-->

Şizofrenik Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Şizofrenik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Şizofrenik Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Şizofrenik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Şizofrenik Sözler sizlerle.
- Fırtınalar, insanın denizi sevmesine engel olamaz.

- Tebessüm bedavadır; Vereni üzmez alanı mutlu eder.

- Hayattaki en büyük pişmanlık, pişman olurum diye yapmadıklarımızdır.

- Zihnim bu şehirden bu devirden çok uzakta.

- Şimdi biliyorum: En son ölen vücuttur.

- Önce iyi niyetimden kaybettim, Sonra iyi niyetimi de kaybettim !

- Sen bana rağmen kendine iyi bak! Ben sana rağmen hoşça kalırım.

- Dost ise düşünme, ver ömrünü gitsin. Dost değiIse, hiç bekIetme yoI ver gitsin.

- İnsan evrende gövdesi kadar değil, yüreği kadar yer kaplar.

- Gideği limanı bilmeyene hiçbir rüzgardan yardım gelmez.

- Döndüm arkamı sana.Sen sırtımdan vurmayı seversin, yüzüm ağır gelmesin.

- Cümleler doğrudur sen doğru isen, doğruluk bulunmaz sen eğri isen.

- En kusursuz cinayet yaşama sevincini öldürmektir.

- Paranın satın alamayacağı bir şeye sahip oluncaya kadar zengin değilsiniz.

- Senin gibi olmak vardı ama, Allah beni "insan" olarak yarattı.

- Kimseyi size soğuk davranınca gözleriniz dolacak kadar önemsemeyin.

- Bu saatten sonra sende fırtına bile kopsa, bende yaprak oynamaz.

- Bazen sadece gitmek yetmez.. Dönüp bir de küfür etmek gerekir.

- Dermisin ki bir gün; İnşallah çok bekletmedim seni.

- Allah bir evin rızkının bereketini karı koca muhabbetine gizlemiştir.

- Ne tuhaf değil mi? İçimi acıtanda sendin Acımı dindirecek olanda.

- Ve sen. Dünya'nın neresinde olursan ol. Gözlerimi kapadığımda Gelmek zorundasın

- Zamanla anlıyor ki insan; Sevdiklerinle geçen her gün bayrammış.

- Tövbe etmek varken, Umutsuzluğa düşene şaşarım.

- Kıskanıyor ve sürekli kavga çıkarıyorsam, çok seviyorum demektir.

- Seni sevince bulutlar mı iniyor başıma, ben mi çıkıyorum onların yanına anlamıyorum.

- Sana bakınca yüzünü değil.. Hüznünü görebilmeli bazen dost dediğin insan.

- Dilimin susması bir şey değil, Sabrım susarsa; Tüm diller de beni duyarsın ?

- İstediğin gibi değilsem.. İsteklerini değiştir.. Ben değişemem.

- Özür dilerim,yanlışlıkla tanımışım"demek istediğim insanlar var.

- Hayat ne kadar güzel olurdu, İnsan hem "aşık" hem de "sadık" olmayı becerebilseydi.

- Bensiz gülemez demişsin.. En çok da buna güldüm.

- Aşk gerçek olsa neye yarar ? Ben bir yalana sevdalandım.

- Senin için ölürüm diyordun ya.. Haklısın, Öldün artık benim için.

- Sen çare arıyorken o bahane arıyorsa bırak gitsin.

- 5 Kızla Çıkan da Var,Bir Kız İçin Ağlayan Adam da.

- Giderek daha çok seviyorum seni" demişti.. O yüzden gitti demek ki.

- Kalbimi kalbinin ulaşabileceği yere koydum. İhtiyanın olduğunda sev beni.

- İnsan kendi kabuğuna çekilmişse, içinde fırtınalar kopuyor demektir.

- Korkuyorum.. Yeniden sevmekten değil, benzerine yenilmekten.

- Yarına bırakma..! Bakarsın, yarın olur da sen olmazsın.

- Bileklerini kesmek falan hikaye . Sen hiçumudunu kestin mi ?

- Ne diyeyim ki sana.. Adım her aklına geldiğinde, Mutluluğun kalsın kursağında..

- Ben senin gözlerinin yalan dolan bakışlarını bile sevdim .

- Sorun senden mesaj gelmemesi değil, Benim hala o mesajı bekliyor olmam.

- Bunca vefasızlıktan sonra, bazılarının ederi kalmadı gönlümde... Kaç'a deseler hiç'e sayarım.

- Sen gelmesen de ben beklerim. Ne olacak sanki cebimden mi gidiyor? “canımdan” gidiyor.

- Ya hatalarınla yüzleşir, Ya da hatalarınla yüzsüzleşirsin. Cahil olmak ayrı, Pislik olmak ayrıdır !

- İnsanın en büyük hatası sevmek değil, sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir.

- Kahverengi dallardan pembe çiçekler açtığına göre ümitsizliğe gerek yok. Allah var sıkıntı yok.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun