-->

Sempatik Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sempatik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sempatik Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sempatik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sempatik Sözler sizlerle.
- Ben Aşk Yorgunuyum Be Güzelim Seninle Doluyum..

- İstikbalimdeki Tek Hecesin Benliğimdeki Biricik Dilbersin Bebeğim..

- Bana O Gelsin ve Tek Bir Cümle Söylesin Senden Başkasına ihtiyacım Yok Desin..

- Ölümsüz Aşkımın Ölümsüz Gülüne Ölümsüz Bir Hediye Veriyorum Sevgimi..

- Asıl Önemli Olan Ellerini Tutmak Değil Bir Ömür O Elleri Hiç Bırakmamak..

- Ben Seni Düşünmüyorum ki Sen Gelip Aklıma Düşüyorsun Be Kadın..

- Cehennemin En Dibinde de Olsan Yanına Gelecek Kadar Sevdim Ben Seni..

- Çevrem Gayet Geniş Olabilir Ama Kalbim Tek Kişiliktir Güzelim..

- Dürüstlük Dediğin Pahalı Bir Mülktür Ucuz insanlarda Bulunmaz..

- Eğer ki Birinin Ruhunu Görmek istersen Ona Hayallerini Sormalısın..

- Ey Yar Ne Kadar Uzaklaşırsan Uzaklaş Yüreğimin Dibine Kadar Yolun Var..

- Gülümse Ey Yar Sen Gülünce Ölüyor Bütün Kederlerim..

- Hayattaki En Büyük Pişmanlıklarımızdır Pişman Oluruz Diye Yapmadıklarımız..

- Herkes Fazlasıyla Sevmiş Ben ise Eksikleriyle Birlikte Sevmiştim..

- Her şey Bir Sokak çocuğunun Elini Cebine Sokabildiği Kadar Boştur..

- Konuşmadan Önce Düşün ki Konuştuktan Sonra Düşüncelere Dalmayasın..

- Sakın Vazgeçeyim Deme Sen Vazgeçtiğin Anda Hak Etmeyen Birisi Kazanacaktır..

- Sana Sonsuzluk Gibi Bir şey Vaat Edemem Ama Ömrümü Ömrünün Üzerine Koyarım..

- Çok üşürsen Söyle Sevgili Bir Kat Daha Seveyim Seni..

- Bizimde iki Oda Bir Evimiz Olmasın Yeter ki O iki Gözün Bende Olsun..

- Yanında Varsa Seni Isıtacak Biri üşümek Kadar Güzel Bir şey Var mıdır..

- İçini dök sen, ben etrafı toparlarım.

- Ben O’nun ismine bile aşığım, gerisini siz düşünün.

- Aşk, onun yanındayken huzurlu olmaktır.

- Seninle göz göze gelmek olmazsa olmazlarım arasında.

- Gülüşünü ayrı, kendisini ayrı seviyorum.

- Tabi ki ben daha iyilerine layığım ama sana da razıydım.

- Seni sevmekten başka bir işe yaramıyorum.

- Beni her gördüğünde kalp atışların hızlansın istiyorum.

- En çok ve en uzun sana inandım.” Tezer Özlü

- Her şey bir sokak çocuğunun elini cebine sokabildiği kadar boş…

- Ne olursan ol gelme. Ben Mevlana değilim, beni germe.

- İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Oğuz Atay

- Dürüstlük pahalı bir mülktür; ucuz insanlarda bulunmaz.

- İnsanlar insanların içinde insanlara hasret yaşarlar. Özdemir Asaf

- Hepimizin hayatında, sevmeye doyamadığımız birisi vardır.

- Bir yerlerde en güzel yine sen gülüyorsun. Görmesem de biliyorum.

- Sen yokken hayatım reklam arası gibi; gürültülü, sıkıcı ve boş.

- Ben seni düşünmüyorum ki, sen gelip aklıma düşüyorsun be kadın!

- Kolay kolay sevmezdim aslında, sanırım gülüşüne denk geldim.

- Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa. Özdemir Asaf

- Üşüdüysen söyle sevgilim, seni bir kat daha seveyim. Cemal Süreya

- Hayatta en pahalı şey tecrübedir. Çünkü kazanmak için kaybetmek gerekir.

- Hayattaki en büyük pişmanlık, pişman olurum diye yapmadıklarımızdır.

- Ve bir gün kalem diyecek ki; bu kadar yazdığın yeter! Artık çiz gitsin. Bob Marley

- Bir insana başkaları yanında verilen öğüt, öğüt değil, hakarettir. Hz. Ali

- Sakın vazgeçme! Eğer sen vazgeçersen, hak etmeyen biri kazanacak. Bob Marley

- Eğer birinin ruhunu görmek istiyorsan, ona hayallerini sor. William James

- Kalp kırmak, 70 kere Kabe’ yi yıkmaktan daha büyük günahtır.

- Bende simetri hastalığı var. Yamuk insanlara asla tahammül edemiyorum.

- Yanmak var, yanmak var. Odun yanınca kül olur, insan yanınca kul olur!

- Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın, yeter ki senin iki gözün bende olsun.

- Hayatımın akışını değiştirecek ‘merhaba’ mesajını beklemekle geçti ömrüm.

- Ben seni ölene dek seveceğim boş laf! Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim!

- Yüzümüzün ve gözlerimizin rengi ne olursa olsun, gözyaşlarımızın rengi aynıdır.

- Aşk da önemli olan aynı elleri tutmak değil, bir ömür hiç bırakmamaktır.

- Elalemi ayıplarıyla anan bir kimsenin, senden de teşekkürle bahsedeceğini zannetme.

- Çocuğunu kaybeden bir anne için her gün ilk gündür; bu ıstırap ihtiyarlamaz.

- Bir tek insanın bize ”iyi ki varsın” demesi, var olduğumuz için mutlu olmamızı sağlar.

- Yalnızlık, zannetmeyin ki kimsesiz kalmaktır. Asıl yalnızlık kimsen var iken kimsesiz kalmaktır.

- Dünyayı iki elinin arasına sığdırabilir misin? dedi. Bende yüzünü avuçlarımın arasına aldım.

- Şeytan günahı, melek sevabı, güneş doğmayı unutursa eğer, ben de seni unuturum elbet!

- Rabbimin Yaratmış Olduğu Bu Güzelliğe Ancak Ben Sahip çıkarım Seni O Kadar çok Seviyorum ki

- Yüzümüzün Ve Gözlerimizin Rengi Ne Olursa Olsun Gözden Dökülen Yaşların Hepsi Aynı Renktir

- Reset Atıyorum Kalbime Format Atıyorum Beynime Yeniden Yüklemek istiyorum Seni Bedenime..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun