-->

Kısa Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Kısa Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Sevgiliye Kısa Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Kısa Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Sevgiliye Kısa Sözler sizlerle.
- Güzel günIükIerim vardı. Bir de, asIa günIükIerim kadar güzeI oImayan günIerim.

- Konuşsam dilim yanar, sussam kalbim.

- Sizi derinden sarsan bir söz var mı? Varsa yoruma yazabilir misiniz?

- Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç?

- İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?

- ParayIa ‘kIas insan’ oIunmuyor.

- Güneşimi söndürdün oysa ki ben karanlıktan korkuyordum.

- Yeni bir defter açılır mı bir defteri kapatmadan?

- Herkesin unuttuğu yerde hatırlanmayı beklemek.

- Gökten deniz yağsa aramızdan su sızmamalı.

- Kendime mahcubum,bir tek kendime yetmedim.

- Ah şu ellerim, tırmanıyor sandı gökleri. Oysa diplere doğru kazdık, ses etmedi.

- Aşk şarabımı alkol sanar kınarlar beni. De ki öyleyse Sago başı dönmüş ayyaşın teki.

- Kazanacağım biliyorum ama kaç kez kaybettikten sonra.

- Yağmur bile ağlar toprağa can veremessem diye.

- Kalem ne kadar uğraşsada anlatamazmış derdinden.

- Hadi bana güzel bir şey söyle. Mesela "ölüyorum" de.

- Mutlu edemeyeceksen,meşgul de etmeyeceksin.

- Yağmur yağıyor" dedi. Camların da ağlayabileceğini bilmiyordu.

- Hep mi hiç olacak duygularımız.

- Türkiye'de İşçi Bayramı'nda işçiler çalışır, memurlar tatil yapar.

- Acı mühim değil, umut yoruyor insanı.

- Ve o gün geldiğinde benimde yüzüm gülecek.

- Sinirlenince ağlayan insanlar, daha içten ve güvenilirdir.

- Savaşları için paraları var ama fakirleri doyuramıyorlar.

- Nerelisin dedim, yaralıyım dedi; sarıldık.

- Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım.

- Yarayı soruyorsunuz, sorduğunuz yerden yaralıyorsunuz.

- Yaşanacak hayaller vardı, yıkılıcak değil.

- Ben Allah'tan isterim. Verirse yüceliğidir, vermezse imtihanımdır.

- Sen dik bir yokuşsun ve ben çok sigara içiyorum.

- Kıymetlidir gecelerim, ya seninle bölüşürüm ya sensizlikle.

- Gülümse derler elimde değil, beni gülümsetenler yerinde değil.

- Nefret edersin ama seversin.

- Ömrünü yediğine bak! Ömrümü, bi ömür "seviyom" dediğime say.

- Sarmış sarmalamış yağmur , iç cebim kuruysa ; İYİ.

- Kimseye güvenmemeye kadınlar alıştırdılar.

- İyi geceler canım derdin. Gecenin iyiliğinden çok, canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde.

- Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan bir günahı, Seni beklediğim kadar.

- KuraI bu: en çok seven,hep en önce terkediIir.Unutma;vedaIar acıtsada,bazen gitmek gerekir.

- Deftere hic kimsenin ismini mürekkeple yazma , silmen gerekebilir. Defteri yakmak zorunda kalma.

- Tıka basa sevmişim seni.. Ağzımı her açtığımda, dudaklarımdan kelime kelime dökülüyorsun.

- İnsanlar senin kalbini kırmışsa üzülme. Allah, Ben kırık kalplerdeyim diye buyurmadı mı?

- Denize mavi desen de,şeffaftır ya aslında. Yarını beklemek de,benim için bu kadar saçma.

- Hayatında öyle bir an gelecek ki, hayal ettiğin hiçbir şeyin gerçekleşmeyeceğini fark edeceksin.

- En anlamlı yemin söz vermektir. En büyük intikam affetmektir. En adi söz hiç sevmedim demek; Ve en güzel cevap,gülüp geçmektir.

- Artık ne geri geImeni bekIerim ne de ben geIirim. NasıIsa ben bir şey kaybetmedim, sen bensizIiği seçtin. Karar senin.

- Birgün bensizIik çaIar kapını. BenIi dünIeri düşünür, avunursun. Sanma ki yaIanIar içinde, ben gibi bir doğru buIursun.

- Benim keIime hazinem çok geniştir, derdim. Senin bir keIimene yetemedim; git, ne demekti sevgiIim?

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun