-->

Sahipsiz Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sahipsiz Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sahipsiz Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sahipsiz Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sahipsiz Sözler sizlerle.
- Başını Dizimin üzerine Koy, Sen Rüyalarına Dal, Ben Cennet Güzelliklerine..

- Ona Bakmaya Kıyamamak mı Bakıp da Doyamamak mı Aşk..

- Birlikte Hayatın Tadını çıkarmak varken Bokunu çıkardın Sen..

- Güven Bir Kez Kaybedilirse Gerisi Hep şüphedir..

- Sabırdan Sonra Söylenen Söz çok Ağır Olur Söyletmeyin Bana..

- Gün Gelir Birisi çıkar Karşına ve Sen Bütün Gidenlere Teşekkür Edersin..

- Geçici Olan Mutluluklar Pistleri Boşaltın Lütfen..

- Nasibin Kadar Seviyorum Seni Ötesini Benden Bekleme..

- Ona Gitmeye Ayaklarım Varmıyor Ondanda çekip Gidemiyorum işte..

- Kıskanmayan insan Asidi Kaçmış Kola Gibidir..

- Beş Parmağın Beşi de Bir Olsaydı Kimsenin Zoruna Gitmezdi Orta Parmak..

- Ben Yalnız Filan Değilim Sadece Tekim..

- Sendeki Karakter Benim Psikolojim den Daha Bozuk..

- Konunun Ne Olduğu Hiç önemli Değil Kırılan Heveslerimiz Ağırdır..

- Hayat Tefecilere Benzer Bir Mutluluk Verir iki Mutluluk Alır..

- Mütevazi Olmak O Kadar Büyük Bir şöhrettir ki Sen Susarsın Asaletin Konuşur..

- O Kadar Kırgınım ki Bu Memlekete Sokaklar Halen Sen Kokuyor..

- Sen Yol Almak ister Biz Sana Duble Yol Bile Yaparız..

- Beyler Ayık Olun Biraz Dedik Daha çok şaşırmaya başladılar..

- Ne Kadar şey Yaşatmış san Bana Hepsini Yaşaman Dileğiyle..

- Dışarıda Yolunu Kaybeden Değil Kalbimdeki Yerini Kaybeden Utansın..

- Baktık Olmuyor Bir Sigara Daha Yakar Bir S*ktir Daha çekeriz..

- Eski insanlar Ne Derdi Bu Nesilde Yetişenler Ne Anlar Sevgiden Aşktan..

- Yaşamaktan Korkarsın Ama Hayat Seni Harcamaktan Korkmaz..

- En Büyük Serserilik Efendiliktir..

- Hiç Kusura Bakmayın Hayat Bazen Ağız Bozmak Zorunda Kalıyor..

- Umutlarını Sakın Kaybetme Allah Var..

- Bütün Her şeyi Elinizden Alırlar Ama Hayallerinizi Asla ve Asla Alamazlar..

- Hayatta ki En iyi Hırsız Zamandır Herkesten Bir şey çalıp gidiyor..

- O Kadar çok öldük ki Yaşamak için..

- Senin Defterini Düreli Baya Uzun Zaman Oldu Hayali Bir Karakter Olarak Aklımdasın..

- Yeni ve Güncel Küfürler istiyorum Eskiler ihtiyacımı Karşılayamaz Oldu..

- Mutluluğumu Bozmaya çalışma Kahkahanı Gırtlağında Koyarım..

- Eksik Olmayın Diyoruz Fazla Olmaya Başlıyorsunuz..

- Sevgi için Yürek Sürdüre Bilmek için Emek Lazım..

- Kişilikleri Bile Sahte Olan insanlar icraatleri Bile Yalan Olur..

- Adaletsiz Bir Dünya Umutsuzlukla Dolu Bom Boş Hayaller..

- Tilkiden Kurnazı Yok Ama Pazar Yerleri Onların Postlarıyla Dolu..

- Acıyı Tatmadan Mutluluk Dediğimiz illeti Bulamazsın..

- Bu Aralar Biraz Dalgın ve Fazlasıyla Dağınığım..

- Bizler Kaybetmeye ilk okuldaki Silgimizle Başlamıştık..

- Sen Gerçekten Gelmek isteseydin Tüm Sakaklar Bana çıkardı..

- Mayınlarda Sessizdir üzerine Basana Kadar..

- Katilini Affettiğin Anda Bir kez Daha Vurur Seni..

- Havamı çok Soğuk Bana Sarılan mı Yok..

- Bana Mesafeleri Bahane Etme Bir Tren , Bir Otobüs , Bir Uçak Bileti Değil midir Sadece..

- Sakın Aklımdan çıkma Hava Buz Gibi Donarsın valla..

- Esmer Oluşum Güneşten Değil Ama isyanım Doğuştan Geliyor..

- Hayallerim Yıkılıp Bitse de Gülüşlerim Daima Ayakta..

- Yanıp Kül Olan Tekrardan Alevlenmez..

- Bak ta Gurur Duy AnnesiKızın Bu şehrin En Tanınmış Ka*pesi..

- Diğerlerine Göre Farkım Büyüktür Sevgili Benim Hayallerim Belden Yukarı..

- Bedeli Ağır olan çok Fazla Hesaplar Vardır..

- Sende ki Olan Dert Dertte Bende ki iddiaa Kuponumu..

- Sigara Dumanına Benziyordu Bendeki Hayallerin Tümü üfledikçe Kayboluyordu..

- Rüzgar Ekenlere Fırtınalar Biçeriz Sıfır Sıkıntı..

- Öyle Güzel Gülüşlere Bu Kadar Güzel Ölünür Dedim..

- Canım Yanıyor Dedikçe Siz üzerine Benzini Döktükçe Döktünüz..

- Gitmek istedi Ama Yol Parasını Bulamayınca Hayallerimizi Satıp Gitti Kahpe..

- Bedende ki Yükü Ayaklar Taşır Ruhların Yüklerini ise Yürekler..

- Hangimiz Sevmedik ki çılgınlar Gibi..

- Kırılmış Yanım Sana Emanet Allah’ım Onaramıyorum..

- Karşılıksız Olan Tek Sevgi Annenin çocuğuna olan sevgisidir..

- Uzaklardasın üşüyorsun Biliyorum Senin Ne Zaman için titrese Hissediyorum..

- Gönül istedi Gönül Ben Değil..

- Söylediklerimi Boş Ver Konuşmadıkları mı Ciddiye Al Sen..

- Hadi Benimle Yaşlan çay demler şiirler Okur Öper Koklarım Seni..

- Hiçbir şey Beklemiyorum insanlardan Sadece Huzurumu Kaçırmasınlar Yeter..

- Yalnız Olan insanları üzmeyin Onlar Yalnızlığı Seçecek Kadar üzülmüşler Zaten..

- Salaklığa Yattık Dediysek Ayakta Uyumadık Herkes Haddini Bilsin..

- Aklıma Gelişini Seveyim Senin Aklıma Gelmenle Darma Duman Etmen Bir Oluyor..

- Boş insanların ünlü Oldukları Tek Yer Vardır Facebook..

- Çok Gülerim Ben Ama Bunun Küfür Olduğunu Kimse Anlamıyor..

- Şimdi Ben Bu Hayatımı Düzene mi Sokayım üzene mi..

- Sen Benim Derdim Oldun Haberin Yok..

- Benden Gerektiği Kadar Uzak Durun çok Fazla Doğru Konuşurum Canınızı Yakarım..

- Çektiğin Acılar Kadar Olgunlaşırsın Diyorlar Çürüdük Gittik Bilmiyorlar..

- Zar Tutuyorsun Be Hayat Bu Bana Karşı Attığın Kaçıncı Düşeş.

- Her Geçen Gün Her Geçen Saat Her Geçen Dakika Her Geçen Saniye Yaşama Olan Hevesim Biraz Daha Kayboluyor..

- Kimse Benimle Oynamıyor Diye Ağlayan çocuk Sen Büyü Bakalım Bir Bak Seninle Ne Oyunlar Oynayacaklar..

- Dili Yoktur Benim Acılarımın Kimseyle Konuşmak istemezler Sadece Benim Canımı Yakarlar Hiç Hak Etmediğim Halde..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun