-->

Özenle Seçilmiş Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Seçilmiş Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Özenle Seçilmiş Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Seçilmiş Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Özenle Seçilmiş Sözler sizlerle.
- Acılar önemli Değil Ama Umut Yoruyor insanı..

- Başkaları Ne Düşünür Acaba Diyerek Yaşamayı Bıraktım..

- Seni Martılara Anlattım Suratıma Sıçtılar..

- Sen Nereden Bileceksin Seni Silahımın şarjörüne Koyup Her Gece Kalbime Sıktığımı..

- Canımın içi Dediğin insan Canının Acısından Başka Bir şey Olmuyor..

- Bir Yere Kadar çekerim üflediğimde Kaybolursun..

- Kimsenin Peşinden Koşmam Ben insansa Beraber Yürürüz Zaten..

- Senin Gülüşlerin Benim Gülüşlerimin Tek Sebebiydi..

- Bir Sırrı Tutar Gibi Tut Ellerimi Bir Sırrı Ağzından Kaçırır Gibi Söyle Beni Sevdiğini..

- Gözümü Boyamaya çalışma Benim Dünyam Zaten Rengarenk..

- Bedenim Sarılır Yalnızlığıma Sensiz Kalsam da Yaşayacağım inadına..

- Beni çıkmaz Sokağın içine ittiler Hadi Senin Yolun Açık Olsun Dediler..

- Aynı Papatya Falları Gibisin Be Sevgili Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin..

- Böyle Bitmemeliydi Demekten Hiçbir şeye Başlayamıyorum Arkadaş..

- Kirpi Gibiyiz Be Arkadaş Hem Sevilmek istiyoruz Hem de Sevene Batıyoruz..

- Sevme Sevsinler Sana önem Versinler Ağlama Ağlat ki Kıymetini Bilsinler..

- Mevsimlerin Suçu Yok Yokluğun Soğuk Sevgili Yokluğun..

- Üzmeyin Yalnız insanları Zaten Onlar Yalnızlığı Seçecek Kadar üzüldüler..

- Gözümü Kırpıyorum Sonu Olmayan Karanlığa Cilve Yapıyorum Ecele Kuyruk Sallıyorum Azraile..

- Aşkla Saklanbaç Oynuyorum En iyisi içimden 9’a Kadar Sayıp Onu Olduğu Yerde Unutmak..

- Sokakta Eski Sevgilimi Gördüm Dedi ki; Ben Halen Eskisi Gibiyim Dedim ki; Ben Eskici Değilim..

- Özlem Nedir ¿ Sonu Olmayan Bir Yolda Yürümek mi ¿ Yoksa Durmadan Yağan Bir Yağmurun Altında Hasretle Beklemek mi ¿ Karanlıklara Hapsolup Aydınlığı Beklemek Ya da Her Saniye Hüzünü Kurulu Bir Saat mi Adını Koyamıyorum Bir Türlü şimdi Sen Söyle özlem Nedir ¿ Ve Nedir Böyle Seni Sırıl Sıklam özlettiren..

- Dalga Geçerim Ama Kırmam Ciddiye Alırım Ama Takmam çevremde Bir çok Arkadaşım Olabilir Ama Hepsini Dostum Yapmam Huzur Veririm Ama Söz Vermem Tartışırım Ama Basit insanlarla Polemiğe Girmem Cıvıtıp şımarırım Ama Saçmalamam özendiririm Ama özenmem özleye Bilirim Ama Dönmem..

- Sevgili Vardır Yürekte Güller Açtırır Sevgili Vardır Hayatını Birbirine Kattırır Sevgili Vardır Samanlığı Seyran Yaptırır Güzellikler Tattırır Sevgili Vardır Yaratana El Açtırır Sevgili Vardır Yalnızlığa Demir Attırır..

- Yalnızlık üşümekse Yalnızım üşüyorum Sensizlik Uçurumsa Tut Kollarımdan Düşüyorum Soru Sorma Bana Cevabını Bilmiyorum Bildiğim Tek Bir şey Vardır Seni Seviyorum..

- Sensizlik Sensizlik Demek Sensizlik ölmek Demek Yaşarken ölmek Seni Sevip Sensizlikle Yaşamak Demek Demek ki Yaşamak için Sevmek Sevmek için Sen Gerek..

- Varlığınla Başlayan Bir Günün Yokluğunla Bitmesine Alışamadım Aklımda Olduğunun Yarısı Kadar Yanımda Olsaydın Hiç Sensiz Kalmazdım..

- Düşünüyorum da Düşüncelerin En Güzeli Senin Beni Düşünüp Düşünmediğini Düşünürken Düşünüyor Olmanı Düşünmek Galiba..

- Hayatını Dolu Dolu Yaşa Dilini Keşkeler Sarmasın Hayatında Öyle Bir Dostlar Edin ki Gündüz Güneş’e Gece Ay’a ihtiyaç Olmasın..

- Kolay Değil Rol Yapsam da Bazen Artık Beni Hiçbir şey Güldürmüyor Sorun Değil çünkü Artık Beni Hiçbir Dert öldürmüyor..

- Üşüdüğümüzde Camı Kapatmak Kadar Kolay Olsaydı Keşke Sevilmediğimizi Anladığımızda O Kişiye Kalbimizi Kapatmak..

- Mutluluğun için Vazgeçtim Senden Yanındaki El üstünde Tutar Dedim Ne Yazık Duydum ki El Altında Acı çekiyormuşsun..

- Kız Diye önem Verenin Güzel Diye Kaşar Sevenin Para Diye Dost Satanın Sultan Olsa Tahtını Kral Olsa Devletini Beceririm..

- Son Bahara inat Ağaç Hala Yeşermekte Geceye inat Gün Hala Ağarmakta Ben ise Kadere inat Hala Seni Sevmekteyim..

- Her Giden Arkasından Koşmaya Değmez Hayat Gelecek Olanları Bekle Sen Gidecek Olan Varsa Bırak Gitsin..

- Benim Emelim Susmak Değil Söylemekti Sükunete Razıyım Lakin Kelime’i şahadetten Sonra Gelsin Ecelim..

- Bir Gün Cehennemde Karşılaşacağız Sen Kalbimi çaldığın için Bense Tanrıyı Bırakıp Sana Taptığım için..

- Ne Kadar Büyük Görürsen Gör Kendini Sen Sadece Benim Gözümün Gördüğü Kadarsın Ötesi Yok Yani..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun