-->

Sarhoş Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sarhoş Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sarhoş Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sarhoş Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sarhoş Sözler sizlerle.
- Yılandan Bile O Kadar Korkmam, Karşımda Saçlarıyla Oynayan Kadın Kadar..

- Bayılırsam Tövbe Ama, Ayılırsam Tekrar..

- O Zamanlar çarşaf Yoktu, üzüm Yapraklarına Sarıp içerdik..

- Balık Diyince Aklına Rakı Değil de, Burç Gelen insanlara, Diyecek Sözüm Yok..

- Biliyorsun Kafam Güzeldi Ya Benim, Tüm Hayallerim Orda Başladı işte..

- Halden Anlar Olsaydım, Manav Olurdum Güzelim..

- Bana Yanlış Yoldasın Diyorlar, Nedense Hep Aynı Yolda Karşılaşıyoruz..

- Herkes Sevdiği Kadar içiyor, Neden Müptezel Oluyoruz ki..

- Uçurumun Kenarında Bekliyoruz, Sevenler Bir Adım Öne çıksın Diyorlar..

- O çıkmaz bir sokak olsa, Ben Hayatımı O Sokağın içerisine kurarım..

- Sana Sevdanın Yolları, Bana Sorhoşluğun Sokakları..

- Müptezel Demeyeceksin, Kimseyi Tınlamayan , Dalgasına Bakan, Birey Diyeceksin..

- Biz Bu Hayatın Kitabını Yazdık Ama, Matbaada Yangın çıktı..

- Okulun Yolu Yokuştur, Efesleri Tokuştur..

- Sen Siyahları Seviyorsun Diye, Ben Gök Kuşağını öldürdüm..

- Dumanı çok seviyorum Diye, Kanserle mi Yargılanacak Bu Ciğerler..

- Tehlikeli Sularda Olabiliriz, Boğulmayacak Kadar da Yüzmesini Biliyoruz..

- Yeni Paketi Açtıktan 5 Dakika Sonra, içine çakmak sığıyorsa, Dertlisin Kardeş..

- Bir Bardak Çaya, iki sigara sığdıran adamlardık biz, Kime Ne Zararımız Olmuş ki..

- Sana Beste Olarak Yazdığım Kağıtlarda, Şu Aralar Tohum Ayıklar Oldum..

- Hızlı Olduğundan Şüphem Yok Zaten, Çocuklar Koşmayı Sever..

- Hoşcakalı Bekleme Benden, Ardını Dön Buradan Dümdüz Kaptır, Siktir Git..

- Şu içim Sigaramdan Daha çok Yanıyor Be.

- Benim için Kimseler Vaz Geçilmez Değil, Vaz Geçtiklerim Bunu çok iyi Bilirler..

- Gözümde Küçülen insanlarla, Büyük Hesaplarım Olamaz Benim..

- Aslında Beni O Denizde, En iyi Sen Tanıyorsun da, Karaya Vuruyorsun..

- Benim Psikolojim, insanların Ne Ayak Olduklarını, Anlamaya Çalıştığımda Bozuldu..

- Sabahın ilk ışıklarına Kadar, Sigarayla Seni Dertleştik..

- Ben Sokak Hayatı Yaşamış insanım, Beni Yokluğunla Tehdit Etmeye Kalkma..

- Lan Her Gün Başka Birini Nasıl Seve Biliyor, Pas Tutmuş Kalbiniz..

- Seni Bana Getirmeyen Yolların da, Vardır Bir Bildiği..

- 3 Kişi Doğru Söyler, çocuklar , Sarhoşlar , Sinirli insanlar..

- Bir Bahane Lazım Bize..

- Uyuşturucu Gibisin Be Sevgili, çekici ve ağır, Ama Bir şeyi Unutuyorsun Seninde Bir Fiyatın Var..

- Bu Güne Kadar Bütün içtiklerimin, Parasını Biriktirseydim, O Parayla Ne Güzel içerim Lan.

- Mahkum Ettin Beni Gayrimeşru Günlere, Bir Gün Sende Düşeceksin Faili Meçhul Hayallere.

- Sevdiğim Kızın Mutlu Olması Yetiyor Bana, Ben Onun Mutluluğuyla Mutlu Oluyorum zaten..

- Hayat Bize Güzelliklerini Sunmuş Ama, Biz Nefes Almasını Zorlaştıran Her şeyi Kullandık..

- Benim Ağlamam Söz Konusu Bile Değildir, Ama Fazla Alkolün Gözümden Aktığı Olmuştur..

- Kalbimin içine Mayın Döşedim, Kimseye Yer Yok Artık, Varsa Yüreği Olan, Ölümü Göze Alan Gelsin..

- Dünyada ki Bütün insanların, Parmak izlerinin Farklı Olması Sana Kimsenin Benim Gibi Dokunamayacağının Kanıtıdır..

- Bana Sen Sürtüklerle Takılmaya Devam Et Diyen Kadın, Öyle Bir Niyetim Olsaydı Eğer Seninle Daha iyi Geçinmeye çalışırdım..

- Ağzından Sigarayı Eksik Etmeyen Sokak çocukları Kadar, Serseri ve içtikleri Şarabın şişesini Vazo Yapan Kadınlar Kadar Gösterişli..

- Sevdiğiniz Kızların Kokusuna Müptezel Olmayın, Sizi Uyuşturucuya Sürekler ve intihara Teşebbüs Eder..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun