-->

Acayip Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Acayip Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Acayip Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Acayip Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Acayip Sözler sizlerle.
- Gülü seven dikenine katlanır Kaktüsü sevenin vay haline..

- Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine Deli ol dünya senin kahrını çeksin..

- Deveye cilve yap demişler Dokuz dükkan yıkmış..

- Bakmakla aşık olunsaydı öküz trene aşık olurdu..

- Bülbülü altın kafese koymuşlar cik cik cik demiş..

- Derdini söylemeyen iyi yapar Birde onun derdiyle uğraşamayız..

- İşleyen kafa pas tutmaz çok işleyen kafa tarak tutmaz..

- Hasret kaldım gözlerinin rengine Artık çıkar şu lenslerini..

- Kalbimi kırdın o bana dedemden hatıraydı..

- Sen bana baktın ben sana şimdi beraber beş çocuğa bakıyoruz..

- İnsanlara asla güvenme sırlarını bir tavukla paylaş..

- Malın ucuzunu seç Tamir ederken canın sıkılmasın..

- Acemi desinler Korkak desinler Ama Rahmetli Demesinler..

- Dünyanın en kötü şeyini Sana vermek isterdim Ama Seni Sana Veremem ki..

- Konferanslarda ön sıralara oturmayın uyuyamazsınız!

- Enflasyonu yok etme formülü Öldürüp kaza süsü verelim..

- Kibar ol Karını dövmeden önce ceketini düzelt..

- Nişanlıyken erkek konuşur kız dinler Evlenince ikisi konuşur mahalle dinler..

- Acele kan aranıyor Grubu önemli değil..

- Şekerden evimiz Buzdan hayallerimiz vardı Ne yazık ki dün yağmur yağdı..

- Bunu iyi öğren Cehennem buz tutuncaya kadar Seni seveceğim..

- Aşkımızın Suya Düşeceğini Bilseydim Balık Olurdum.

- Kalbim senden çektiğini ABD Usame Bin Ladin’den çekmedi..

- Bizi çekemediler,halat koptu Güzelim..

- Seni Günde Sadece Bir kez Düşünüyorum Oda Tam 24 Saat Sürüyor..

- Kızlar Artık Beyaz Yatlı Prenslerini Bekliyorlar.

- Dalgalar kıyıya çarparken şu Sözleri Söyler Seni Seviyorum..

- En Ağır işçi Benim Günün 24 Saati Seni Düşünmekle Geçiyor..

- Aşık olup ızdırap çekeceğime Nezle Olup Burnumu çekerim Daha iyi..

- Karayollarında değil Senin Kollarında Öleyim.

- Kopya bir sanattır ama Bizim öğretmen sanattan anlamıyor..

- Gökyüzü Güneş Sahil Gel de ödev yap..

- İçerken araba kullanmayın Bir yere çarparsınız biranız dökülür ziyan olur.

- İşi olmayan giremez çünkü içeride yeterince işsiz var.

- İthal kotlar kapış kapış ne Jeans milletiz.

- Başkalarının seni ezmesine izin verme Ehliyet al Sen onları ez..

- Gerçekleri Türkan Şoray Tarihi de Gönül Yazar.

- Eşimle ortak yanımız Aynı günde evlenmiş..

- Durun burada nefes almayın Daha ucuz bir yer biliyorum…

- Kabadayılığa yer yok demişler Kabadayı Ayakta Kalmış..

- Yaşınız kaç Vallahi her yıl değişiyor…

- Ruhum benim Her gece gel bekliyorum seni O selvinin altında..

- Aşkın bahardı bülbüller vardı da Hangi salak kafesin kapısını açık bıraktı..

- Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım insan bir haber verir Burada boşuna mı bekledik..

- Aşk bir otomobil gibidir Yedek parçaları sürekli değişir..

- Üzüm gözlü Elma yanaklı Kiraz dudaklı pırasa saçlı sevgilim. Seni çok özledim.

- 8 zayıflı bir karne bulan insaniyet namına çöpe atsın..

- Anasına bak Babasından dayak ye..

- Benzinlikte sigara içmeyiniz Hayatınız ucuz olabilir ama Benzin pahalı.

- Gül’ü seven abisine katlanır.

- Hayvanları çok seviyorum özellikle kızarmış tavuğu..

- Adamın birisi bir gün sinek ilacı almaya gitmiş Eczacı sormuş Sineğinizin nesi var..

- İlk görüşte aska inanır mısın Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim..

- Kadın hakkı diye bir şey yoktur çünkü Hakkı Erkek ismidir..

- Turiste güler yüz gösterin Bizimkilere surat asın..

- O kadar düşünceliydi ki Milli gelir yükselsin diye intihar etti..

- Sen hayatı olduğu gibi kabul et çünkü hayat seni olduğun gibi kabul ediyor..

- Deli sormuş deliye Aşk nedir ? Diye. Deli gülmüş deliye Ben niye deli oldum Diye..

- Ölenle ölünmez Mirasına konulur..

- Yalancının mumu üfleyince söner..

- Her gönülde bir çiçek olacağına Bir gönülde buket ol..

- Sınavları kazanamayanlar değil Kazananlar düşünsün..

- Aşk dolmaya benzer iyi sarılmazsa pişerken dağılabilir..

- Ak akçe eskidendi şimdi dolar mark oldu..

- Ne güzel senin zeka sorunun yok çünkü zekan yok!

- İkna edemiyorsan kafalarını karıştır!

- Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok Bülbülleri ön bahçeye aldılar Buraya marul ekecekler..

- Duyuru Sekiz zayıflı bir karne kaybolmuştur Bulanların insaniyetlik namına Yırtmaları rica olunur..

- Sen kadayıf kadar tatlı Lahmacun kadar sıcak çiğ köfte kadar yakıcı Dolma gibi çekici Bulgur gibi asil ve içli köfte kadar dayanılmazsın.

- Sevgilim seni tv kumandasın dan Futbol topundan Pazar Gazetesinden çok daha fazla sevdiğimi söylemiş miydim..

- Sevgilim sensiz gözlerim hiçbir şeyi görmüyor Seninle olunca da Gözlerim senden başkasını görmüyor.

- Dertleşmek istiyorsan 1’İ tuşla Birine sarılmak istiyorsan 2’yi tuşla Eğlenmek için 3’ü tuşla Hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla.

- Seni uzaktan sevmeyi Sana bakmadan görmeyi Seni duymadan dinlemeyi Gözyaşlarımla gülmeyi Kavuşmak için sabretmeyi öğrendim ama Sensiz olmayı asla öğrenemedim..

- Dost vurulunca değil Unutulunca kahrından ölür. Biz sevdiklerimizi kır çiçeği gibi Avucumuzda değil Kursun yarası Gibi gönlümüzde saklarız.

- Sen Hiç Denizin Dibine Baktığında Yeşil Ormanı Gördün mü Sakın imkansız deme çünkü ben senin gözlerine baktığımda ölülerin bile şahit olamadığı cenneti gördüm..

- İnsanlar gelmeleriyle Yalnızlıklarını dağıtanları severler Gitmeleriyle Kendilerini yalnız bırakanlara asık olurlar.

- Sensizliği buzlara yazdım Güneşte erisin diye Hasreti sahile yazdım Dalgalar götürsün diye Adını kalbime yazdım Birlikte gömülsün diye..

- Özlemek güzel şeydir Özlüyorsa Özlenen Beklemek güzel şeydir Gelecekse beklenen Sevmek güzel şeydir Seviyorsa sevilen..

- Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüreğine Gözlerin zaman zaman takılırsa uzaklara Kulakların zamansız deli gibi çınlarsa Bil ki bir yerlerde özlenmişsindir..

- Bu Dünyada 6 Milyar insan var 30 Milyonu Uyuyor 20 Milyonu Yemek Yiyor 10 Milyonu Müzik Dinliyor 1 Güzel Kızda Müzik Dinliyor..

- Öyle Senden çok Uzaklarda Değilim Görmesini Bilen Gözlerin Bakışındayım Belki Sana Senden Yakın Bir Yerde çarpan Kalbinin Her Atışındayım..

- Bir Gün Dudakların Kurursa Okyanusu Getiririm Sana Akşam Ayazında üşürsen Güneşi Getiririm Sana Eğer Gönlün Bir Sevgi Ararsa Kalbimi Söküp Getiririm Sana..

- Gözlerin Nehir Kaşların Köprü Olsa Tam Ortasından Geçerken ipler Kopsa Yanağından Süzülüp Düşsem Dudaklarına Beni Öpermisin Yoksa Bir Göz Yaşı Gibi Silermisin..

- Seni Tanımadan önce Ben Değildim seni tanıdıktan sonra Bendeki Bensizliğin aslında Sensizlik olduğunu anladım..

- Sevgiyi Göstereceksin söylemek yetmez Sevgi Gözlerinde Olacak Sözlerin Yetmez Sevgi Her şey dir kalbe Hapsedilmez Seveceksin Benim Gibi Ama Yüreğin Yetmez..

- Bataryası zayıf hayallerimizin Kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası nedeniyle ulaşamadık şimdi yüreğimde ful çeken hattımla Seni seviyorum..

- Yüreğimin teröristi Dünya birleşse seni yok edemez Akıbetim ikiz Kule’de olsa Yine seni seveceğim..

- Sana bir şey söylemek istiyorum ama Sakın üzülme Dün Doktora Gittim Böbreklerimde kum Kalbimde seni buldular.

- Hey garson Bana kalbim kadar yanık Döner Düşüncelerim kadar karışık salata Acılarım kadar koyu bir kahve getir..

- Bir insanın idealleri Olmalı Sonsuzluk Gibi Bir insanın Özlemi Olmalı Özlemle Açan çiçekler gibi Bir insanın Bir Tanesi Olmalı O da Senin Gibi..

- Ne Seni Unutmak Kadar Zaman Geçecek Nede Geçen Zaman Seni Unutmaya Yetecek Bırakıp Gitsem de Unuturum Sanma Zaman Dediğin Alışmayı Öğretir Unutmayı Asla..

- Layık Olduğun Yer Seni Kabul Etmese Bile Giydiğin Gelinlik Yerine Kefen Olsa Bile Arkandan Göz Yaşı Dökenin Olmasa Bile Bekleme Artık Dönmem Sana..

- Sabah kahvaltı edemedim çünkü seni düşünüyordum… Öğlen yemek yiyemedim çünkü seni düşünüyordum… Akşam yemek yiyemedim çünkü seni düşünüyordum… Gece uyuyamadım çünkü açım ulan!

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun