-->

Kapak Laflar

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kapak Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kapak Laflar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kapak Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kapak Laflar sizlerle.
- Kucağında uyutanın kıymetini bimezsen , Ayakta uyutanın kucağına düşersin.

- Aşk Mı , O Derin Mevzu Onu Rakı İçerken Konuşalım.

- Kıvırmak artık boşa aşk geldi başa.

- Senin Düşlere Sığdıramadığın İnsanı , Başkası Bir Duşa Sığdırıyor.

- Küfür etmek günahsa ettirenin de avradının mk.

- Sende yanarsın günün birinde, mutsuzluğun dibine vurursun.

- Bana eyvallahı olmayanın, yanında da değeri olduğu kadar olur.

- Zorlayınca olmaz nasipse olur akışına bırak seyre dursun Aşk.

- Dünkü günümüz bulutlu olsada. Bügüne güneşli bakmasını biliriz.

- Ben Senin İçin Boşa Kürek Çektiğimi, Sen Bir Başka Gemiye Bindiğinde Anladım.

- Kediler nankör, tilkiler kurnaz, köpekler sadık. Ya sen kodumun karaktersizi.

- Dünya aleminin derdi ben olmuşum, demek ki zamanında iyi koymuşum.

- Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.

- Adını şifrem yapsam, yetersiz karakter diyecek hala konuşuyor.

- Şunu hiç unutma! Umursamadığın sevgime bir gün hasret kalacaksın!

- Seni sana anlatsam, “Oha, bu kadar ŞEREFSİZ olunmaz ki!” dersin.

- Doğduğunda kulağına 3 kere “KARAKTERSİZ” diye mi fısıldadılar? Anlamadım ki.

- Gitme Dediğimde Dinlemedin; Bari Bu Kez Dinle. Gelme Artık.

- Fare degılsınız lutfen kasarların pesını bırakın.

- Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım.

- Dünya dönüyor diye sizde ona eşlik etmek zorunda değilsiniz.

- Sen geleceksin diye ben hep yarım kaldım.

- Bazı insanlarda vardır ki yüreğindeki pası zımparayla sökemezsin.

- Yufka yüreğimizle kıymalı börek yaptılar aq.

- Bir ayrılık şarkısı seç , g*tüne sok benim için.

- 0r0spuluk" cınsıyet tanımaz 'beden'de degıl 'beyın'dedır.

- Hani senin varlığın ‘fifi’ yokluğun da ‘tın’ ya; Benim varlığım ‘olay’ yokluğum koyar!

- Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.

- Aklin basina gelir.. ama bem gelmem!

- Birini sevdim, gülüşü hoşuma, şerefsizliği zoruma gitti.

- Şimdi nüfus sayımı yapsalar seni de insandan sayacaklar ya ona yanıyorum.

- Ama sen dur demedin o 0ruspuya, usulca seni pençelerine geçirirken.

- Her hata bakiredir aslında, tekrarlandigında mevzu zevke girer.

- Mutlu olacağız demişti, Öylelermiş.

- Karaktersiz anası için sobayı yakmaz yavuklusu için semti yakacak önce adam ol lan.

- Haklısın kızıM biz adam olmayız çünkü aşkı hâlâ kalpte arıyoruz g*tte değil.

- Prenses olmak için illa prense gerek yok ben zaten kralın kızıyım.

- Anlina öpücük koyanin değerini bilmezsen, Am*na koyanin köpeği olursun.

- Erik Dalı Nekadar Gevrekse , Bazı İnsanlarda Okadar Gevşek.

- Sevdiğini aldatan kişi kim olursa olsun; medeni hali “ŞEREFSİZ ADİDİR.

- Hıkayemız bellı bız severız baskası sarılır.

- G0tünüz Başınız Ayrı Oynamasın Sonunda Oskar Yok Pamuk Var.

Söz Veripte Yarı Yolda Bırakmak Nedir Ya Bunun Hiçbir Acıklaması Olamaz!

- En güzel günlerimizi kâbusa çevirenleri, mutlaka bir gün en tatlı uykularından uyandıracağız.

- Yok artık çocukluğumdaki mutlu günlerim. şimdi gündüzlerim rol, gecelerim faili meçhul.

- Sen hayata at gözlükleriyle bakmaya devam edersen, birilerinin çüş demesi zoruna gitmesin.

- Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.

- Ben şahım sen piyon... ben senı kaybedersem 4 puan gıder; sen benı kaybedersen oyun biter.

- Hayatıma kompozisyon olacaksan, önce giriş, gelişme ve sonucum olacaksın. Gücün yetmeyecekse sihirbaz ol kaybol.

- Bir kadina kadinim diyebilmek icin önce kendine soracaksin adammiyim diye!, sonra ona soracaksin, kadinim olurmusun diye!

- Ne kadar sevsem de seni, Biliyordum birgün gideceğini, Ve sen birgün gittin ya, Ben hergün uğurluyorum seni.

- Ulan köpek madem sevmiyorsun sahip çık gözlerine dönüp dolaşıp değmesin yüreğime. Ağır geliyor artık ciğerlerim sigara dumanı çekmekten yoruldu.

- Eski sevgilisiyle arkadaş kalabilenleri samimi bulmuyorum. Canları isteyince tekrar svişebilmek için açık kapı bırakıyo çakallar.

- Yaşadıklarım, acılarım ağırdır benim, sen kaldıramazsın. Sen sadece yalanlarınla küçük mutluluklar yaşarsın.

- Havalara giren birine hiç dokunmayın. Bırakın ne kadar yükselirse o kadar sert düşecektir. İzleyin ve keyfini çıkarın.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Paylaşılacak Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun