-->

Mahalle Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Mahalle Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Atarlı Mahalle Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Mahalle Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Atarlı Mahalle Sözleri sizlerle.
- Sonra bir şarkı duyarsın; Ben sende tutuklu kaldım der için ağlar gözlerin değil.

- Sıkıntı yapmayın, Gidenler unutulmayı hak edenlerdir.

- Ağlama dik dur yüreğim, Git ve deki özledik ama ölmedik.

- Kendi içimde kopardım kıyameti, Bundan sonra kıvılcım olana, yaşatırım cehennemi !

- Kendi canımı yakarım, seni asla üşütmem.

- Biz aklımızı alanları değil, Aklımızda kalanları sevdik !

- Yara üstten kapanır, sızı içerden dinmez.

- Aklımız çok karışık, bu felaket hepimize yeter.

- Saçmadır bazı şeyler, sevmek veya güvenmek gibi.

- Bazen kelimeler insanı, Yumruklardan daha çok incitir.

- Burası dünya; Burada işler hep yarım kalır.

- Elimizde kalan tek şey umut, onuda almayın.

- Kırıldıkça daha da kıracaklar seni ! Acılarını gizle.

- Çünkü insan birini sevince kötü şeyler olacaksa bile, birlikteyken olsun istiyor.

- Biz dibe vurmadık, dibe çökmek kaderimizdi.

- Önemli değil diyorsam alışkanlıktan, yoksa bizimde kalbimiz kırılıyor hani.

- Benim kusurum ; Tek başıma olmaktan aldığım keyifti.

- Kurulcak hayal kaldımı ki, Yıkılcak diye korkalım.

- Dostlarımı azalttım , Birde baktım düşmanlarım da azalmış.

- Yarın yokmuş gibi yapın, her ne yapıyorsanız sevin, vazgeçin, için.

- İnsan sevdiğine kırılmaz, Ya tuz olur ya buz.

- Öyle sertte değilim , Gülseniz gülümserim.

- Önemli değil diyorsam alışkanlıktan, yoksa bizimde kalbimiz kırılıyor hani.

- Peş peşe sigara yaktığıma bakma. Kendimi değil, içimdekini zehirlemeye çalışıyorum.

- Yapacak birşey yoksa ; Yakacak bir sigara vardır mutlaka.

- Ben de istiyorum unutmayı, Ama gülüşün izin vermiyor işte.

- Keşkelerle hayal edip, Neyselerle vazgeçmişiz.

- Gülüşüne ölürüm diyordu, Şimdi ağlayışıma bile aldırmıyor.

- Bazı şeyler sevdaya dahil değil, Sevdaya katil.

- Herşeyin farkında olupta, hiçbir şey yapmayan insanlarız biz.

- Küllük doldu mu boşalıyorda, kafa dolu olunca sıkıntı büyük.

- Dışardan pek zararları dokunmuyor, içerden yıkmaya kararlılar.

- Hayalleri olanlar değil, Hayalleri ölenler uyuyamaz kardeş.

- İkinci bir şans verilse , Seven yine sever vuracak olan yine vururdu.

- Canım bile emanetken, Kaybedecek neyim olabilirki.

- Ve kabul edelim, Bizi güzel ziyan ettiler.

- Zira çok sevdik, Zerre sevilmedik.

- Hukuk okumadık ama.. Her mevzuya hakimiz.

- İstediklerin için savaşmıyorsan , Kaybettiklerin için ağlamayacaksın.

- Yine bir akşam sahnesi, Yine bir yalnızlık.

- Çağımızın hastalığı "Karakter" yetmezliği.

- Herkesin bir geçmişi vardır; Birde geçmemişi.

- Biz o parayla içeriz demekten üstümüze başımıza bir şey alamadık.

- Seni sevmek yürek isterdi, Biz canımızı ortaya koymadık mı.

- Gidiyorsan ört üstümü , Bir yerlerde okumuştum, ölürken üşürmüş insan.

- Kahve ile rakı arasındaki fark; Kahve'de gelecek rakı'da mazi konuşulur.

- Sigara ve Alkol insanı yavaş yavaş öldürüyormuş , kimin acelesi var ki.

- Misafirlikte uyuya kalıp , Kucakta eve taşındığımız günleri özledim.

- Bundan sonra gülüşler benden, Düşüşler senden.

- Düşerken elimizi tutanlar , Daha yüksekte bırakmak için tutmuşlar !

- Bilemezsin kim dost, kim düşman. Bazen tuttuğun eldir seni arkadan vuran!

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun