-->

Yeni Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Yeni Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Yeni Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Yeni Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Yeni Sözler sizlerle.
- Hayatımın “hiçbir şey yapasım yok” dönemindeyim.

- Hiç umudum yoktu ama bi kere bile vazgeçeyim demedim.

- Gitmem diyenlerden öğrendik, yalnız kalmayı.

- İnandığım her şeyin yalan olduğunu gösterdin bana. Unutur muyum seni.

- Ben içimdeki tüm camı çerçeveyi indirdim, senin elin bile kanamadı.

- Çabalamadığını gördükçe vazgeçiyorum.

- Bir kuyudasın ve yardım bekliyorsun. Sonra biri geliyor, sana ip uzatıyor ama boynuna.

- Yanımdayken bile sana doyamazken, nasıl anlatır ki sensizlik?

- Şu sol tarafımı görüyor musun? Burası benim kalbim, seninse memleketin.

- Allah onu senin karşına çıkardıysa, bunun bir sebebi olmalı.

- Bi kız için bütün kızlardan vazgeçecek kadar delikanlı olun yeter.

- Kirpiklerini sayacak kadar deliydi bu yürek sana. Beni unut, bunu unutma.

- Mükemmel bir hayatım olmayabilir ama her şey için Allah’a şükrediyorum.

- Duam belli, duyan belli, gerisi takdiri ilahi.

- Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler birgün.

- Çocukluğumu babam, gençliğimi sen aldın.

- Ne zaman pişman olursun biliyor musun? Yarım bıraktığını, başkası tamamladığında.

- Ama fazlada üzülme hayat bitiyor bir gün.

- Çok sabırlı olabilirim ama sabrım bittiğinde limanı yakarım, gemiyi değil.

- Ben umut edip hep ters köşe olmaktan çok yoruldum.

- Mezarlıkta bile yetişir çiçek. Beni niye sevmedin?”

- Yaz bana yaz ki delirmeyeyim.

- Bazı insanlar için yaptığım fedakarlıkları geri almak istiyorum.

- Bir kez soğursun ve hiçbir şey eskisi gibi olmaz.

- Seviyorsan uğraşacaksın, konuşacaksın gurur kimseyi mutlu etmez.

- Bak ben böyle olacağını biliyordum ama yine de seni sevdim.

- Eğer seni içimdeki o küçük kız çocuğuyla tanıştırmışsam, bil ki ölene kadar hep yüreğimdedir izin.

- Birine verdiğin değerin, gösterdiğin ilginin, karşılığını alamamak büyük bir yıkım. Kendi çabalarının kendine enkaz olması gibi.

- Zayıf noktamı bilen kim varsa istisnasız oradan vurmaya çalıştı ama şöyle de bir şey var benim yüzleştiğim yarayla beni kanatamazsın.

- Eğer karşınızdaki kişi sizi gerçekten seviyor olsaydı dayanamazdı konuşurdu; o yüzden zamanınızı beklemekle harcamayın. Gökyüzünü sevin.

- Her gece bir şeylerin yoluna gireceği umuduyla yatıp, her gün o umutlarımın kırıklarını bir yerlerden toplamaktan yoruldum.

- Ben artık hiçbir şey için çabalamayacağım. çünkü ne kadar çok istersem,o kadar olmuyor. ve yıpranan en çok ben oluyorum.

- Keşke hiç başlamasaydı desem, o muhteşem günlere ayıp edeceğim. İyi ki yaşandı desem, bu vedaya nasıl bir kılıf giydireceğim? Bilmiyorum.

- Sesini duyduğumda, içimde uçuşan bir şeyler var. Sesinde, mutluluk bahçeleri var. Dünyanın tüm kötülüklerini unutturacak bir şeyler.

- Biliyosun o yolun sonunda kocaman bi duvar var daha fazla ilerleyemezsin ama devam ediyosun, hep aynı şeye yeniliyosun.

- Benimle konuştun, benimle gülümsedin, benimle iyi kötü çok şey paylaştın.Şimdi bunları bu kadar çabuk unutabiliyor olmandan nefret ediyorum.

- Gözlerimi kaçırdığım için pişman oluyorum bazen. Sonra özlüyorum. Keşke doya doya baksaydım diyorum.

- Ben değişmek istemedim. Değişmek zorunda kaldım. İçiniz yanmaktan kül olduğunda ne demek istediğimi anlayacaksınız.

- Pişman değilim. Ama kabul ediyorum ki; karşımda dengesiz bir çocuk değil de, bir “adam” olsaydı, her şey farklı olurdu.

- Seni sevdiğim gün yaşadığımı hissettim, hayata geri döndüm. Sonra kendime dedim ki; “Bir insan anca bu kadar yaşama sebebi olabilirdi.”

- Geçmez demeyin, bu hayatta her şey geçiyor. Geçerken canınızdan bir miktar can alıp geçtiği de oluyor ama bir şekilde geçiyor.

- Gökyüzünü, denizleri, mevsimleri, şarkıları, şiirleri bilmem ama gülüşün her şeye şart. yaşam kaynağı gibi.

- Yaralarını da severdim yorulmuş gelsen bana beraber dinlenirdik acılarından tutardım avuç içlerinden öper ne derdin varsa ortak olurdum.

- Dünyanın en korkunç hissi; bir insanın yüzüne bakıp, başka birini bu kadar sevemem diye düşünmek.

- Ona içimdeki her şeyi söylemeyi planlamışken sonradan yine değişmeyeceğini fark edip vazgeçtiğim günler çok oldu.

- Ne yaşıyorsam içimde yaşıyorum; hüznümü de öfkemi de, aşkımı da acımı da. ne yaşıyorsam içimde, ne yapıyorsam hep kendime.

- Bir süre sonra hissetmemeye başladım. Eskiden olsa delireceğim şeylere tepki veremez oldum. Bu da benim yenik zaferim.

- O gece hiç bitmesin istedim, dünya yavaş dönsün, güneş acele etmesin, şehir sabahı görmesin istedim. O öyle güzeldi.

- Sebepsiz sevmektir aşk, nedeni olmadan bağlanmak birine. Hatta sarılamamaktır utançtan, çünkü utanmaktır sevmek aslında.

- Çok delice sevmiştim, olmadı. ama şundan eminim; bir daha asla bir gülüşe inanmayacağım, gelmemi isteseydin eğer, ben tüm çıkmazları bir kez daha ezberlemeye razıydım.

- En zor günümde tek başıma kahkaha atmayı başarabildiğimi farkettiğimden beri hiçbir insanın varlığı da, yokluğu da umrumda değil.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun