-->

Atarlı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Atarlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Atarlı Giderli Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Atarlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Atarlı Giderli Sözler sizlerle.
- AKLIMDA SEN VARKEN KALBİM BAŞKASINA KIYAKK YAPMAZ.

- YANLIZILIK LAZIM BİR DE EN AĞIRINDAN ÇAY.

- HAYATA HERŞEYİNİ KAYBETİĞİNDE HAYAT SENİ BİR CANAVARA ÇEVİRİCEK.

- Azdan Az Çoktan Çok Gider Kardeş.

- Korkun Kadar Kaçar Cesaretin Kadar Yaşarsın.

- HAYATIN HAKKINI VEREBILIYOSAN EN GUZEL YASAM SENSIN.

- ELİ CEBİNE GİTMEYENİN BELİNE HİÇ GİTMEZ.

- YAPILAN YANLIŞLARIN AFFI OLMAZ.

- BEN SANA GÖZ KOYDUM YÜREĞİ OLAN İŞ KOYSUN AYANIM.

- Sabırdan sonra söylenen söz ağır olur. Söyletmeyin.

- UMUTLARINI YİTİRME ÇOCUK BELKİ HAYATIN KAFASI GEÇ GELİYOR.

- Kuzular İçin Ağlayan Kurtlarda Vardır Hayatta.

- BENDE SİZİN BU İNSAN BÜYÜTMENİZE HASTAYIM KARIDAN FARKINIZ YOK.

- ÖZENME ÇOCUK BU YOLUN SONU YOK.

- DÖNERSEN DEĞİL MEMUR GELİRSE ISLIK ÇAL.

- Sabrın sonu selamet değil, oradan geliyorum.

- NE KADAR DOĞRU YAPARSAN YAP TEK BİR YANLIŞINLA HERŞEY BİTECEK.

- BİZ BUGÜN HERŞEYİ BIRAKTIK DESEK YARIN HEPİMZİ ÖLDÜRÜRLER.

- Söyle ona YILDIZ abla gelsin artık bıraktığı boşluğu doldursun.

- YALANIN RENGİ OLMAZ O SENİN PEMBELİĞİNDİR DOSTUM.

- Hayat tesbihe benzer bazen çekerim. bazende sallarım.

- Taklaya gelsede kurduğu muz düşler Yuzumuzden eksik olmaz on numara gülüşler.

- HER HIZLI GENCİN HIZINI KESECEK BİR HATUNU VARDIR.

- Ne yarım kaLdım senden sonRa, nede yaraLı . Beni ne Sen yıkabiLirsin, nede en KraLı.

- Sıkıntılar Bitince Ortaya Çıkan KAHPE Kardeşler, Bundan Sonra Alayınıza Hayırlı İşler .

- İnsanin qercek gücü Sıçrayışta degil Sarsilmaz durusundadir .

- Olur olmaz kişilere açarsan yüreğini düşmana gerek kalmaz yaparlar gereğini.

- Bedeli ödenmis bi hayatim var benim Vebali bana düstü Derdi size düsmesin.

- Fazla Büyütme Kendini En Fazla Sevdiğim Kadarsın.. Dahası Yok.

- Sevmek zorunda değilsin ama zarar verme hakkına da sahip değilsin.

- Sağlığı Olanın Umudu.. Umudu Olanın Herşeyi Var Demektir.

- Ceketimi yağmurIara astığımdan beri, tehIikeIi şiirIer yazar dünyaya sataşırım.

- BİZİMKİSİ BİR AŞK HİKÂYESİ DEİLDİ AŞKTI GERİSİ HİKAYEDİ .

- HAYAT ACIMASIZ BİR ÖGRETMEN'DİR :ÖNCE SINAV YAPAR SONRA DERS VERİŔ.

- Güneşli Günler Görmedik ki ; Karanlıktan Korkalım .

- BENİM KÖTÜ HİKAYEMİ EN GÜVENDİĞİM İNSANLAR YAZDI.

- Eğer bir umut varsa içinde , Yüreğim avuçlarının içinde.

- Kaybetme Gibi Bir Korkum Yok, Nasıl Olsa Bir Gün Herkes Gidecek .

- Oyuncağın kırıldı diye üzülme çocuk Büyüyünce kalbin paramparça olacak.

- CEHENNEMDE YARA BANDI YOKTUR ona göre yaşayın.

- Esir Düşsede Düşlerimiz ; Hala Direniyor Gülüşlerimiz.

- Beni Kaybetmeyi Başaranı, Asla Kazanmak İçin Uğraşmam.

- Senin Ateşinle Artık Kimler Yanar Bilmiyorum ; Ama Benim Denizinde Senin Gemilerin Battı.

- Yazmadan Önce, Sevmeyi Öğrendik ! Sevmeyi Bilmeyenler Yüzünden Yazmayı Öğrendik.

- Kimine göre adamız, kimine göre yalanız. Hepiniz rahat olun biz adamına göre muamele yaparız.

- Meşhurdur benim kafası güzeI sevmeIerim, sen yeter ki gidiyorum de biIeti ben keserim !

- NE KADAR YAŞANMIŞ ACI BİR HIKAYEM VARSA ALTINDA SEVDIKLERIMIN IMZASI VAR.

- KİMSE BENİ KORKUTACAĞINI SANMASIN BEN 13 YAŞINDA BIRAKTIM KORKMAYI HADİNİZİ BİLİN.

- Gözlerime Bakıp da Yapılan Bir Sahte Gülücük Yerine Yüzüme Karşı Gösterilen Gerçek Bir Nefreti Tercih Ederim.

- TakLaya GeLmiş UmutLarım Ve Gasp EdiLmiş, HayaLLerim Var Benim Bana Rahat OL Deme ' Ben Rahat OLursam Sen Rahatsız Olursun.

- Stajını Bende Yapıp Başkalarıyla Kariyer Yapmak İsteyenler Elbet Gün Gelir Sorarlar Referansın Kim Diye.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun