-->

Eski Sevgiliye Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Eski Sevgiliye Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Eski Sevgiliye Kapak Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Eski Sevgiliye Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Eski Sevgiliye Kapak Sözleri sizlerle.
- Geç Kalınmış Bir Sevgi idamdan Sonraki Bir Aşka Benzer..

- Unut Malı !

- Bazı insanlarda Tıpkı Eski Televizyonlar Gibi Vurunca Düzelmesi Büyük Temennimdi..

- Az imana Gel Seni Orda Bekliyorum..

- Üzülme Dostum Cana Geleceğine Mal’a Gelsin..

- Bazen Belgesel Seyrederken Aklıma Nedense Sen Geliyorsun..

- Önüne Gelen Her insandan Elektrik Alırsan Faturasını çok Fena Ödersin..

- Sandalye Gibiyim O Kadar Götlere Rağmen Halen Ayaktayım..

- Bazı insanlar Vardır Avazı çıktığı Kadar Susması Gerek..

- Bütün Gece Yolculuk Var Gelmişine Geçmişine..

- İlk Seninle Başlamam Hataydı Bana Göre ilk Adımı Nasıl Atarsan öyle Gidiyor.

- Çağırırsan Tekrar Geleceğimi Biliyorsun Değil mi Bana da O Yüzden Yazıklar Olsun..

- Mutlu Olma Hakkın Her Zaman Saklıdır Dediler Şuan ise Bir Türlü Bulamıyorum Onu..

- Kaçırmış Olduğun Uykularımı Nereye Sokman Gerektiğini Tarif Etmeme Gerek Var mı..

- Gözlerine Bakınca Hissetmiş Olduğum Duygunun Allah Cezasını Versin.. Amin..

- Şerefsizin önde Gideni Geride Kalmayanı Olmak isteyen ne çok Gönüllü insan Varmış..

- Artık Hayallerimin Bile Sana Kırgın Olduğunu Bilsen Yine de Gelir misin..

- Sevgilim şuan Sana Karşı Japon Bayrağını Tasarlayan Adam Kadar üşengecim..

- Eski Sevgiliye Dönmek Sonunu Bilmiş Olduğun Bir Kitabı Baştan Okumaya Benzer..

- Bensiz Bir Ömür Boyu Geçire Bilirsin Müsait Biyerine..

- Elbette Tamir Edilir Kırılan Kalpler Ama Her Düğüm de Biraz Daha Kasılır ipler..

- Kaşarların Peşin de Koşanlar Fareden Başka Ne Olabilir ki..

- Bazıları Var ki Yüzüne Tükürsem Makyajım Bozuldu Diye Dert Yanacakları Tanıyorum..

- Reçetene YOL yazdım , Sabah Akşam Alırsın Artık..

- Şu Reklamı Geç Seçeneği Bazı insanlarda da Olsa Keşke Ne Güzel Olurdu..

- Aklından Geçiriyorsa Seni Ekmeyi Koyacaksın Kıçına Tekmeyi..

- Bazılarının “ Mecburi insan ” Olduğunu Düşünmeye Başlıyorum Artık..

- Sen Kendini Filozof Gibi Hissediyorsun Ama Arkadaşlar Arasında Biz Sana Kamil Diyoruz..

- Benim Niyetim Sadece Gözlerin de Kaybolmaktı Ama Sen Ne Yaptın Sözlerinle Yok Ettin Beni..

- Değer Vermenin Sadece Matematikte işe Yaradığı Bir Dünyada Yaşamak çok Acı ama Gerçek..

- Seni Seviyorum Cümlesinin çoğunu Yalnızca Dudak Tiryakisi Olduğunu çok Geç Anladım..

- Boş insanlara Nefes Tüketmekten Vazgeçiyorum Biraz Tasarrufa Önem Vermeye Başladım..

- Keşke Zamanın da Anlamış Olsaydın Beynini Ara Sıra Kullanmanın Yan Etkisi Olmadığını..

- Kırılmış Kalplerin Hikayesi Hep Kısadır Ne Oldu Diye Merak Ettiklerinde Hiç Dersin Hepsi O Kadar.

- Yalanım Yok Aklımdasın Halen Ne Yapayım Sevdiğim, Bu da Benim Tek Kusurum Gereksiz Olan şeyleri Pek Takmıyorum Kafama..

- Beni Değiştirmeye çalışma Diye O Kadar Söyledim Sana Yoksa Bende Değiştirmeye çalışırım Seni Dedim Ama inanmak istemedin Bak Sonun da Nasıl Değiştirdim Seni Hem de Yenisiyle..

- Bazen Empati Yapmak istediğim de önümde Büyük Bir Engelin Yükseldiğini Fark Ediyorum Ne Yapsam da Senin Kadar Adi Olamıyorum..

- Kursağım da Neden Kaldığını Şuan Daha iyi Anlıyorum, Haram Lokmasın Kursağa Düğümleniyorsun..

- Bu Kadar Mutsuz ve Huzursuz Olmayı Hak Edecek Ne Günahım Vardı Diye Düşündüğün Anda Aklına Geleyim Yeter..

- Bütün Hayal Kırıklıklarımı Topladım Önüme Koydum ve inceledim Sonunda Gerçekten şaşırdım Hepside Senin Eserinmiş..

- Sana Uzaklığım Bir Adım ötedeydi Sadece Ama Gelmedin şuan Yakınlığım Bile Bir ömür ötede Ne Olur Artık Gelme..

- İnsanlar 2 ye Ayrılırlar Ben Onların Ortasından Geçerim Kimseler Umurumda Olmaz Sen de Dahil Eski Sevgilim..

- Sevgilim Olduğunda Kısmetlerim Artar Nedense Tekrar Sevgilim Olur musun Kısmet Meselesi Eski Sevgili..

- Kız Arkadaşımı çok Seviyorum Bu Yüzden de Eskimesin Diye Başkalarının Kız Arkadaşlarını Kullanıyorum Galiba Bunu içerledin Değil mi Sen Eski Sevgilim..

- Ben Senin “ Ego “ Larınla “Lego “ Yaparım Sonra da Onlarla Bir Güzel Oynarım Güzelim Bu ne Kapristir Böyle..

- Sana Dönmemi Düşünüyorsan şu Kadarını Söyleyeyim Ben de çocukken Radyonun için de insanın Olduğunu Sanıyordum..

- Hatırlar mısın Bilmem Demiştin Bir Zamanlar Aşkımız Suya Düşecek Olsa Bile Balık Olurum şimdi Köpek Balığı Olsan Bile Fark Etmez..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun