-->

Dobra Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Dobra Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Dobra Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Dobra Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Dobra Sözler sizlerle.
- AdamLıktan Bahsetme Bana . Bugün Yanımda OLmayanın Yarın SeLasında BiLe OLmam.

- Herkes '' Kucakta '' Sever oLmuş , Bırakta Biz '' Uzaktan '' SeveLim Kardeş.

- Benim MutLuLuğum Hep Yarım KaLdı ; Ya ALıp GittiLer Yada Anasını S*ktiLer.

- Zor Be Reis Dün Allah'a Emanet Ettiğin Kişiyi , Bugün Allah'a HavaLe Etmek.

- Önce Umut VeriLir , Sonra Unut DeniLir , KaLbi Oruspu OLanLar Bunu Çok İyi BiLir.

- Aşkı Siz YanLış AnLamışsınız , İndirip Bindirmeye Aşk DeniLmiyor.

- GönLün Kerhane OLmuşken , Bana Sevmekten Bahsetme.

- Mükemmel İnsanlara Değil, Yüreği Güzel İnsanlara İhtiyacımız Var.

- Onsuz Yaşıyamıyorum DedikLeriniz , Başkasının Yatağında Donsuz Yaşıyor.

- YaLnızLıga ALışmış Bir İnsanı , AyrıLmakla Tehdit Edemezsin.

- Erkegin İyisi Kadının HamiLeLiginde , Kadının İyisi Erkegin AskerLiginde BeLLi oLur.

- Aşığım Diyen DudakLarın Varsa , Sabit Duran GözLerin OLacak.

- Herkese Hak Ettiği Kadar Değer Verirsen , Kimsenin KaLkan GötüyLe Canını Sıkmazsın.

- Sevmeyi BeceremeyenLer , SevgiLisini Becermeye ÇaLışıyor.

- Kaninda Kahpelik Olanin; Nasibinde Mertlik Olmaz.

- Canı Çıkana Kadar SevmeLi İNSAN . KıyafetLeri Çıkana Kadar DEĞİL.

- Maviydi Benim Sevdam, Yüreğime Sığmadı Gökyüzünü Boyadı.

- Hani Birgün Biri Çıkıp Seni Seviyorum Der ya; Bak Sonrasını Anlatayım Sana.

- Beni Kimin Yüzünden Sensiz Bıraktıysan; Allahta Seni Onsuz Bıraksın.

- Biri yanan olur , diğeri yalan!

- Açıkcası Şöyle , Beni Ayakta Uyuttular , Seni İse Yatakta yavrum.

- Biz büyük olana değil, Adam, olana saygı duyarız.

- Ne Mutluluklar Dilemesi Ulan, Mümkünse. Yüzü Hiç Gülmesin.

- Şeklimiz Yeter Diyenler , Marifet Şekil Olmak Değil , Marifet ADAM Olabilmektir.

- Boşver Be Güzel Kardeşim., Aklı Başkasında Olanın, Bedeni de Yanımızda Olmasın.

- Sosyete Gibi By Kelimelerini Kendine Sakla , ' Allah'a Emanet Ol ' De Yeterli Bana.

- Bu Dünyada Gülmek. İstiyorsan Ya Kaderin Güzel Olacak Ya da Paran Çok Olacak.

- Kanka Vallah O Kız Emlakçıdan Daha Çok Ev Gördü Ama Yinede Sen Bilirsin.

- Sevginin Azı Çoğu Olmaz Kardeş. Ya Adam Gibi Sonuna Kadar, Ya da 0r0spu Gibi Sabaha Kadar.

- Bu memleketin bir kahvesi, birde kahpesi bitmez. O zaman hatır kahveye, satır kahpeye yarasın.

- Dünyɑyɑ cinsiyetin erkek olɑrɑk gelebilirsin amɑ, adɑm olmɑdıktɑn sonrɑ sende benim bɑcımsın.

- Herkes Niyetini Kendisi BeLLi eder, Kimine göre ' ALt ' Tarafı Aşk tır, Kimine göre ' SoL ' Tarafı.

- Bize DiyorLar Bu YoLLardan Çok Geçtik . BiLmiyorLar ki . Biz O YoLLardan Çoktan Vazgeçtik!

- Beni Seversen Omuz Omuza Veririz , Başkasını Seversen Bacak Omza Verirsin . Tercih Senin.

- KeşkeLerin Yeri yok Artık GönLümde , EyvaLLah Diyip Gitmesinide BiLirim , ALLah Büyük Deyip Susmasınıda .

- Yediğin İçtiğin Senin OLsun , Bana Sadece ' Sensiz ÖLürüm ' Deyipte HaLa NasıL Geberemediğini AnLat .

- İçemediğin Rakının , Tutmadığın Takımın , ELde Edemediğin KADININ Muhabbetini Yapmayacaksın Paşam .

- Duydum Ki Başkasını Seviyormussun GüLüm . BiLirsin BeLa Okumam , - ALLah BeLanı DegiL İmam ` SELANI ´ Versin .

- Kimi Zevki Uğruna Yaptıgı Çocuğu ALdırır KürtajLa , Kimi Sokaktaki Yetimi BiLe Doyurur Asgari Ücret MaaşıyLa .

- Biz Fakir Büyüdük Ama Kimsenin Cebinden ÇaLmadık ; Yediysek Cebimizden , Harcadıysak Ömrümüzden. SizLik Bir Durum Yok .

- Çocuğunuza Zengin OLmayı DeğiL , Adam OLmayı Öğretin ki ; Büyüdüğünde Herşeyin Fiyatını DeğiL , Değerini BiLsin .

- İnsanLarın İki Bacak Arasında BesLediği HevesLerini , ' Aşk ' Diye KucakLamadığım İçin Gurur Duyuyorum KendimLe . Ceremesi YaLnızLıkmış . Başım Gözüm Üstüne .

- Bugün Ayakkabımızın Bağı ÇözüLse ; Kıçımızı Dönecek Duvar Arıyoruz . Sen GeLmişsin İnsanLara Güvenmekten Bahsediyorsun .

- Bana OLan Aşkını IspatLa Dedim GiysiLerini Çıkardı , Sen IspatLa Dedi GiysiLerini Giydirdim FarkLıydık İşte .

- Sizi Tanımayan Sizinle İlgili Konuşuyorsa; Kızmayın Çünkü Bilirsiniz Köpekler Tanımadıklarına Havlar .

- Gerektiğinde '' Bitti '' Diyebilecek Kadar '' OnurLu '' , Gitmeyi Göze AlabiLecek Kadar '' Cesur '' OLmaLı İnsan . Sonrası mı ? Şerefli Bir YaLnızLık .

- Bir Erkek Sana Değer Verip Seviyorsa ; Cüzdanının KabarıkLığına DeğiL , Yüreğinin BüyükLüğüne Bakacaksın . KahpeLiğin Lüzumu Yok .

- Onlarca Kızla Gezip Dolaştıktan Sonra , Evlilik Çağına Geldiği Vakitte Ben El Değmemiş Kız istiyorum Diyen Erkeklere Sesleniyorum. OLMAYAN ŞEREFLE NAMUS ARANMAZ.

- Ne Kadar Muhattap Olmamaya Çalışırsan Çalış , Bazıları İlla Gel Bana Söv Diyorsa; O Zaman Onları Kırmamak Lazım .

- İlk Okulda , Resim Dersinde Yanındaki Ne Çizerse Aynısını Çizen Çocuk , Şimdi Yanındaki Kimi Severse Oda Onu Sever Olmuş !

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun