-->

Etkileyici Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Etkileyici Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Etkileyici Sözler sizlerle.
- Hayat Öyledir İşte ; Sana Hastayım Diyenler , Ertesi Gün Taburcu Olur.

- Yolun Başında Üzdüler Diye Üzülme . Yolun Sonunda Hesap Soracak ''ALLAH'' Var.

- Modası Geçmeyen Tek şey ''KEFEN'' Hala Tek Parça, Hala Beyaz, Hala Cebi Yok.

- Biz Gülüşümüzü Olay Yerinde Bıraktık , Amirim.

- Annem Artık Seni Sormadığına Göre , Bitmişiz Demektir.

- Tebbet sûresi çınlıyor kulaklarımda, Elleri kurusun tüm zalimlerin.

- İnsanlar da fotoğraf gibidir. Ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi.

- Tipin Önde Gidiyor Olabilir Ama, Karakterinin Adım Atacak Hali Kalmamış.

- Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben?

- Sadece "Onunla Yagmurlarda Islanmak İstiyordum.. Ne Yağmur Yağdı nede O Geldi.

- Belki de Dürüstlüğüm Yùzünden Çok Şey Kaybettim, Ama insanlığım Elimde, Yetmez mi.

- Öyle İnsanlar Görüdüm ki . Altlarında Trilyonluk Araba, Ama Şerefi 5 Para.

- Korkun seni mahkum eder, umudun seni özgür bırakır.

- Sen böyle güzelken bana söz düşmez bakma, şiirler yazdığıma.

- Öyle bir gel demelisin ki, mesafeler anlamını yitirmeli.

- Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?

- 2 duble rakıdan sonra herkes herkesi sever, söyle ona beni kahvaltıda sevsin.

- Aşk; kelime değil bir cümledir. Kurmak içinse, özneyle yüklem değil, iki yürek gerekir.

- Giden gitmiş, hüznü ayaklandırmak boşuna.

- Bir Yudum Mutluluğa Bir Ömür İstediler Sevilmek İstiyorsan Canını Ver Dediler.

- Menfaat Caddesinde BaşLayan DostLukLar... ÇiLe Yokuşunda Son BuLur.

- Lüks Villa'larda Yaşayamadım Ama Gökyüzüne Baktığımda Bütün Yıldızlar Benimdi.

- Sanada hep kafamın en güzel olduğu anlar denk geliyor kusuruma bakma.

- Ne kadar güzel başlarsa başlasın Hep sonunu hatırlayacaksın.

- Gram uyku uyumadan Sabahı görmek derin bir acıdır. Bunu hak eden adamları sevin.

- Toprak Altında Düz Yatmak İçin , Toprak Üstünde Dik Durmak Gerek.

- Başım Ağrıyor Dedim ; Dur "Kuran" Okuyum da Geçsin Diyor , Gelde Sevme.

- Kafamda Gözlerimle Çektiğim Binlerce Fotoğrafın Var.. Silemiyorum.

- Dünya Denilen Bu Çöplükte Her Şeyden Şüphe Edebiliriz , Anne Sevgisi Hariç.

- Yüksekten Düşenin Parçası Bulunur da , Gönülden Düşenin Bulunmaz.

- Herkesin Kullandığı Şeyler Bana Cazip Gelmiyor , Buna Sen de Dahilsin.

- Ve giderek bütün gençleri saran bir gırgır furyası, bir gevezelik, malayanilik, bir seviyesizlik.

- Delikanlı Adamın Sevdiği Tek Olur ' Aklında Başka, Yanında Başka Adamlığa Sığmaz Aga.

- Umursamamayı öğrendim; Çünkü her zaman küçük insanların, boyunu aşan büyük cümleleri vardı.

- Yıllar sonra öğrendim ki; Bağırıp çağırmana gerek yok! Sesini duymak isteyene bir fısıltın yeter.

- Bir Tehlike Anında Gemiden Uzaklaşan Fareler , Geminin Batmamasını Bir Türlü Affedemezler.

- Ve İnanıyorum ki ' Bir Gün Hayat Gülümseyerek Diyecek ki ' Hazır Ol Bağımlı Sıra Senin.

- Şu Hɑyɑttɑ Ölmek İçin Onlɑrcɑ Nedenim Vɑrken, Yɑşɑmɑk İçin Tek bir Nedenim Vɑr, O dɑ Annem.

- Olmuyor" der , "Yapamıyorum" der , "Sen benden daha iyilerine layıksın" der , "Kendine iyi bak" der , "Hoşçakal" der , "Ben şerefsizin önde gideniyim" demez.

- Benim Beddualarım Bile İncedir Bilirsin ; İnşAllah En Romantik Anınızda , Sevgiline Benim Adımla Seslenirsin.

- Ve muhakkak ki bu gün beni acıtan ne varsa bir gün senide acıtır Çocuğun sana 'anne ilk aşkın kimdi?' der mesela Babandı diyemezsin.

- Geçiyor bee.. Sevgin bittiğinde öfken de geçiyor nefretin de.. Ama “kırgınlık ” diye bir şey var , O işte geçmiyor… Ne zaman adını duysan batıyor işte.

- Keşke Küçükken SapanLarla KuşLar Yerine Menfaatçi DostLarımızı Vursaydık BeLki Beyin Travması Geçirip Adam OLurLardı.

- Hayat ne garip değil mi; Birisi Arabamı Hazırlayın Diyebiliyorken; Diğeri abi 25 Kuruş Eksik Binebilir miyim diyor!

- Yağmalandı kalbim, ömrüm, her şeyim. Kurşuna dizdiler anılarımı, yenik düştüm bu savaşta neyleyim, bir mezar nasılsa işte öyleyim.

- Bir kez kaçar uçurtman, sonra gökyüzüne küser insan.Biz dünyayı değiştirmek için yola çıkmıştık; dünyayı değiştiremedik ama dünya da bizi değiştiremedi.

- Ne zaman gülen bir çocuk görsem çocuk olasım gelir. Çocukluğumu özlediğimden değil. Gülmeyi özlediğimden.

- Hayat çok çabuk geçiyor. En sevdiğim t-shirtlerime bir bakıyorum, annem hepsini toz bezi yapmış.
- Birileri arkamdam atıp tutuyorsa hiç bozmam moralimi. Bilirim ki çok sağlam koymuşum.

- Ben bazı şeylerin gerçekten düzeleceğine inansam ciğerimi bile çıkarır koyarım ortaya, ama benim gücüm değil inancım kalmadı ve bu daha zor.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun