-->

Mapushane Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Mapushane Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Damar Mapushane Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Mapushane Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Damar Mapushane Sözleri sizlerle.
- Fotoğraflara Bakmak Hasret Giderseydi, Cezaevindekiler Tahliye Beklemezdi..

- Günahına Kadar Sevdiklerim Var, Bir De Sevabını Bile İstemediklerim..

- Gardiyan 'Süre Bitti' Dediğinde, Anlarsın O Zaman Vedasızca Gidişleri..

- Mapusta Attığım Voltada Çektiğim Acıda, Akıttığım Gözyaşında Yine Sen Vardın..

- Biz Ağladığımızda Bir Nedeni Oluyor Da, Bulutlar Ağladığında Bir Nedeni Oluyor Mu..

- Sigaramın Dumanı Sen Ateşi Ben Olayım Al Beni Götür Buralardan Yalnız Senin Olayım..

- Geri Dönüşü Yok Bu Gidişin, Oysa Oysa Ben Gidip Gidip Dönmüştüm Sana..

- Merak etme yeri geldiğinde dik yürümeyi de biliriz savcı bey!

- Adaleti olmayan bir semtin zifiri karanlığında kayboldu gitti gençliğimiz.

- Beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır.

- Biz rengarenk hayatların renkli çocukları değiliz karanlık hayatın kader mahkumlarıyız..

- Neden mi yalnızım? Çünkü; seni yaşadıkça herkesi öldürdüm..!

- Çok sigara içiyorsun dediler güldüm ve dedim ki yüksek dağlar dumansız olmaz..!

- Henüz 18 yaşında takıldı kelepçeler -Aç kapıyı gardiyan annem beni bekler…!

- Madem olmuyor, Yüreğinin kalemini kırıp idam etmesini de bilmek lazım . . !

- Bunu da yaz hakim bey umutsuz olan bedendir hayallerim değil..

- Yarın elbet bizim, elbet bizimdir! Gün doğmuş, gün batmış, ebed bizimdir!

- Mapusta attığım voltada çektiğim acıda, akıttığım gözyaşında yine sen vardın.

- Zindanlar Her Ne Kadar, Kör Ve Karanlık Olursa Olsun Onu Aydınlatacak Kadar Gücümüz Vardır.

- Birkaç Beden Büyük Gelir Bazılarına Benim Laflarım Ziyanı Yok Gelecek Senelerde de Giydiririm.

- Kimse Bir şey İma Etmesin Kininiz Varsa Suratıma Kusun Kusamıyorsanız Sonsuza Kadar Susun.

- Volta atıyorum yine koca dünyamın daracık avlusunda vücuttan habersiz yürüyor artık bacaklarım.

- Hayat bir mezarmış çözemedim son kez ellerinden öpemedim uyan babam uyan kader utansın…

- Kapattılar kapıları yüzüme, Benden selam edin dertli sazıma, Mapushane gurbet ele benzemez.

- Çıkmaz bir sokakta paket oldu bütün hayallerim, şimdi çıkmayan bir tahliyenin ardında gençliğim.

- Yar olmadı bana devir her günüm bir başka zehir hapishanelerde demir parmaklıklara sarıldım.

- Ne güzel şey hatırlamak seni: ölüm ve zafer haberleri içinden, hapiste ve yaşım kırkı geçmiş iken...

- Biz rengârenk hayatların renkli çocukları değil, karanlık bir hayatın kader mahkûmlarıyız.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun