-->

Whatsapp Durum Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Whatsapp Durum Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Whatsapp Durumları sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Whatsapp Durum Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Whatsapp Durumları sizlerle.
- Emin değilim ama gayret gösterilirse güzel bir gün olabilir.

- Yine birileri şafağı tüketmek üzere ey askerliğim, kaç tertip geçti üzerinden sayamadım.

- Güzel olan her şeyin bir adım gerisindeyim.

- Yüz vermişsem bi yüzünüz olsun diyedir şımarasınız diye değil.

- Çok şey yaşıyorum bu yüzden bi çok şeyi istemiyorum.

- Kaliteli yaşam ne abi biz itliğe serseriliğe aşığız.

- Geçsin diye mi yaşıyoruz gelecek diye mi bekliyoruz biz napıyoruz.

- Canım sıkkın ve bunun benim canımla ilgisi yok hep başkalarının şerefsizliği.

- Güzel günlere meylim var da mecalim yok.

- Tavsiye değil mucize lazım.

- Olay geçiyor da hissi kalıyor dimi.

- Beklentilerim tarafından bekletiliyorum.

- Güzel şeyler de oluyo değil.

- Hadi gidelim en kötü yolda can veririz.

- Ateşe gerek yok kardeşim yanan gençliğimle alırım ben dumanı.

- Yalnızlık kesmedi, yapa’sına koşuyorum.

- Azer Bülbülün "İlk fırsatta sana gelmek istedim" dediği yerde sigara dönüyoruz.

- Ruhun sevmek istediğinden nefret etmek zor. Onsuz ağaç gibisin hiç akraban yok.

- Olmayacağının farkındayım, bazı farkındalıklara fena dargınım.

- Biz ölüp dirilmeleri geçeli çok oldu, şimdi gülüp geçme kısmındayız.

- Yaşama telaşındayım canım belki başka baharlara.

- Üç kuruşluk sevincimdi rezil yüzünü görmek.

- Zamanı gelince ufak ufak kıyametler yaşatacağım,biraz daha sabredin.

- Kusura bakabilirsiniz, bazı eyvallahlar tükendi.

- İyi ki varsın tamam ama kime varsın.

- Kendini vazgeçilmez sananlara söyleyin, rüyalar çabuk biter.

- Son görülmeye lafım yok ama mavi tıkı sadece götler kapatır. Aksini iddia eden göttür.

- Net olduğum için kaybettiklerime üzülmüyorum. Onlar benim kurtulduklarım.

- Dışardan gördüğün gibi değil, fena ayaz yiyoruz. Ama Allah şahit ki bu günlerin hesabı sorulacak.

- Bizim bir umudumuz hani ne bileyim bir beklentimiz kalmadı. gönlümüzün güzelliğini yaşıyoruz.

- Bu hayat da bizi böyle yakamızdan tutacaksa, "hadi böyle yaşa" derken, kalbimize sormuş mu?

- Varlıklarını, sevdikleri şeyleri, seslerini, kalplerini hiç tanımamış gibi uyuyup uyanmayı öğrendik.

- Hepimiz önemsiz günlük küçücük cesaretsizlikler, haksızlıklar yaptık. Ve bu hale geldik. Biz yaptık

- Sinirlendiğimizi belli etmiyoruz diye fazla cıvıtıyorsunuz bu beğenilerin durumu ne böyle aq.

- Kırdıysam özür dilerim he kırmadıysamda bu hiç kırmayacağım anlamına gelmez yine özür dilerim.

- Radyoda cızırtıları duymadan güzel bir şarkıya ulaşamazsın. Bütün bu yıkıntıların ardından seni bulacak olmayı, buna benzetiyorum.

- Her gece bir şeylerin yoluna gireceği umuduyla yatıp, her gün o umutlarımın kırıklarını bir yerlerden toplamaktan yoruldum be.

- Hava dışardan güneşli mis gibi duruyo ama muhatap oldukça üşüyorsun işte bazı insanlar da böyledir.

- Beni kimse kıramaz kabuğum yeterince serttir beni sadece o kabuğun içini gösterdiğim sevdiklerim incitebilir.

- Hayal ettiğim hayatı yaşayan birini görmedim, hayal ettiğim hayatı söylememe gerek yok inceyi anlamışınızdır heralde.

- Topladığım "allah gönlüne göre versin"leri ne zaman devreye sokcaksın kurban olduğum? Baya bi birikti çünkü.

- Daha evlenmiyon mu sen diye soran herkese, hayırlısı ya nasip kısmet bu işler diye cevap veriyorum. Aslında hay ben senin derdini s*keyim demek istediğimi anlıyolardır umarım.

- Değer verince değişti dediklerimiz, belki de hep öyleydiler. İstediklerini elde edince fabrika ayarlarına geri döndüler.

- Herkesin hayatında, sen evde kalırsan ben seni alırım diyen bi kankası olmalı. İyi günde herkes var, dost dediğin kötü günde de olmalı.

- Bişeyler anlamını kaybetmişse, heyecan bitmişse, ne kadar iteklesen de yürümez o ilişki. Öyle kuru sevgiyle olmuyo bu işler.

- Lütfen artık güzel bişeyler olabilir mi? Bi mutsuzluğun ne kadar boku çıkabilirse, o kadar çıktı çünkü. Fazlası var, eksiği yok.

- Öğreneceksiniz. Gecenin bir vakti yalnız başınıza boş tavana baktığınızda iyi insanları kaybetmemeniz gerektiğini öğreneceksiniz.

- Kimsenin "seninle mutsuzluğa da varım" yalanlarına kanmayın. sıkıntıyı gören en yakın köşeden dönüyor.

- Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede.Yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun; ''Kısmet değilmiş''

- Yere göğe sığdıramadığım insanların gözümde ufacık olduğunu da gördüm, kimse vazgeçilmez değil ve zaman her şeyi değiştirebilirmiş gerçekten.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun