-->

Wattpad Durum Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Wattpad Durum Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Wattpad Durumları sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Wattpad Durum Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Wattpad Durumları sizlerle.
- Yine görünmemek için her şeyi yapıyorsun.

- İşin aslı ne istiyorsan tersini yaptığın anda senin oluyor.

- Bi boklar yedikten sonra özür dilemeyin ya hiç yapmayın ya da sktir olup gidin.

- İstedikleri Gibi Biri Olmayınca, İstenilmeyen Birisi Oluyorsunuz.

- Güneşi örnek al kendine, korkma bakmaktan, yılma doğmaktan.

- Baktım çözülecek gibi değildi, bir düğümde ben attım.

- Yoksulu Olduğunuz Şereften Bahsetmeyi Bırakın Artık .

- Dost Kaybetmekten de , Düşman Kazanmaktan da Zerre Çekinmiyorum .

- Acı Çektikce Gülüyoruz , Bizi Yenemezler .

- Yüreksizlerin Cesaret Edebilecekleri Tek Şey İhanettir .

- Menfaatiniz Uğruna Kendinizden Vazgeçmişsiniz , Size Ne Söylesem Az Kalır .

- Bizden Birisi Giderse , Sizden Hiç Kimse Kalmaz .

- İyi Biri Olarak Kalmaya Çalışıyoruz , Zorluk Çıkartmayın .

- Yalayabileceğiniz Kadar Tükürün .

- İntihar notu yazıp en altına bunu yazarken de ölüydüm diye dipnot düşmek.

- Bazen gerçekten kafayı koymak istiyorum ama alıp böyle bir kenara koymayı.

- Hepimiz, Birinin kandırdıklarıyız.

- Benim yaktığım kolay sönmez, yananlar iyi bilir.

- Hayallere daldık, çok derindi rehin kaldık.

- Değer Vermiyorsunuz, Değer Bekliyorsunuz, Skerler Öyle Beklentiyi.

- Bazı şeyler yola girmeyecek kadar yoldan çıktı.

- Kırık kalplerin hesabı sorulduğunda ben yine sessiz kalacağım.

- Bakmayın siz bizim asıp kestiğimize, bizim kalbimiz çok narindir, herkesten çabuk kırılır.

- Kötüler Büyür , Sen Çocuk Kalmışsın .

- Sen Beni Yenmedin. Çünkü Ben Seninle Şerefsizce Oynamadım.

- Ruhumu öldürmüş olması da bir cinayet sayılmalı.

- Kurduğunuz cümlelerin sorumluluğunu taşıyabilecek kadar karakter sahibi olun yeter.

- Bedelini ödedik bi çok şeyin daha da hesap sormayın.

- Vay delikanlı gönlüm vay sen bu kurşunu yine mi yedin hay mınakyim.

- Bıraktık kardeşim artık ne olacaksa olsun.

- İnsan sever kavuşamaz ve ölür.

- Nitekim kırık bir kalbe düştük.

- Hayat ölmek için kısa ama bazı acıları yaşamak için çok fazla uzun.

- Deli deliyi imam ölüyü bense seni bir ömür severim.

- Huyumu bilmeden suyumda yüzersen boğulursun.

- Karşımda Kurt Görünüp de , Arkamda Çakal Olanlar , Bende Size Göre KEMİK Yok .

- Biz Kimseyi Aptal Yerine Koymadık , Herkes Geçip Kendi Yerine Oturdu .

- Haddiniz Hariç Herşeyi İyi Biliyorsunuz .

- Her Şeyin Güzel Olacağına Dair Söylentiler Var .

- İnsanı Ayakta Tutan İskelet Ve Kas Sistemi Değil , Prensipleri Ve İnançlarıdır .

- Hep Anlattık , Hiç Anlamayanlara .

- Her Şey Güzel Olacak Diyorlar, Olabilecek En Güzel Şey Biziz Zaten.

- Çocukluğumdan beri çok seçici biriyim şartlar ne olursa olsun mutlaka yanlışı seçiyorum a.q.

- Gökte ararken yerde bulduğum Olmadı hiç. Ama yerde bulup da göklere çıkartmışlığım çoktur.

- İnsanların Vefaları Sana Değil, Sana Olan İhtiyaçlarınadır, Sana İhtiyaçları Değişince Vefaları Biter.

- Tamam ben de istedim. Ama sonra düşündüm ve dedim ki: Gerek var mıydı? Sonra baktım, aslında bi çok nokta meğer ne gereksizmiş.

- Herkes kimi ne kadar üzdüyse o kadar üzülsün, kimsenin ahı kimsede kalmasın. kalp kırıp bir insanın inancını çalmak bu kadar basit olmamalı.

- Alakasız yerlerde alakasız edebiyat yaptıktan sonra sigara yakıp inşallah beni mal sanmazlar diye düşünmek.

- Seni herşeye rağmen sevdim. Bir gün geri dönersen eğer beni bıraktığın yere git. Orada olmayacağım ama oraya bak. Bir boşluk hissedecesin.

- Başka sevgilerde teselli bulma çabanız varken bir kişiye sadık kalabilmenin gururunu asla tadamayacaksınız.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun