-->

Sağlam Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sağlam Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sağlam Sözler Kısa ve Öz sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sağlam Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sağlam Sözler Kısa ve Öz sizlerle.
- Anlamlı Bir Söze Gerek Yok, Anlamsız Bir Hayat Yaşarken ..

- Herkes O Kadar İyi O Kadar Masum ki, Sanırsın Bir Tek Cehennemde Ben Yanacağım..

- Boş Senet İmzalamış Gibiyim, Sabır Denen Tefeciye..

- Sen Mahkum Oldun da Bana, Ben mi Dört Duvar Olmadım Sana..

- Ne Kadar Değişirsen Değiş , İlk Nerede Mutlu Olduysan, Hep Oraya Çevirirsin Kafanı..

- Haramdan Uzak Durmak İyidir, İnsanı Sıcaktan Korur..

- Peş Peşe Sigara Yaktığıma Bakma, Kendimi Değil, İçimdekini Zehirlemeye Çalışıyorum..

- Kaybettin, Çünkü Ben Senin İçin Ağlarken, Sen Başkasının Gülüşünü Seyrettin..

- Fakirin Ölüsü Duyulmaz, Zengininde Oruspuluğu..

- Sana Taş Atana Sen Çiçek At, Ama Saksıyla Birlikte..

- Kafası Güzel Diye Yargılamanın İnsanları, Çoğu Ayıkken Kaybediyor Her şeyini..

- Gidenin içinde Kalır, Kalanın içi Gider..

- Okusun Diye Yazmıyorum, Dokunsun Diye Yazıyorum..

- Gel Yanıma, Ziyan Etmem Tek Bir Taneni..

- Bir İnsanı Kaybetmek İstiyorsan Çok Sev, Kendiliğinden Siktir Olup Gider Zaten..

- O Kadar Yalnızız ki, Sıradaki Şarkı Sonraki Şarkıya Gelsin..

- O Senin Keşkendir, Sen Onun Belki si..

- Mevzu Hakikat İse Gerisi Teferruattır, Çünkü Hakikat Usandırmaz..

- Vardır Elbet Bir Nedeni, Yoksa Niye Dolup Taşsın ki Küllükler..

- İyiliğimi Hak etmeyen Herkes, Kötülüğümün Tadına Elbet Bakacak

- Nankörlük Yapma, Tutunacak Dalın Yokken, Ağaç Oldum Ben Sana..

- Empati Kuruyorum, Yine Ben Haklıyım..

- Meşgul Olan Kalbim Artık çevrim içidir, Yüreği Olan Titretsin..

- Hak Edeni Hayatıma Sokarım, Hak Etmeyenin Hayatına Sokarım O Kadar..

- Gülüşümün Tek Sebebiydi Gülüşün..

- Tahammül Lazım Bana, Özlemim iyice Arsızlaştı..

- Kafasını Yaşayamadığın Aşkın, Müptelası Olmayacaksın..

- Bugünde Uyurken Hayal Ediyorum Hayallerimi..

- Hayallerim Düşü Verdi, Akla Zarar Bir Şekilde..

- Sevişmekten Bedeni Morarana Değil, Sevdiğini Söylerken, Yüzü Kızarana Laiktir 'AŞK.

- Küfür Şeytana Mahsustur, Tövbe insana, Aşk Kadına Yakışır, Sevmek adama.

- Böyle Bitmemeliydi Demekten, Hiçbir şeye Başlayamıyorum..

- Göz Göre Göre Sustuğum şeyler Var, Kulak Dele Dele Hatırlatacağım..

- Seni Üzen Olursa, A raya M esafe K oy..

- Ben Sevdiğim Zaman, Profilim’de ilişkisi Var Yazmaz, Dünya ile ilişki Yok Yazar.

- Eşim Benzerim Yoktur Benim, Ama istersen Eşim Ol, Benzerimi Yaparız Beraber..

- Mevsimlerin Ne Suçu Var, Yokluğun Soğuk Yokluğun..

- Şerefsiz Olanların Kadehine içersen, Boş Yere Sarhoş Olmuş Olursun..

- Ne Kafamı Yorarım Artık, Nede Canımı Sıkarım, Sigaramı Yakar Hayatımı Yaşarım..

- Yalnız Kalmak Allah'a Mahsus Sevdiğim, Benim Günahım Suçum Ne..

- Yan Yana Uyuyamayanlar, Yana Yana Uyanıyorlar Bazı Sabahlar..

- Hayat Ne Kadar Garip Değil mi, Yaşarken El Veren Yok, Ölünce Sırtında Taşıyan çok..

- Güzel Güzel Bakma Bana, Allah Yarattı Demem Severim Billahi..

- Bana Güvenme Sakın, Yüzüne Karşı Güler, Arkandan Göz Yaşları Dökerim..

- Şart mı Ağzımla Kal Demem, Gözlerim Bağırıyorken Gitme Diye..

- Kimseye Değil, Rahatına Düşkün Biri..

- Gönülden Sevmeler Gerek Bize, Temiz Ve Hesapsız..

- Kendi İçimde Kopardım Kıyameti , Bundan Sonra Kıvılcım Olana, Yaşatırım Cehennemi..

- Benden Aldıklarını Vermeye, Gücün Yetmez..

- Ya Ümitsizsiniz, Ya da Ümitsizsiniz, Ya Çaresizsiniz, Ya da Çare Sizsiniz..

- Cesaretimin Tükendiği Anda, Esaretim Kaçınılmaz Olur..

- Arabayla Gezerken, Eski Sevgilimi Gördüm Durdum, Bir Daha Yol Verdim..

- Bu Hayatta Her Şeyi Keyfi Yaşayacaksın Aga, Müptelası Olmayacaksın..

- Ben Büyük Rüzgarları Severim, Büyük Olsun, Öfkem de , Özlemim de , Kavgam da..

- Canımın İçi Dediğin İnsan, Gün Gelir Canının Acısı Olur..

- Kelime Hatası Yaparsan Eğer, Bedelini Kalbinle Ödersin..

- Aşk güzeli sevmek değil, Aşk sevdiğini Sevginle güzelleştirmektir..

- Kadın Severse Seninle Her Yere Gelir, Ama Kesinlikle İhmale Gelmez..

- Çayın Bile Bazılarının Yüreğini, Isıtmadığını Gördüm, Dem Tutmak Mühim Meseledir..

- Kimseyi Mumla Arayamam Ben, Beni isteyen Işığımı Bulup Gelir..

- Ne Yaptığını Bilmeyen insanlara, Yaptığı Her şey Doğru Gelir..

- Ağzımdan Ana Avrat Değil, Gözümden Damla Damla Düştü Değerin..

- İnan benim içime attıklarım, Senin içine aldıklarından, Daha Çok Yakar Canını..

- Beni çıkmaz Sokağa Koydular, Yolun Açık Olsun Dediler..

- Her Eleştirinin Altında, Gizli Bir Hayranlık Yatar...

- İnsanların Seni En Çok Sevdiği Zaman, Onların İşine En Çok Yaradığın Zamandır..

- Maddeler Kadar Mutlu Et Beni, Bir Ömür Bağımlın Olmazsam Şerefsizim..

- Seni Bir Ömür Beklemek Sorun Değil de, Hiç Benim Olmayacağını Bilmek Koyuyor İşte..

- Papatya Fallarına Benziyorsun, Ne Sevdiğin Belli, Ne Sevmediğin..

- Herkese Kalan Bir Miras Vardır, Kimine para, Kimine yara..

- Çığlıklar Kopuyor içerimde, Ben Halen Yetenek Sanıyorum Susmayı..

- Göstere Göstere Bilediğin Bıçak, Bir gün Senin de Elini Kesecek..

- Güvenemiyorum İnsanlara, Güzel Konuşup Güzel Yazıyorlar, Dil Başka Yürek Başka..

- Hava Durumu Bugün Parçalı Bulutlu, Bizim Durumumuz İse Yaralı Ama Umutlu..

- Ben Güzel Olan Her şeyin Bittiğini Gördüm. Varsın Çirkin Olalım Biz..

- Ben Adam Yerine Koyuyorum Ama, O Beğenmiyor Yerini, Tabi Alışkın Olmayınca Bünye.

- Gidenler Kaça Ayrılır Bilmiyorum ama, Biz Paramparça Olduk Lan..

- Aşkını anlayana, Sevgini sevene, Yolunu gidene vereceksin..

- Allah'a Emanet ol, Daha Ötesinden Kıskanırım..

- Mutlu Değilim ama iyiyim, Aslında iyi Olduğumda Söylenemez, Yaşıyorum..

- Kendime yakışanı severim, Herkese yapışanı değil..

- Hepinizi Seviyorum, Beni Sevmeyenleri ise, Öpücüklerimle Boğuyorum..

- Elimden Gelenin Fazlasını Yaptım, Elimden Gidenler için..

- Narkozun Dozunu Biraz Daha Artır, Susup ta Söyleyemediğim Cümlelerim Ağrıyor..

- Odam çok Kalabalık 6 Kişi Takılıyoruz, Ben Dört Duvar Birde Yalnızlığım..

- Benim Ellerimi Bırakanlar, Hep Ayaklarımın Dibine Düştüler..

- Ölümden sonrası nasıl oluyorsa, Senden sonrası da olur, Merak etme canını Sevdiğim..

- Onun gülüşü varken, Başkasının kahkahasından bana ne ki..

- Sabırdan Sonra Söylenen Söz, çok Ağır Olur, Söyletmeyin Bana..

- İçinde Güven Olmayan Bir İlişki, Sim Kartı Çıkartılmış Telefona Benzer, Sadece Oyun Oynarsın..

- Sen Gitmeseydin Başkası Olmayacaktı, Şimdi Canımı Kim Yakarsa Yaksın, Ahım Yine Sana..

- Buluşalım mı Dedi, Nerede Dedim, Namazdan Sonra Duâlarda Dedi, Bir Daha Sevdim Lann.

- Sen Kendini Ne Kadar Büyük Görürsen Gör, Sadece Gözümün Gördüğü Kadarsın, Ötesi Yok..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun