-->

Romantik Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Romantik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Manalı Romantik Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Romantik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Manalı Romantik Sözler sizlerle.
- Ve Ben Dilek Tutmadım Hiç Hep Dua Ettim Ömrüm Ömrüne Nasip Olsun Diye..

- Konuşmadığımız Her Dakika Seni Kaybetmekten O Kadar Korkuyorum ki..

- Kadınları Mutlu Etmek Hiç Zor Değil Aslında Yeter ki Samimi Olun Onlarla..

- Mutlu insan Yazamaz Yazmak Mutsuzların işidir..

- Bile Bile Kim Yok Sayar ki Hatalarını Ben Saydım işte..

- Sen Benim Yerde Bulduğum Gökyüzümsün..

- Öyle Bir Gülüşü Var ki Balık Bile Görse Unutmaz..

- Sana şiir Yazmak Benim Ne Haddime Benim için Varlığın şiir Zaten..

- Allah Biliyor Ne Kadar Güzel Sevmiştim..

- Uçsuz Bucaksız Olan Hayallerimin Tek Sahibi Sensin..

- Bazen Bir şarkı Açarsın ve Susarsın O şarkı Senin Söylemek istediğin Her şeyi Söyler..

- Aklıma Geldiğinde Yüzümü Gülümsettiğin için Teşekkür Ederim..

- Seviyorsan Bugün Ara Bugün Sor Öyle Ya Yarına Kim öle Kim Sağ Kala..

- Denizi Mavi Gösteren Gök Yüzüdür Hani Beni de Sen Mutlu Gösteriyordun..

- Sert Rüzgarlar Karanlık Geceleri Severmiş Tıpkı Benim Seni Sevdiğim Gibi..

- Sevgimiz Yavaş Yavaş Süzülen çiyisen Yağmurlar Gibi Ama Irmakları Taşıran Cinsten..

- Çayı Közde Sevgiyi Gözde Tebessümü Yüzde Adamlığı özde Mutluluğu Azda Arayın..

- Eğer Beni Be Semtte Bu Sokakta  Bu şehirde Bulamazsan Bilki Senin Gözlerinin Daldığı Yerdeyim.

- Bazen Soruyorlar Ne Kadar Sevdin Diye Hep Aynı Cevap çıkıyor Ağzımdan Hak Etmediği Kadar..

- Çok Ağırdır Benim Sevmelerim Her Yürek Kaldıramaz Büyüktür Umutlarım Her Omuz Kaldıramaz Her şey Olur Ama Şu Kalbim Yalnız Sensiz Olamaz..

- Aramızdaki Mesafeler Ne Kadar Uzak Olursa Olsun Sonsuzluğa Giden Bütün Yollarda Adın Yazılı Hangi Yoldan Geçersen Geç Seni Sevdiğimi Okuyacaksın..

- Artık Bulutlara Yazar Oldum Hasretimi Yağmur Yağdığında Anlayacaksın Seni Ne Kadar çok Sevdiğimi..

- Aşkı Gözlerinde Buldum Yaşamaya Başladım Sözlerinle Senin Gülüşlerinle Mutlu Olmayı öğrendim Ben Aşkım..

- Tek Bir Gül Olmak isterdim Bitanem Kopacaksam Senin için Kopayım Solacaksam Ellerinde Solayım..

- Bir Gün Daha Doğuyor Sonsuz Umutlar Taşıyan Eşsiz Umutlarla Umuyorum Bugünde Gelecek Olan Güzel Günlerin Habercisidir..

- Bugün Her zamanki Yaptığımdan Farklı Bir şeyler Yapayım Dedim Yine Olmadı Defalarca kez Seni Düşünüp Tekrar Sana Aşık Oldum..

- Dünde Bugünde Yarında Yüreğin Kadar Yanındayım Kendini Yalnız Hissedersen Elini Kalbinin üzerine Koy işte Ben Hep Oradayım..

- Gök Yüzünde Ne Kadar Yıldız Varsa Toplasam Hepsi Bir tek Sen Etmez Fakat Bir Tek Sen Olsan Bütün Yıldızlar Senin Yanında Sönük Kalır..

- Gönlüme Taht Kurdun Gönlümün Sultanı Oldun Gece Göklerde Parlayan Yıldızım Sabah ise Ruhuma Doğan Güneşim Oldun..

- Güller Hep Elinde Açsın Ama Dikenleri Eline Batmasın Sevdalar Hep Seni Bulsun Ama Seni Yaralamasın Mutluluk Hep Yüreğine Dolsun Ama Beni Asla Unutturmasın..

- Kalan Son Sevgi Parçasını Bir ilk Gibi Yaşayacağım içimde Sakın Ayrılmayalım Aşkım Ellerinde ölsem Bile..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun