-->

Nejat İşler Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Nejat İşler Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Nejat İşler Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Nejat İşler Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Nejat İşler Sözler sizlerle.
- Saçlarını kesen bir kadının çektiği acıyı anlayabilecek kadar sev bir kadını.

- Ruh eşim yok diye üzülmeyin. Belki de eşsiz bir ruha sahipsinizdir.

- Kalp herkeste var. Yürek başka bir şey…

- Her şeyin çakmasına eyvallah. Ama insanlığa ne oluyor?

- Karakterin otursun, söz ben ayağa kalkacağım.

- Tek kadına ait olmayı göze alabildiğinde erkek oluyorsun.

- Bana iyiler mutlaka kazanır diyen yavşağı getirin.

- Bazen hayatımdaki tek pozitif şeyin kan grubum olduğunu düşünüyorum.

- Güven veremediğin bir kıza çiçek vermenin bir anlamı yok.

- Saçlarını kesen bir kadının çektiği acıyı anlayabilecek kadar sev bir kadını.

- Var mı o kadar maharetli bir hırsız, tüm dertlerimi çalacak?

- Aslında ben seni olduğun gibi severdim ama sen olmamışsın sıkıntı burada.

- Kıvırmak, kalçada şık duran bir eylemdir, ruhunuza taşımayın.

- İkinci şans her zaman iyi bir fikir olmayabilir; ilkinde yaralayan, ikincisinde öldürebilir.

- Bazen cevabını kaldıramayacağını bilsen de yine de gerçeği öğrenmek istersin…

- Elbette unutamadıklarımız olacak. Ağzımıza bir güzel sıçıp gidenleri nasıl unutabiliriz ki.

- Kimseyi uzaktan sevmeyin. Yakından da sevmeyin. Birini sevmek akıl işi değil.

- Biri seni olduğun gibi kabul edemiyorsa,  sende onu olduğu gibi s.ktir edeceksin.

- Bir kadını mutlu etmek istiyorsan dost gibi dertleş, baba gibi koru, adam gibi sev.

- Aylarca, bazen yıllarca sabredersin. Sonra bir bakmışsın, dakikalara bile tahammülün kalmamış.

- Bazı insanlara geri zekâlı bile diyemiyorum o bile belli bir ölçüde zekâ gerektiriyor çünkü…

- İyi insanlara salak muamelesi yapmayı bıraktığın an iyi insan olacaksın, bu da sana yeter.

- Bazen kırdığım insanlardan özür dilemek istiyorum sonra yaptıkları aklıma geliyor, vazgeçiyorum.

- Seni paramla satın alırım dediysem; cebimin doluluğundan değil, fiyatının ucuz olduğundan dedim.

- Kendini akıllı sanan insanlara çok üzülüyorum; düşünsene geri zekâlısın ve bundan haberin yok.

- Sen güçlüsün bunu da atlatırsın. Yani diyor ki; gelen sıçmış giden sıçmış sen alışıksın bir şey olmaz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun