Olduğun Hayatı Veremeye Bilirim Ama Sen Yanımda Ol Gör Bak Özeneceklerdir Hayatına..

- Gözümden Akan Yaşları Kendim Sildikten Sonra, Yanındayım Diyenim Gelmişine Geçmişine Geleceğine Selamlarımı Söyleyin..

- Ben Nereden Bilecektim Be Güzelim Nasıl Baktın ki Gözlerime Sevmek Değil de Ölmek Geldi içimden..

- Bir Yanımda Çaresizlik Yüklü, Diğer Yanımda Yorgunluk Var, Bir Yanımda Yalnızlık Dolu Diğer Yanda Tüm Geçmişime Dargınlığım Var..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun