-->

Zehir Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Zehir gibi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Zehir Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Zehir gibi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Zehir Sözler sizlerle.
- Evlenmeden Olmaz , Diyen Kızlarda var Tabi.
- Ben Acının Kirpiğinden Öpmüşüm . Huzur Bana Göz Kırpmaz.
- Her Kızdan Elektrik Alırsan ; Faturayı Zor Ödersin Aslanım.
- Affetmek Kolayda Tekrar Güvenmek mi ? İşte O Farklı Bi Hikaye .
- Soluduğum Hava Gibisin Sen Varken Fark Edilmiyorsun , Yokken Ölümsün .
- Adam Olan Yanımda Dursun , Gerisinin Nerede Durduğu Önemli Değil .
- Ne olacak biliyormusun ? Haketmeyen iki yabancı kazanacak. Ve biz seninle KADER diyeceğiz.
- Yoğum Bakımda Olmadığı Halde, Bilinci Kapalı Ne Çok İnsan Var.
- Geniş İnsanlar Değildik , Bize Dünyayı Dar Ettiler Hepsi Bu .
- Kiminle Ölüyorsan Öl Ama , -Benimle Dirilmeyi Aklından Bile Geçirme .
- Dört Bir Yandan Kuşatılmış Şehir Gibiyim , Hiç Tadım Yok Gene Zehir Gibiyim.
- Ulan kimin günahını aldık bilmiyorum ama.. - Bir insan hiç mi gün yüzü görmez.?
- Ama Benim Hala Umudum Var , Olmazları Olduran Rabbim Var .
- Bir gün oturup çay içelim seninle, Çaylar benden, manzara senden.
- Yarına bırakma..! Bakarsın, yarın olur da sen olmazsın.
- Ben Bütün Gerçeklerimi, Senli Hayaller Kurarak Kaybettim.
- BAKMA GÜZEL YAZDIĞIMA,MARİFET KALEMDE DEĞİL GÜLÜŞÜNDE.
- Senin Minnet Ettiklerin ; Bana Göre 5 Para Etmezler .
- Ya av olacaksın Yada avcı ama asla avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.
- Konuşarak adam ettiklerimizi; Susarak terbiye etmesini de biliriz !
- Özgürlük Sonu Olmayan Bir Sokaksa , - Biz O Sokağın Müptezel Çocuklarıyız .
- Kızıyorum Ama Kızgın Kalamıyorum En Büyük Problem Bu.
- Durum Ortada" Memur Bey ! "Önce Umut Verip" "Sonra Unut" Diyenlerin Eseriyiz "
- Bizim Kimseye Gönül Borcumuz Yok Yaşadığımız Her Mutluluğun Bedelini Fazlasıyla Ödedik .
- Başkalarına Göre Yaşamak Bana Göre Değil Usta.!
- Şu Güzel Günler Gelsin Artık Usta. Ben Derviş Değilim Sabretmek İstemiyorum.!
- Deseler ki 'Kαderin Onun Elinde'. "Hiç Muhtαç Etmeyin" Derim .. Sıkın Beynime !
- Bana Yol Vermeden Önce, Sana Verdiğim Yolda Yürümesini Öğren.
- İçinde Büyütüp Hayal Kurduğun İnsanı, İçinden Söküp Atmak Çok Ama Çok Zor Be Kardeş .
- Sor bakalım beni unutmak için sviştiklerin, Kimleri unutmak için altındalarmış.
- Yemin Ederim ki Seviyorum'' Dedi, Anladım, Dinden İmandan da Soğutacak Şerefsiz .
- İyiki varsın dediğim insanların hepsi -Ertesi gün yok oluyor.
- 10 Lira Verip Yetim Giydiren Yok. 100 Lira Verip 0r0spu Soyduran Çok.
- Bilirsin Beni İçimde Fırtınalar Kopsa da, Dışımda Rüzgar Esmez Benim.
- İyi Bir Dost Seni Sakinleştirmez Yeğen, Seninle Birlikte Sinirlenir.
- Öyle Birgün Gelecek ki ; Sevildiğin Günleri Mumla Arayacaksın .
- Elimizi Tutacak Birisi Yoksa Bizde Elimizi Cebimize Koyar Gideriz Sıkıntı Yokk .
- Çayın Bile Bazılarının Yüreğini Isıtmadığını Gördüm , Dem Tutmak Mühim Mesele .
- Tamam Siz Kurnazsınız da, Bizde Sultanahmet'te Turist Değiliz.
- Oyun Oynamaksa Maksadın , Kusura Bakma Güzelim Yanlış Parktasın .
- Verirsen Gönlünü Kahpeye ; - Düşürür Seni Maddeye .
- Sen, Bensizliği Göze Aldıysan , Ben, Sensizlikten Hiç Bir Şey Kaybetmem .
- Şimdi Sen Gidiyorsun ya , Neyse Duygusallığa Gerek Yok. Sktir Git'
- Sktir et . Özlesem de söylemem artık .
- Ulan Yoksa Hayat Çok Güzel Birşey de , Biz mi Farkında Değiliz Acaba Yaşadığımızın .
- Biz Sahipsizliği Çok İyi Biliriz. O Yüzden Gidene "Sktir Git! Değil, "ALLAH'a Emanet Ol!" Deriz.
- Ben Değer Bilmeyen Herkese Yol Verdim, İyi Olun, Sağ Olun, Mutlu Olun ''YeterKi Benden Uzak Olun''
- Bana Verilen Acılar Kalıcı Değil Usta. Hepsi Emanet. Vakti Geldiğinde Hepsi Sahibine İade Edilecek!

- Sabrımla, Boş Tabancayla Oynar Gibi Oynayanlar Var. Aman Diyorum Bak Şeytan Doldurur Karışmam.

- Hergün Defalarca Profiline Girip , Saatlerce Fotoğrafına Bakıp , Bir Kez Bile " Nasılsın " Diyemeyecek Kadar Çok Sevdik Birini .

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun