-->

Tumblr Sevgiliye Aşk Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Tumblr Sevgiliye Aşk Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Tumblr Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Tumblr Sevgiliye Aşk Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Tumblr Sözleri sizlerle.
- İyiki uyku varda şu yalan dünyaya ara verebiliyoruz.

- Sen başkasına ait olsan bile ben yine de sana ait'im . Çünkü sen benim enderinimsin.

- Bazı şeyler var ki, söylenmiyor.

- İtiraf et. Hayatında seni en çok ben sevdim.

- Kimseyi sevemiyorum çünkü solumda hala sen sağsın.

- Bırakırsan düşerim enderine... kaybolursam adım çıkar serseriye.

- Kimse kimseyi böyle beklemez. Bu da içine dert olsun.

- Empati devri bitti kralına antipati.

- Uzaylılarda sanıyor ki dünyada hayat var.

- Büyümeyi öğrenemedik.

- Biz delirelim ki, siz akıllanın.

- Delirmenin hangi evresindeyiz ?

- Gün gelecek sigaranızı döndüğünüz insan size sırtını dönecek.

- Kadın Erkek Farketmez Kalbi 0rospu Olandan Korkacaksın .

- Göz Görmeyince Gönül Sizofrene Bağlıyor.

- Cigaranın Dumanı DeğiLde YokLuğun Sokuyor Beni Tribten Tribe .

- Düşmeyen bir kafa olsun istedim, Tüm maddelere taş çıkartı gözlerin.

- Herkesin Kullandığı Şeyler Bana Cazip Gelmiyor, Buna Sen de Dahilsin.

- Hepimizin Yaraları Var Canemın Dedim, Biz Derin Yaraların Çocuklarıyız.

- Bizde kendi tribimizin hastasıyız, Bişey içmeye de gerek yok bazen.

- Hayat Bize Hiç Yeşil Işık Yakmadı, Lakin Bizde Hiç Kırmızıda Durmadık Hani.

- GüzeL Bişey kaLdıySa haYatta... O da "Kafam"dır meseLa.

- İstediği Gibi Gelsin Hayat, Bu Aralar Her Şeye Eyvallahım Var.

- Ben madde kuLLanan biri deqiLim ama, GözLerinde kaFamı Yaşıyorum.

- Yapacak Birşey Yoksa ; Yakacak Bir Sigara Vardır Mutlaka.

- Dürüstlük Çok Pahalı Bir Hediyedir, Yanlış İnsanlardan Beklemeyin.

- Atacak Bir Kemiğin Varsa, Seni Sevmeyen Köpek Bile Kuyruk Salar.

- Boşuna Yakmayın PapatyaLarın Canını, Seviyorum Diyipte Gideni Çok Gördük.

- Aklın Varsa Aşık Olma ; Cinsiyetine Bakmadan Skerler .

- Zaten Hayatımızın Tadı Yok, Birde Çayı Şekersiz İç Diyorlar.

- KaFamız BizDen HeSap SoRamaz, ÇünKü Biz Onu HeP GüzEl YaşaTtık.

- Aşk Izdırabını Bilmem Sevgilii Kafam Güzel Olsun Skmişim Gerisini.

- Ne bereketli topraklarımız var. Her türlü yavşak yetişiyor.

- Bizde kendi tribimizin hastasıyız, Bişey içmeye de gerek yok bazen.

- Sana illa şiir mi yazayım, İki el ateş etsem olmazmı.

- Yüreğinin Peşinden Git Ama, Aklını da Yanında Götür.

- AteşLedim Bu Kahrımı, MutLuyum DumanLı GözLerimLe.

- Bu Kadar Zorunluluk Yeter, Biraz da Tesadüflere Göre Yaşayalım.

- Kendi İçinde Hep Bir Savaş İçindeyim, Ne Kazananım Belli Ne Kaybedenim.

- Düşersen sonunda yine bul beni.

- Bir Sana Yandım Ben.

- Sessiz sessiz ağlar gibisin.

- Falana filana gerek yok.. Herşey gönlünce olsun.

- Benim Yanlışımı Düzeltmek Size Düşmez Siz İşinize Bakın.

- Yürekten İtaat Edeceğim Tek Bir İktidar Var, Kendi Aklımın Kararı, Kendi Vicdanımın Emrettiği.

- Bir insan yüzünden tüm insanlığa küsebilir ve yine bir insan sayesinde tüm dünyayı sevebilirsiniz.

- Bundan Sonraki Hayat Felsefem Arayanı Arar, Soranı Sorar, Seveni Sever, Unutanı Unutur.

- Bazen o kadar dalgın oluyorum ki, açtığım şarkının ne ara başlayıp ne ara bittiğini bile fark edemiyorum.

- Dört Duvar Arasında YaLan OLsada DüşLerimiz, Sıkıntı Yok Kardeş Biz Bi ŞekiLde GüLmeyi Beceririz.

- Şüpheci olmayın, insanlara güvenin. Şaka lan şaka. Arkadaşlar güvenmeyin, güven iptal. Tekrar ediyorum, güven iptal, güvenmeyin.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun