-->

Semt Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Semt Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Atarlı Semt Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Semt Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Atarlı Semt Sözleri sizlerle.
- Ben zaten deliyim, sen hangi aklımı almaya çalışıyorsun ?

- Neredeyse birlikte ölüyorduk, Şimdi selamlaşmıyoruz bile.

- Olmadı, olana kadar dua ederiz.

- Kalp deniz dil kıyıdır, kalpte ne varsa kıyıya o vurur.

- Bırak düşsün seni hak etmeyen insan. Gözünden de, gönlünden de.

- Değmez derler , yangını uzaktan izleyenler.

- Bizim yüreğimiz büyüktü, Bu yüzden büyük kaybettik.

- Sesimiz kısıldı, İçimize konuşmaktan.

- Bizde bilirdik lan gitmesini, Ama, kıyamadık işte üzmeye.

- Gözlerimin rengi standart ama, Bakışlarım adamına göre değişir.

- Herkesin niyeti iyiyse, biz kötülüğü kimden gördük?

- Kuşlar kanatlarından insanlar ise iyi niyetlerinden vurulur.

- Güzeli sevmiyoruz ama güzel seviyoruz.

- Neşemizi çalıp, yerine dert koydular.

- Seni düşünüyorum, Gerisini sen düşün.

- Eceli gelmeden içimizde ölen, O kadar çok insan varki.

- İyi hep sizde , Bende sadece gece var.

- Kurt köyünü değiştirir ama huyunu asla.

- Hani derler ya ; sevdin mi herşey güzel olur diye. Biz sevdik hiç bir güzellik göremedik.

- Bir nar ağacı var birde dar ağacı Namerde nar düşürdüler, merde dar ağacı.

- Yanımızda kalsın istediklerimiz ; Kursağımızda kaldı.

- Sana güneşimsin demiştim , Sarıldıkça yandım karardım.

- Kafamı dağıtmak istesem kurşun sıkardım.

- Azer Bülbül'ün 'bırakıp her şeyi gidesim gelir dediği' yerdeyim.

- Gün gelir herşeyin hesabı sorulur. Şimdilik mutluluklar.

- Resimlerin vardı , Bakıp bakıp daldığım, sigara yaktığım.

- Birimiz mutsuz olacaktı, ben kendimi seçtim.

- Gözden uzak olan, akla yakın oluyor.

- Lakin acısı ağır insanlar, acılarıyla gülerdi bunu bilmediler.

- Ne kadar takatımız kaldıysa, o kadar ayaktayız tamam düştükte daha ölmedik.

- Dünyaya dalgın bakan, dargındır da.

- Bende kaybetme korkusu yok, çünkü kazanamayacağım oyunu oynamam.

- Bazen tüm gecen geçmiş olur, bazende tüm geçmişin karanlık.

- Şehrin sokakları mezarlık değildi, ama çok kişiyi gömdüm.

- İyiler her zaman kazanamıyor, genelde içiyorlar.

- Sabır suskunluk değil işitilmeyen feryattır ve bizede sabır etmek düşer.

- İyilik sırtımızdan vurdu bizi, aynen böyle oldu.

- Bir noktadan sonra geri dönüş yoktur, işte tam o noktadayız.

- Dert gider, yeri boş kalmaz.

- Uzaktan iyi insanlarsınız, uzakta durun.

- Benim ellerimi bırakanlar ; Hep ayaklarımın dibine düştüler.

- Şiir yazmak, sigara yakmak, ağlamak kesmiyor. Küfür lazım yokluğuna.

- Kahveyi felan bilmen ama. Bir kahpeliğin kırık yıl acısı var bende.

- Sigaradan daha iyi anlayan yok sizi, yakın sigaraları.

- Acı görmeyen insanlar, sevinçten, mutluluktan,umuttan ne anlar.

- Giden ömürden gitsin , Gönülden gitmesin.

- Bana yapılan iyiliğide kahpeliğide ne yuttum ne unuttum. Terazi var tartı var herşeyin bir vakti var!

- Gitmenin zamanını da en hüzünlü ahmet kaya anlatırdı, Zaman geldi gidecekmisin vay aman.

- Bizde artık değer vermeyene verecek değer kalmadı iyi niyet desen artık yok güven zaten yerle bir o yüzden giden siktirsin gitsin.

- Adam'lığımızdan kaybettiysek bazı şeyleri, Madam'lığı Adam'lıktan daha iyi yapan ibneler kazansın kaybettiklerimizi.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun