-->

Deli Dolu Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Deli Dolu Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Deli Dolu Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Deli Dolu Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Deli Dolu Sözler sizlerle.
- Ağzından Benimle Alakalı Bir şey çıkmasın Olur ya Seni Bir Bok Zannederler..

- Kimse Mükemmel Değildir Ama Mertebeye Yakın Oluşum Beni Gerçekten ürkütüyor..

- Delilik Aynı şeyleri Yapıp Yapıp Farklı Sonuçlar Beklemektir..

- Çok çok Gülümse Yüzünden Eksin Etme Hem Maliyeti Düşüktür Hem de Paha Biçilemez..

- Sözcükler Ağzındayken Yutmak Daha Sonra Yemekten Gayet iyidir Bence..

- Evet Deliyiz Bizlerde Ama Unutmayın Bizde Nefes Alıp Gülüyoruz..

- Şu Dünyada Tek Adil Olan Bir şey Var Herkesin Ölecek Olması..

- Size Mutluluğu çok Gören insanlara Lütfen Artık Bir S!ktiri çok Görmeyin..

- Aklındaki Hayallerini Gerçekleştire Biliyorsan Asıl Zenginlik Budur işte..

- Küfür Edecek O Kadar çok insan Varken Tek Favorim Sensin..

- Meşgul Olan Kalbim Artık çevrim içidir Yüreği Olan Titretsin..

- Delilik Ne Güzel Kıyamet Kopsa Oturup Gülümseyerek izlerler..

- Evet Doğrudur Mükemmel Birisi Olmaya Bilirim Ama Sende Tek Seçenek Değilsin..

- Sakın Deli Tarafıma Denk Gelmeyin Zira Orada Ben Bile Hükümsüz Kalıyorum..

- Çocukluk işte Gece Tuvalete Koşarak Giderken Kimsenin Seni Yemediğine Sevinmektir..

- Unutulmuş Olan Tüm Mutluluklar Hep Resimlerde Yaşanır..

- Şu Ana Kadar Akıllıca Bir şey Yapmadım Seni Bile Deliler Gibi Sevdim Ben..

- Kızmak Yok Artık Bakıyorum Seçiyorum Gülüyorum Geçiyorum..

- Sınıfta Ciddi Bir Metin Okurken piç piç Sizi Güldürmeye çalışan Arkadaşlarınız Mutlaka Olmuştur.

- Karşında Dimdik Duruşuma Bakma Sen Birde içimi Görsen Her şey Kördüğüm Enkaz Gibi..

- Sen Başkasına Gülücükler Saçarken Ben için için Ağlıyordum Bileklerimi Değil Bitanesi Dileklerimi Kestim..

- Hangi insan Öylesine Giriyor ki Hayatımıza Kimi Ceza Olarak Giriyor Kimi ise Bela Kimileri imtihan Kimileri ise Armağan..

- İnsanlar Ne Kadar Ulaşamadıkları şeyler Varsa Hepsinin Delisi Ne Kadar Ulaştığı şeyler Varsa Hepsinin Nankörüdür..

- Takma Kafana Dostum Kaderindeki Kimse Ayağına Gelecek Eğer Kaderindeki Oysa illaki Seni Sevecek..

- Ağlamayı Ferdiden Titremeyi Azerden Acı çekmeyi ibodan Yıkılmayı Mahsundan Sevmesini Senden Öğrendim Bir tanem..

- Zifiri Karanlıklarda Yaşayıp Kaybolmak istemiyorsan Ne Kadar Hayallerin Varsa Topla Hepsini Ateşe At..

- Beni Isıtabilecek Bir Erkek Bile Bulamadım Diyen Kızlar Sizler şu Katladığınız Etekleri indirin Bakalım..

- Bir Kadın Sana Trip Atmayıp Mantıklı Cümleler Kurmaya Başladıysa Sana Karşı Olan Aşkının Sonuna Geliyor Demektir..

- Sevgine Değecek Bir insan Yoksa Seven Birini Ara Kıymetini Bilmiyorsa Bileni Ara Baktın ki Hiç Biri Olmuyor Beni Ara O Zaman.. ;)

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun