-->

En Güzel Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Mesajlar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Mesajlar sizlerle.
- Yılların, bana öğrettiği şeylerden biri de bu oldu; Mutluluğu yakalamışsan, sorgulama.

- İçine yaşamı doldurmak istediğin an, burnun bütün sorunları süzmeye hazırdır.

- Aydınlığı cebinde değil de içinde taşıyanlar karanlıkta da yollarını bulur.

- Kaplumbağaya dikkat et! Ancak kafasını çıkarıp risk aldığında ilerleyebilir.

- Yaşam, duygulananlar için bir trajedi, düşünenler için bir komedidir.

- Her gülen yüz, mutluluk ifadesi değildir.

- Eğer hala yalnızsanız, Allah sizi birilerinden koruyor demektir.

- Eğer sizi üzen kişilere hala selam verebiliyorsanız, bu vicdanınızın sadakasıdır“

- Hayat küçük şeylerden oluşur. Eğer sen seversen büyük olurlar."- Osho

- Ne zaman imkansızı seversen, işte o zaman gerçek seversin..

- Umut uyanık adamın rüyasıdır.

- Aşk aşığı şair eder, zencir eder, katı taşı mum eder.

- Dünyanın en uzun mesafesi 2 cm'dir.

- Ben sevdiğimi demez isem, sevmek derdi boğar beni.

- Aslında seni sevmeyenlere teşekkür etmelisin. Zaten sen de onlara bayılacak değilsin.

- Tanımadan nefret edeceğiniz tek kişi; sevdiğiniz kişinin, sevdiği kişidir.

- Kelebek misalidir aşk; anlamayana ömrü günlük, anlayana bir ömürlük..

- Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım.

- Aslında seni sevmeyenlere teşekkür etmelisin. Zaten sen de onlara bayılacak değilsin.

- Ey aşk! Sen öyle bir kişisin ki, dünya tokları, senin vuslatının açlarıdır.

- Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım.."

- İnsan beklentisi kadar mutludur. Formül: Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk...

- Kadının tahmin ettiği şey erkeğin emin olduğu şeyden daha doğrudur.

- Oğlum kolundaki ne ? + Dövme baba - Dövmeyeceğim oğlum söyle, kolundaki ne ?

- Ne olurdu, seninle tatlılaşsaydım; yaşayış zaten acı.

- Ne olurdu, sen razı olsaydın benden de, herkes kızsaydı bana.

- Güvenilmek sevilmekten daha büyük bir iltifattır. - George MacDonald

- Kalp neyle doluysa, dudaklardan o dökülür. - Goethe

- Günümüzde insanlar, yalnızca fiyatı biliyorlar, değeri değil. - Oscar Wilde

- Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez. - Montaigne

- Bu dahil bütün genellemeler yanlıştır. - Friedrich Nietzsche

- Dahiliğin mutlak bir sınırı vardır, aptallığın asla. - Albert Einstein

- Ailesiyle vakit geçirmeyen bir erkek, asla gerçek bir erkek olamaz.

- Aklın yoksa yandın, ya kalbin yoksa o zaman sen zaten yoksun ki. - Hz. Mevlana

- Beni öldürmeyen her şey beni güçlendirir. - Friedrich Nietzsche

- Mutluluğun mezarları, yalnızlığın heykeli var.

- Sıkıntı ve huzursuzluk mutlaka bir günahın cezası, huzur ise bir ibadetin karşılığıdır.

- Gözyaşı ile yıkanan yüzden daha temiz bir yüz olamaz.

- Ölümün bizi nerede beklediği belli değil, iyisi mi biz onu her yerde bekleyelim.

-  Hayat avucundaki su gibidir; sen tutmaya çalıştıkça o akıp gider.

- Cesaret korkunun yokluğu değil, korkuya direnmek, korkuya hükmetmektir.

- Dünyada görmek istediğiniz değişikliğin kendisi siz olun. - Mahatma Gandhi

- Akıllı insanlara gülmek, delilerin ayrıcalığıdır. - Jean de La Bruyere

- Bir kimseyi tanımak istiyorsan, düşüp kalktığı arkadaşlarına bak. - Hz. Mevlana

- Hayat da bir masal gibidir, ne kadar uzun olduğu değil nasıl yaşandığı önemlidir.

- Dünyaya geldiğimiz gün bir yandan yaşamaya, bir yandan ölmeye başlarız.

- Bir şeyleri yarım bileceğine, bir şey bilme daha iyi. - Nietszche

- Yaşam, çok zalim bir öğretmendir. Önce sınav yapar, sonra dersi verir.

- Başarılarım, gençliğimdeki hayallerimin ürünüdür. - Napoleon Bonaparte

- Dünya; var gibi görünen bir yalan... Allah; yok gibi görünen bir gerçektir...

- Bazı şeyleri yarım bileceğine, bir şey bilme daha iyi... - Nietszche

- Düşman isterseniz dostlarınızı geçmeye çalışınız. Dost isterseniz, bırakın, dostlarınız sizi geçsin.

-  Ne olurdu, seninle aram düzgün olsaydı da, bütün alemlerle aram açılsaydı, dünya yıkılıp yansaydı.

- Başarının sırrını bilmiyorum ama başarısızlığın yolu herkesi memnun etmeye çalışmaktan geçer.

- Kaybettiğimiz şeyler eninde sonunda bize geri döner. Bazen umduğumuz gibi olmasa da.

- Dünya; kötülük yapanlar değil, seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir.

- Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim ama bir başka seven yok, benim sustuğum biçimde.

-  Kızların evde temizlik yaparken yaptığı bi topuz var, milyarlık kuaför gelse yapamaz.

- Geminin tek kaptanı olur, gerisi mürettebattır. Kalbinde tek sahibi olur, gerisi teferruattır.

- Birini çok sevdiğinizde, o size bin kere de yalan söylese, yine herkesten çok ona inanmak istersiniz.

- Bir hayal, tek başına kurulduğu vakit sadece bir hayaldir. Birlikte kurulduğu vakit bir gerçekliktir.

- Eğer mücadelem süresince yanımda yoksan, başarım sırasında yanımda olmayı bekleme.

- Evleniriz belki bir gün, belki çocuklarımız olur. Bana benzer şair olur, sana benzer şiir olur…

- Gidenin arkasından nokta koyun ki, gelecek olanın ismi büyük harfle başlasın. – J. Cristophe

- Âşık olduğun kişi hep başkasına aşıktır. Zaten sen de hiçbir zaman sana aşık kişiye âşık olmazsın.

- Gittiğim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim.

-Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan, gece mi yıldız yıldız bezeyen, karanlığımı dolunay gibi aydınlatan aşkım, günaydın…

-Aşk sorumluluk hissetmez, yol açtığı dertleri düşünmez, boyundan büyük işlere kalkar, imkansız için yalvarmaz, çünkü söz konusu kendisi olduğunda her şeyin meşru ve mümkün olduğunu düşünür.

-İnsan için yalnız üç olay vardı: Doğmak, yaşamak ve ölmek. İnsan doğduğunun farkında değildir, ölüm korkusuyla da acı çeker ve genellikle de yaşamayı unutur.

-Allah dünyayı musibet, ahireti ise mükafat evi kılmıştır. Dünya musibetini, ahiret sevabının sebebi ve ahiret sevabını da, dünya musibetinin bedeli kılmıştır.

-Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. Öldüm der durur, yine de yaşarsın.- Mevlâna

-Havalara giren birine hiç dokunmayın. Bırakın ne kadar yükselirse o kadar sert düşecektir. İzleyin ve keyfini çıkarın. – Jim Jarmusch

-Bir erkeğin yumruğundan daha serttir bir kadının son sözü: Çünkü biri dişlerini döker, diğeri düşlerini... – William Butler

- Duydum ki kapıma gelmiş, tokmak olmadığı için kapıya vurmadan geri dönmüşsün. Bilmez misin, kalp kapısının tokmağa ihtiyacı yoktur; o ancak içeriden açılır... - Hz. Mevlana

- Erkekleri ayrılık, kadınları ise ayrılıktan sonraki süreç acıtır çünkü beklemek; sadece kadınlığa verilmiş en büyük cezadır"

- Bir insanın yaşayıp yaşamadığını anlamak istersen, nabzına değil onuruna bak, duruyorsa yaşıyordur... - Robin Sharma

- Bir haksızlık gördüğünüzde müdahale etmezseniz; önce hakkınızı, arkasından da şerefinizi kaybedersiniz... - Hz. Ali (r.a.)

- Aşk; bir bakıma sobaya dokunmak gibidir. Bir defa yanarsın, İzi kalır. Sonra bir daha dokunmazsın, sadece yanına yaklaşırsın...- S. Akın

 - "İnsanlar sevdikleri şeyi yok etmeye, daha sonra da yok ettikleri şeyi yeniden sevmeye ve değer vermeye meraklıdırlar." - Donald Walsch

- Yardımları sistemli olarak sürdürülebilir yani devamlı kılmak çok önemli. Balık vermek değil balık tutmayı öğretmek daha da önemli... - Çin Atasözü

- Bazen susarsın.. yenilmiş sanırlar seni, eksik ve yaramaz. Unutma, susan bilir ki konuştuğu zaman kimse kaldıramaz.

- Soruma cevap alamayınca sinirlendim, Biraz bağrıştık.. Ardından 'numaramı sil' dedi. Kaydetmedim ki' dedim. Sustu.

- Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum" - Özdemir Asaf

- Ne ben Sezarım, ne de sen Brütüssün.. Ne ben sana kızarım ne de zatın zahmet edip bana küssün. Artık seninle biz, düşman bile değiliz.

- Ne kadar zengin olursan ol yiyebileceğin kadar yersin. Testiyi denize daldırsan alabileceği kadar alır, gerisi kalır." - Mevlânâ

- Sen beni sevdikten sonra malın mülkün değeri mi olur? Zaten toprak üstünde ne varsa hepsi de toprak olacaktır.

-  Alem O'nunla kaimdir ve O'nsuz olan hiçbir şey yoktur. O'nun rızası, rahmeti, bereketi ve tecellisi olmayan hiçbir şeyin değeri yoktur. - Hz. Mevlana

- Büyük olmak için hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın. Memleket için gerçek ülkü ne ise onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. Herkes sana karşı çıkacaktır, önüne sonsuz engeller yığacaklardır fakat sen bunlara dayanıklı olacaksın. Kendini büyük değil, küçük, zayıf, kimsesiz ve araçsız kabul ederek, hiç kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak, bu engelleri aşacaksın. Bundan sonra da sana "büyüksün" derlerse, bunu söyleyenlere gülüp geçeceksin.

- Dün iptal edilmiş bir çektir, yarın emre hazır bir senettir, bugûn ise peşin paradır. Bugûnden yararlanınız. - Kay Lydns

- Eğer sizden sokakları süpürmeniz istenirse Micheangelo'nun resim yaptığı Beethoven'ın beste yaptığı veya Shakespeare'in şiir yaptığı gibi süpürün. O kadar güzel süpürülsün ki gökteki ve yerdeki herkes durup burada dünyanın en iyi çöpçüsü yaşıyormuş desin..

- Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır. - Mustafa Kemal Atatürk

- Bütün bir geceyi uykusuz geçirmene sebep olan şeyleri bir nefeste anlatamazsın. Önce içine atarsın, sonra da susarsın. - Murathan Mungan

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun