-->

Aşk Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Aşk Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Romantik Aşk Mesajları sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Aşk Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Romantik Aşk Mesajları sizlerle.
- Ben gökyüzü olsam sana kuş olmak yakışır.

- İstediğin kadar uzağa git. Hep aynı gökyüzünü paylaşacağız.

- Yanlış olduğunu bile bile yürüdüğüm yolsun sen.

- Aşksız olma ki ölü olmayasın. Aşkta öl ki diri kalasın. Mevlana

- Geleydin bir çay içimi, sen çay dökerdin, ben içimi.

- Tahir gibi sev mesela, özür dilerim daha önce gelemediğim için de.

- Sen olmayınca buralar buz gibi. Sensizlik bir iklim adı şimdilerde…

- Sen mi? Alırım bir ömür.

- Seni hep seveceğim geçelim bunu.

- Seni kokundan öpüyorum.

- Ben seni ne ara bu kadar çok sevdim.

- Aşk senin gülüşünde saklı…

- Öptüm geceyi aydınlatan gözlerinden.

- Sen özlenecek en güzel şeysin.

- Bana yüzünü dönme gece oluyor sanıyorum.

- Yalansan yalanı severim elimde değil.

- Kendime gelemiyorum, sana gelsem olur mu?

- Sevmek bir renkse, gel gökkuşağım ol.

- Yanlış olduğunu bile bile yürüdüğüm yolsun sen.

- Bir umutla beklediğim en güzel yarınsın.

- Ölümü boş ver, kefenim sen kokacak mı onu söyle?

- Senin gülüşün ilkbaharda daha renkliydi.

- Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.

- Uçurum uçurum gözlerine baktığım sensin.

- Gittin… Ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda.

- Yanıma gelmediğinde rüyalarıma beklerim.

- Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.

- Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.

- Ben sadece sevmeyi biliyorum, unutmayı öğrenemedim.

- Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun.

- Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum.

- Gülümse biraz ilaç alacak param yok çünkü.

- Derdimin dermanı sensin. Bana bir duanın amini gerek.

- Sensiz geçen günlerimin kazası yok sevgilim.

- Sen bana Allah’ın emanetisin. Seni sevmek aşktır bana.

- Yemin ederim intiharsın sen seve seve edilen.

- Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?

- Aklım mı? O yüzsüz bir misafir. Hep sende kalıyor.

- Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.

- Kalbim, ki kendisine kefilim. Adınla uyandı bu sabah.

- Sensin, kalbim değildir. Böyle göğsüme vuran… Sabahattin Ali

- Ve aşk senin tenezzül bile etmediğin gözlerimde kaldı.

- Seni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde…

- Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.

- Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor. Özdemir Asaf

- Yar, bütün şiirlerime sebep ettim seni, hakkını helal et!

- Ona bakmaya kıyamamak mı, yoksa bakıp da doyamamak mı aşk.

- Şakağıma bir silah dayasan, ellerinin güzelliğine ağlarım.

- Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.

- Öyle biri var ilk görüşte değil her görüşte aşık oluyorum.

- Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.

- Aşk tüm dünya insanları içinde sana tanıdığım ayrıcalıktır.

- Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.

- Gönül sevgiliyi bulmuşsa, juru dal bile çiçek açar. Mevlana

- Aşk, yer yerinden oynasa da; yâri yürekteki yerinden oynatmamaktır.

- Başka havalar getir bana içinde biraz bahar olsun biraz sen.

- Bazen aşk iki lafı bir araya getirememektir. Seni dersin… Tükenir nefesin.

- Gözlerime bakarken gözlerinin içi gülüyordu, nasıl sevmezdim?

- Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer, benimle yine tanış yine seveyim.

- Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın…

- O senin neyin olur dediler. Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi.

- Sevdim. Çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.

- Ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.

- Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.

- Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme… Yanıma gel, mevzu kalbimde!

- Esrar gibi yeşil olmasa da gözleri… Her bakışı sarhoş ediyor beni.

- Eğer adına eşlik edecekse soyadım, Allah için ahirete kadar senindir sol yanım.

- Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?

- Sensiz bir gün daha akşam oldu. İçim el vermiyor. Biz buna “gün” demeyelim.

- O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.

- Bir gülüyorsun bir gülüyorsun sen tamam diyorum dünya bitti kapatın gidelim.

- Seni yüreğime düşüren yerçekimi etkisini hiç kaybetmesin istiyorum.

- Sen benim yıldız kayarken tuttuğum dilek değil ezan okunurken ettiğim duamsın.

- Şimdi seni yine sevesim geldi seni avuç içlerindeki çizgilere kadar.

- Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın.

- Ve beni birden bire yüzünü değil, gözünü değil, sesini göresim geldi.

- Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem…

- Yeter ki diline dolanayım; istersen bir küfür, istersen bir şarkı olayım.

- Hep aklıma geliyorsun bak gördün mü senin de gidecek başka yerin yok. Özdemir Asaf

- Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi.

- Sen güldün ben bir yudum daha içtim çaydan. Yoksa nasıl açıklardım, içimdeki sıcaklığı.

- Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.

- Sonunda aşk acısı olsa da sev, çok sev. Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın!

- Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.

- Çok solcu gördüm ben bu hayatta ama kimse senin gibi kalıcı devrim yapmadı “SOL” yanımda.

- Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.

- Git diyorsun da, olmuyor işte git demekle. Ben de sana sev diyorum mesela. Sevebiliyor musun?

- Yine gece yine hüzün ve yine içimde sen. Ve yine biliyormusun? İçimde sen olunca hüzünde güzel.

- Aşk nasip işidir hesap işi değil! Aşk adayıştır arayış değil! Sen adanmışsan ve yanmışsan bu uğurda aşk seni bulmaya gelir.

- Gözümle gördüğüm değil, gönlümde kördüğümsün. Çözmeye niyetim yok, sen benim ömürlüğümsün.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun