-->

Sokak Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Sokak Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Sokak Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Sokak Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Sokak Sözleri sizlerle.
- Küçük Mahallemizi Dolduran Büyük İnsanlardık .

- Sokaktan gelenler sokakları kirletmezler.

- Anlayana Davul, zurna, saz Anlamayana Davulu Soksan Az.

- Bazen Ağır Yazar Kalemim İçindeki Kömürbile Alev Alır.

- Ne Gitiğine ne Sevmediğine Giderken Işığı Kapatmamana Yanarım Umurumda değilsin.

- Biz De Dost Dediğin Mermi Gibi Olur, İhtiyɑcın Olduğundɑ Nɑmludɑ Hɑzır Durur.

- Beni BaskaLarıyLa KıyasLama Kadın OnLar Bedenine HasTa Ben BakısLarına..!

- Ateşe hakiki bir kacak çay koyalım, kenti unutanlardan olalım.

- Anlat Bana Tüm Güzellikleri Uyandıran Kadın Emin Ol Yaşam Senin..!

- Yalana Dolana Sapmadan, Teke Tek Bir Dövüştür Yaşamak.

- Bir Yolculuk Düşüyor Aklıma. Herşey o Eski Günlerden Kafı Kalmış.

- Biliyormusun üstad; Halâ kirlenen renkleri Temizlenebilir Ama Yok Edilen Umutlar Asla.

- Seni Uzaktan Uzaağa Sevmek Değilde, Dokunarak Sarılarak Sevmek İsterdim.

- Mutluluğu uzaktan görsek düşman diye Ateş ederiz.

- MuTSuz FaLan DeğiLdik Sadece Para Denen Kağıt YokTu Bizde .

- Canı Yanan Hiç Kimse adaLeT İsTemez Sadece İnTİKaM İsTer.

- Hayat ticaretlerle doludur artık kim kimi satarsa.

- Bana Aşkı Anlatsana Hiç Yaşamadımda.

- An GeLiR; ALLAH'A EmaneT EttikLerinizi, Gün GeLiR ALLAH'A HevaLLe Edersiniz.

- Kalk Gidelim Bu Şehirden Kaçıp Gidelim Uzaklara Mutluğun Peşinden Koşalım.

- Yorgunum biraz zor gibi görünüyor bu Hayat.

- Giden Dönerse Gelen Kebaptır.

- Çokmu Sevdik Be Usta Gelen Gitti Giden Gelmedi.

- Ben Ağlayamam Sadece Gülerim Ama Gülüşüm Bile Hayatına Sokmaya Yeter.

- Herkes Kış Geldi Diye Seviniyor, Ama Kimse Sokaktaki Çocukları Düşünmüyor.

- İçimden geçenleri bilse koşup boynuma sarılır. Oysa sadece anlatabildiğim kadarını biliyor.

- Ne Yaparsak Yapalım Pişman Öleceğiz, Belki Yaptıklarımızdan, Belki Yapmadıklarımızdan.

- Sizin Duş aLdığınız Kova`Larda BuLduk Hayatın EFkarini Siz TemizLendiniz, Biz ZehirLendik.

- Kalmadıysa Çare Ölüm Olsun Son Çare Kendim İçin Değil Geride Bıraktıklarım için Bİ ÇARE.

- Belki Aşk Yoktur Hissler Yoktur Kalp Ritimi Diye Bişeyde Yoktur. Ama Yinede Yanımda Kal.

- Rahatınız Bozulmasın Diye Hangi Doğrudan Vazgeçtiyseniz, O Fiyata Satıldınız Demektir.

- Bela başımdan eksik olmaz dualarla yaşıyorum ben.. Annemin dualarıyla ayakta duruyorum.

- Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk! Sen büyü hele, Bak ne oyunlar oynayacaklar seninle.

- Sokakta Kalmış Çocuğun Hayelleri Kadar Boş Olsada Ceplerim Trilyonların Alamayacağı Arkadaşlara Sahibim.

- Şâîre śørmuşlar gîdenmî hâklı kâlânmı şaîr kalemi kırmış sokağa çıkmış kaldırım taşlarından sağdan ikincisi haklı demiş.

- GİTMEK O KADAR KOLAYSA NEDEN BU GÜNE KADAR BEKLEDİN...CİDDİ OLAMAZSIN AŞK BİTİMİ ...SON SÖZÜMÜ SÖYLEMEDİM HALA..UMUTLARIN BİTİĞİ YERDE İNAT BAŞLAR..BEN BİTİ DEMEDEN BİTMEZ.

- Sevilmek istiyorsan altinda arabasi cebinde parasi degil sokak basinda hasretinden yanan fakir gururlu genci sev o seni mutlu eder. Hic degilse huzurun olur.

- Ayakta Alkışlanmayı Beklerken Sahneden İndirilen Bir Sanatçının Kırılan Onurukadar Ayaklar Altına Aldım Güvenimi ve onurumu Ama Olmayınca Olmuyo.

- Geceler Neden Kısadır Bilemem Şunu İyi Biliyorum Gündüzler Nekadar Uzun Olsada Güneşsiz Hiçbir Anlamvermez GÜNEŞİM.

- Korkmaktan Bile Korkan İnsanlar Korktuğunuz Sadece Benliğiniz Olsun Sadece Kendinizden Korkun.

- Dün Bugün Olsa Herşey Farklı Olabilirdi. İmkansızı İstemek Kolaydır Önünde Ki Yarınlara Çalış Çalışki Dün Bugün Olsaydı Demeyesin.

- Sen Söyle Ben Yazarım Sen İste Ben Yaprım Sen Git Ben Ağlarım Sen Üzülme Ben Üzülürüm Yeterki Mutlu Ol Ben Çeker Giderim.

- Gerği Düşünüldü Mahkumun Tıkıldığı Kalpte Muhebbet Hapsine, Kalp Sahibinin Özgür Bılakılmasına.

- HİÇ KİMSE VAZGEÇİLMEZ DEĞİLDİR VE HİÇ KİMSE KENDİNİ VAZGEÇİLMEZ SANAN BİRİ KADAR APTAL DEĞİLDİR.

- Kışın dışarda parkın bir köşesinde titrek bedeniyle ateş yakma çabasında olan o küçük çocukta kar sevinci bekledi.

- Sanane diye bi kelime var, söylüyorsun ve açıklama yapmak zorunda kaImıyorsun. İnsanlık tarihinin en büyük buluşu.

- Mutlu Olmak İçin Hayatta Kimseyi Kendin Gibi Görme, Çünkü; Sen Gibi Olan Tek Kişi, Aynadaki Yüzündür.

- Bakamadım Gözlerine Başkasına Ayit Olan Gözlerine Bakamadım Kıyamadım Şimdi Gelmiş Aldatıldım Diyosun Git Burdan.

- İçtiğim Her Kadeh Rakı Beni Sonsuzluğa Dahaçok Yakınlaştırıyo. Gel Beraber Kaldırlım Kadahlerimizi Ölümüne Diyerek.

- Karanlık Çöker Gecemi Aydınlatan Işığım Güneşim Ayım Baharım Güzüm Yazım Ve Hayatımın SonBaharısın.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun