-->

Duygusuz Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Duygusuz Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Duygusuz Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Duygusuz Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Duygusuz Sözler sizlerle.
- O kadar üzmesine rağmen onu hala seviyorsun değil mi?
- Bazen her şeyi bir kenara bırakmak lazım.
- Ve ben şunu bilirim; Senin olmadığın memlekette ömür geçmez.
- Őlmem gerek en acilinden őlemiyorum biri beni őldūrsün.
- Sarılmak istiyorsun ama daha dokunamıyorsun bile.
- Papatya gibi yüreği. Ne sevdiği belli ne de sevmediği.
- Çünkü ben seni vazgeçmek için sevmedim.
- Sevgi bir güne değil, bir ömre sığmalı.
- Ne zaman onu anlatmaya çalışsam, tekrar aşık oluyorum.
- Tembelliğin tadını bir kez aldınız mı ne kadar uğraşırsanız uğraşın sonsuza dek bırakamazsınız.
- Bazı insanlar yağmuru hisseder, bazıları ise sadece ıslanır.
- Öldürmeyen acı güçlü yapmaz kanser yapar.
- İçime çektiğimi nefes zannetmiştim.
- İnsan tesadüfle bir yere kadar, azim ile çalışırsa sonuna kadar gider.
- Dizginleyemediğim bir acıyı taşıyor yüreğim, bir parça hüzün, bir parça çaresizlik.
- Keşke farkında olsanız, yaşıyor gibi yaptığımı.
- Kalacağı yoktu, kalkıp gitti yüreğimin baş köşesinden.
- Bende istedim hayatimda hep iyi seyler olsun olmadi , iste olduramadik.
- Nasıl özlediğimi anlatsam, gittiğin yollardan utanırdın.
- Güvenmek" diye bir şey var, sevmekten de öte.
- Herkesin, gece başını yastığa koyduğunda, unutamadığı bir imkansızı vardır.
- ben ölümsüzlük vaad edip, mezarda unuttuğunum.
- Değer verince değişmeyen biri lazım.
- Senin denizinin dalgasından bana ne. Benim uçsuz bucaksız gökyüzüm var.
- Bazen Kir Bazen Fikirsiz Bir Deliyiz.
- Normaller tehlikelidir, delilere güvenin.
- Hangi şehirde nefes alıyorsunuz, belki bira içeriz.
- Öyle böyle değil, hiç kimsenin sevgisine inanmıyorum.
- Yüreklerde Kaldı Aşk Kırıntıları.
- AsıI hata, karşındakine haddinden fazIa değer verende.
- Seni sevdiğim kadar, güneşi sevseydim, güneş biIe haIime acır akşamIarı batmazdı.
- Geçmişimi yargıIama, ben artık orada yaşamıyorum!
- Sevmiş oLan Biri Bırakıpta Gider Mi.
- çok erken yaşta öğrendiğim bir şey var, gözlerini kapatarak saklanamazsın.
- Ben sevdim ama o bi gün olsun sevmedi.
- kötü değilim, iyi hiç..belirsiz bir kargaşanın içindeyim. Hepsi bu.
- Kimseyi üzmeyinn , Hiçbirşey kalp kırmaya değmez.
- Duygusuz Adam'a Mesaj Atmayan Çok Şey Kaybediyor Kaybettikleriyle beraber.
- Bize ihtiyac duyan herkesin yanındayız, ama ihtiyac duydugumuz hiç birşey bizimle değil. Neden?
- Seni Çocukken tanısaydım parkta saatlerce beklediğim salıncak sıramı sana verirdim"
- Yıkamadığın duvarlara yaslanıp sigara içmek.
- Ben sana canımı versem zaten intihar edesi vardı dersin.
- Kafamın içini görseler, cehennemden bu kadar korkmazlar.
- Hep kavga edelim ama hiç bitti demeyelim olur mu?
- Yarin ne olur nasil olurum bilmiyorum ama bugun hic iyi degilim hemde hic.

- Ben seni istiyorum. +Alkollüsün sen. -Alkollüyken de istiyorum, kahve içerken de istiyorum meyveli soda içerken de.

- Beynimin içinde konuşan bir sürü insan var ve hiçbirini susturamıyorum. Sanırım insanlar böyle deliriyordu.

- olmayacak.. olmayacağını da biliyoruz.. tek yaptığımız olmayacağını bile bile oldurmaya çalışmak.. esas yoran da bu amaçsız çaba.

- Güzel bir intihar notu.. "Kalbin ya paramparça kırılmak yada taş gibi katılaşmak zorunda kaldığı bu dünyayı terk ediyorum.

- Bir kere güvenin kırıldıktan sonra, hayatında belki de sana asla yanlış yapmayacak insanlara bile sorgulayarak, her güzelliğe biraz tereddüt ile bakıyorsun. Güven bir kere kırıldıysa, her şey biraz siyah beyaz artık. Dünyanın en hüzünlü olaylarından birisi de bu aslında.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun