-->

Günaydın Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Günaydın Mesajı Kısa sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Günaydın Mesajı Kısa sizlerle.
- Günaydın, yeni doğan gün, günaydın KIR ÇİÇEĞİM.

- Kalbimin sultanı, yarınım, canım, cananım günaydın aşkım.

- Gözlerini araladığında odanda ve hayallerinde hep ben olayım. Günaydın aşk bahçem…

- Sabahlarımı aydınlatan sevgili, ay yüzlüm günaydın.

- Sabah aydınlığım, gönlümün ilacı, baş tacım, eninle bir güne daha uyanmak ne mutlu…

- Gün ışığın, aydınlığım, günaydın.

- Sana iltifat için mazeret aradığım, hayatımın diğer yarısı günaydın.

- Hayatımın ana rengi, başrol oyuncum, neşem, gönlümün sultanı günün mutlu olsun.

- Ruh ve beden güzelliğin gibi gününde aydın olsun SEVDAM.

- Rüyalarımın gerçeğe bürünmüş hali, tatlı sevgilim günaydın.

- Gecelerimin yıldızı, sabahlarımın güneşi, günlerimin aydınlığı, günaydın BEBEĞİM.

- Herkes güneşin doğmasını, güneş senin uyanmanı bekliyor, günaydın gün ışığım, aşkım.

- Günaydın gülüşü güneş gibi içime doğan sevgilim…

- Aşk bir ömür sürmeli; sevgi, umut, emek ve mutlu günaydınlar ile…

- Sen varsan geceler bile gündüz, sen yoksan gündüzler bile gece, günaydın ay ışığım.

- Sen gördüğüm en güzel rüyasın, bu rüyadan hiç uyanmak istemiyorum. Günaydın canım, cananım.

- Güneşe herkese doğuyor. Ben ise her gün, seninle yeniden yeniden doğuyorum inci tanem…

- Rüyalarımı sıcacık saran prensesim, damarlarımda akan can suyum, günaydın ahu gözlüm…

- Aylardan en güzel haziran, günlerden Pazar, dünyanın en güzel aşkı sen… Günaydın aşkım…

- Günaydın, karanlıkta bana yol gösteren kutup yıldızım. Seher vakti yapılan ve kabul olan DUAM.

- En tatlı sabahlar çokokremle başlarmış YALAN, en tatlı sabahlar seninle başlar, günaydın balım.

- Bir sabah daha sensizlik, bir tanem artık gözlerinde kaybolmak istiyorum, günaydın aşk güneşim.

- (G)üne merhaba ile başla (Ü)zgün olma (N)e olur sadece (A)şkımızı yaşa (Y)aşamı sev (D)ünü unut (I)şığını yansıt (N)e olursa olsun gülmeyi unutma…

- Gece aklımda yine sen vardın, sabah senin özleminle uyanmışım. Bir gün seninle sonsuza dek uyanmak dileğimle, günaydın can parçam…

- Bu sabah gözlerim ara/lan/dı. Sen yoksun diye ışık bile karalandı. Arala gözlerini bir tanem ki dünya aydınlansın. Günaydın gün ışığım.

- Her güne merhaba dediğimde sadece seni görmek istiyorum, başucumda… Güneşim doğduğu, her gün seni koklamak, duymak ve görmek istiyorum. Günaydınlar canım.

- Gül kokuları arasında, simit ve çay lezzetinde günaydınlar, sevdam. Bu sabah bütün mutluluklar senin olsun.

- Güzel meleğim, rüyalarımın prensesi, bir güne daha seninle uyanmak ne güzel. Günaydın ürkek ceylanım.

- Senin olmadığın günün sabahına uyanmak zor da olsa, sana bir adım daha yaklaştıran güne merhaba… Günaydınlar ceylanım.

- Yine bugün kalktığımda Allah’a binlerce kez şükürler ettim. Senin gibi eşsiz birini hayatıma kattığı için şükür… Biricik aşkım kocaman GÜNAYDIN.

- Bugün, rüyalarımı seninle gerçekten yaşamak istiyorum. Çünkü sen şu ana kadar gördüğüm en güzel rüyasın can tanem…

- Herkes güneşin doğmasını bekliyor. Ama bilmiyorlar ki o da benim güzel baharımı bekliyor. Uyan ki, insanlar güneşe kavuşsun, günaydın güneşim.

- Sensiz uyandığım her gün GECE gibi, sensizlik dipsiz karanlık bir kuyu, aç gözlerini ceylan gözlüm. Hayatıma ışık dolsun.

- Güneşin ilk ışıkları odanı aydınlattığında, sevincini birisi ile paylaşmak istediğinde, pencereni aç ben orada olacağım. Günaydın bir tanem…

- Bir bebeğin gözlerindeki masumluk kadar tatlı bir gün diliyorum aşkım, her günün bir önceki günden daha güzel geçsin. Günaydın bebeğim.

- Senin ne kadar güzel olduğunu sabah resmine bakınca tekrar anladım. Başucumda duruyorsun ve sana bakmadan güne başlayamıyorum. İyi ki varsın aşkım.

- Dilerim ki hakkında her şey hayırlı olsun. Kötülük senden kilometrelerce uzakta olsun. Dünyada hiç kimse senin kadar sevilmiyor, bunu bil sevgilim. Günaydınlar.

- Akşam başını yastığa koyduğunda düşündüğün, sabah gözlerini araladığında aklındaysa, AŞK 24 saattir. Günaydınlar günüm.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun