-->

Can Alıcı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Can Alıcı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Can Alıcı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Can Alıcı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Can Alıcı Sözler sizlerle.
- O Kadar çok Sevdim ki Ben Seni, Delilik Bu Bendeki..

- Gel Artık Gel, Küfrüm Tövbeme Karıştı, Aklım Fikrime..

- Paydos Artık Be Hayat, Ben Sabrettikçe Sen üstüme Geliyorsun..

- Biraz Acı Bir Mutsuzluk, Kekremsi Sensizlik Hakim Kalbime Bu Gece..

- Tutuklu Olarak Kaldığım Yer Kalbinse, özgürlüğün Canı Cehenneme..

- Beni Ne için Yarattınsa, Onun için Yaşat Beni Yarabbi..

- Ben Sana Kıymaya Kalksam, Kendime isyan Ederim..

- Sana Yalnızca Akan Göz Yaşlarımı Haram Etsem, Cennet Senin için Bir Hayal Olur..

- Nasıl Bir Köprü Oldum öyle, Gözümden de Gönlümden de, Düşen Düşene..

- Nasıl Olsa Seninde Canın Yanacak, Ama Ben Bittikten Sonra Ne Fayda..

- O Başka Birine Sarılırken, Neden Nefesi Kesilen Ben Oluyorum..

- Herkes çok Sevdiğin Söyleyip Duruyor, O Zaman Bu Gidenler Kim Lan..

- Sevdiklerimizi Aldığın için mi, Bu Kadar Güzel Kokuyor Toprak..

- Zamansız Karşılaştığım Birisini, Zamanla Nasıl Unutabilirim ki..

- Sadece Dürüstlüğüm Vardı, Oda Bir işe Yaramadı..

- Işıkları istediğin Zaman Kapat, Senin Karanlığını Bile Tanıyıp Severim..

- Tahmin Ettiğin Kadar Kolay olsaydı, çığlıklarım Bu Kadar iç Acıtmazdı..

- Dikkatim Başka Bir yere Dağılmadan, En Uzun Odaklana bildiğim Tek şey Sensin..

- Nereye Gideceğimi Bir Bilsem, 1 Dakika Beklemezdim Bile..

- Seninle ilgili Olan Her şey Beni ilgilendirir, Kadar Güzel Bir Cümle Yok Bana Göre..

- Yükseklerde Gözüm Yok Benim, Bir Kalbin Birde Adının Yanında Soyadım..

- Seninle ilgili Kurduğum Tüm Hayaller, Uyanmamı Gözleyen Bir Rüyaymış..

- Enkazın Altında Kalacağımı Fark Etseydim, Hiç Kurar mıydım Hayallerimi Kirpiklerine..

- Aslında özlemek Güzel Bir Eylem, Vücudunuz Dinç Kalır..

- Can çıkar Ama, Sen çıkmazsın Benden..

- Silgisiz Resim çizme Sanatına, Hayat Denir Silemezsin..

- Bende iki Yüzlülük Yaptım, Canım Yandığı Halde Güldüm..

- Noktayı Bazen Cümlenin Sonuna Değil de, Nerede Tereddüt Ediyorsan, Oraya Koyacaksın..

- Aynı Yatakta Tek Beden Olana Kadar Değil, Bir Mezarda 2 Ceset Olana Kadar Gel Yanıma..

- Ey Yar, Ey Gönlümün Sol Yarısı, Aklıma Koydum Seni Aklım Almadı, Yüreğime Bıraktım Sana Doymadı..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun