-->

Survivor Turabi Çamkıran Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Turabi Çamkıran Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Survivor Turabi Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Turabi Çamkıran Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Survivor Turabi Sözleri sizlerle.
- Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider.

- Başarı en büyük intikamdır. Çünkü seni sevmeyen herkesi üzer.

- İnsanlar öyle değilmidir kimileri YALAN kimileri YILAN çok azdır ADAM gibi kalan.

- Benim Adım Ezanla Başladı Sela'yla Biter. Bir tek Sana Değil Alayınıza Gider''

- Edebim el vermez edepsizlik edene susmak en güzel cevap edebi elden gidene.

- Birlikte yola çıktıklarını ''YOLDA BULDUKLARINLA'' değiştirirsen yolunu şaşırırsın.

- Bize ALLAH'TAN korkmayı öğrettiler KULUNDAN değil !

- Verme sırtını duvardan başkasına emanet, en kralının bile içinde, bir nebze ihanet.

- Üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verirsen aradaki iki kuruşla seni satar.

- Şimdi bakacağız uzaktan mı ADAMLAR, adamlık'tan mı uzaklar göreceğiz.

- Sana çok 100 verdim 96'sını geri alıyorum şimdi etrafımda 4 dön bakalım!

- Bizim karşımıza çıkmaya cesareti olanların sonuçlarına katlanacak kadar da gücü olmalı!

- Nasıl hatasız kul olmazsa cezasız da Şampiyon çıkmaz.

- Benim her kalleşlik yapan bir insana, bir hikayem vardır.

- Değer verdik Yeteri kadar. Bundan sonra herkes ederi kadar!

- Ben Turbo Turabi'yim kazanma hırsım benim yakıtım.

- Bugün sahne onların devam etsinler ama sıra bize gelmesin dua etsinler.

- Turabi Çamkıran; ''3 Benim uğurlu sayım. 3'te 3 Neden olmasın?''

- Ben Çin gibiyim sallanırım ama yıkılmam.

- Otobanda hız sınırını aşanları, Biz de trafik polisi olarak bariyeri çektik ve cezayı kestik.

- Herkesin adamlığı kendine zimmetli, kaybetmemeliler!

- Ben bu saatten sonra kimseyi idare etmem iade ederim.

- Matematikte de var değer verirsin yanlış çıkar artık bu saatten sonra ne değer var ne de saygı.

- Benim karakterime laf atanların, ismini toplayıp internet şifrem yapsam yetersiz karakter der.

- Zamanında Survivor'ın kralıyım diyenler Krallığım tacına süs olmaktan başka bir şey olamadılar.

- Beni çekemiyorsan KARDEŞİM; Halay çek Mekik çek Yada fön çek Baktın olmuyor Sabır çek.

- Survivor'un 3 evresi; Hayret, Gayret, Sabret. Eğer bizi yenemezlerse sabretmeye devam edecekler.

- 3 harflilerden korkacaksın... Mesela KIZlardan, AŞKtan, kafaya gelen TAŞtan, en önemlisi BENden.

- YA ÇIKIN KARŞIMA ORTALIĞI İNLETİN. YA DA ÇEKİLİN KENARA TURBO TURABİ'yi SEYREDİN.

- Allah erkeği çok Adamı az yaratmış, Adam olan Anasını, Bacısını düşünüp hiçbir Kadına kötü davranmaz.

- Bunlardüzgünce elemeyi unutup, çirkinbir şekilde diskalifiye ettirmek için elinden geleni yapıyorlar. Ama ben parkura göme göme sevinç hareketlerime yenileri katarak devam edeceğim. Benden çok çekecekler...

- Bugün Survivor'da tarih yazma günü, Hep birlikte çıkıp intikamımızı alacağız. Ve bugün Rumenler hızlı olmayı bizden kaçarak öğrenecekler.

- Dua 3 harf kadar küçük, içine her şey sığdırabilecek kadar büyüktür. ''AMİN'' der susarım. Duam belli, duyan belli.

- Yıldızlar uzaktır. Hayat kadar değil. Hayat acıdır ölüm kadar değil. Ölüm korkumdur ! Ama finale kadar gidip de orda elenmek kadar değil..!

- İnsanoğlu hep bilir sevdiklerinin kıymetini. Ama BİTİNCE Ama GİDİNCE Ama ÖLÜNCE Yani iş işten geçince.

- Herkesle konuşun derdi babam. Ama kardeşim kör cahille anlaşamazsın. Kör cahil de illa okumamış adam değildir. Kör cahile derdini anlatamazsın, paylaşamazsın... Kör cahil seni anca üzer... O yüzden ne tartış ne de vakit geçir Ne huzursuz olursun Ne de mutsuz olursun.

- Ağlamayı Ferdiden, Bağlamayı Orhandan, İsyanı Müslümden, Sevinç gösterilerini de Turbo Turabi'den öğrenecekler.

- Gün gelecek devran dönecek Hain felek bize de gülecek E bunlar mı vardı şimdiye dek Tek tabancada finale gider bu yürek.

- Eskiden yere düşen ekmeği hemen alıp 3 kere öperdik. İyi çocuklardık yağ satardık, bal satardık, ama asla birbirbirimizi satmazdık. Ne güzel çocukluktu be...

- Ekmeğim, aşım helal olsun. yiyene içene... Sadece hakkım helal değil dost gibi görünüp kuyumu eşene...

- Ne Olursan Ol, Kim Olursan Ol, Benim Olduğum Yerde Adam Ol, Adanın Adamı Allah'a Yakın Bana Uzak Ol.

- Bazı insanlar hep kaptan olurlar söz konusu dümen çevirmek olunca. Hayatı dümen olanın ne rotasına güvenilir ne de gemisine binilir.

- Önemli olan gülü dikeni ile geceyi gizemi ile Survivor'u tüm derdi ile sevmektir... Ben Survivor'a sevdalıyım burdakiler gibi aşık değil! Aşk hevesin bitene kadar, SEVDA nefesin yetene kadar...

- HAYATINDA KARIŞIKLIK İSTEMİYORSAN KURAL BASİT. EŞYALARI ALDIĞIN YERE İNSANLARI HAKETTİĞİ YERE KOYACAKSIN.

- İki survivor yoktum demişler ki öldü şimdi herkes hazır olsun Survivor'un kralı TURBO TURABİ geri döndü.

- ''Bir şikayeti olan varsa bunu yüzüme karşı konuşmayıp arkamdan konuşuyorsa O onun KARAKTERİDİR.! ya da onun olmayan KARAKTERİDİR !!!''

- ''İntikam soğuk yenen bir yemektir ama benim hiç umrumda değil ben yemeği sıcak severim sıcak sıcak intikamımı alıcam!''

- Sonbahara girmiş ağaç gibi yapraklarını tek tek dökmeye başladılar. sonbahardan sonra onları büyük bir kış bekliyor ya bu kışı güzelce geçirecekler ya da bu kışta yok olup gidecekler.

- Suç bende aynı filmi izliyorum aynı sahneye bile bile yine tepki veriyorum. Düşününce diyorum ki bazı insanlardan birkaç tane olmalı, bazı insanlardan hiç olmamalı.

- Burda Survivor'um diye geçinenlerin GERÇEK YÜZÜNÜ görmek zaman alacaktır. İşte ben o zamanı bekliyorum.

- ''Biz onları çoktan yendik sadece haberleri yok! biz oraya onları yendiğimizi haber vermeye gidiyoruz.''

- ''Yeniler değil eskiler bilir namımı, yeniler her oyuna çıktığında titreyerek söyler ADIMI.'' Oyunda beni kim seçerse seçsin parkuru titrete titrete sonuna kadar giderim.

- Acıkırız sofradakileri yeriz, Üzülürüz kendimizi yeriz, Survivor da dokunulmazlığı kaybedince de birbirimizi yeriz! Artık kim kimi yerse! ''Survivor'un kanunu bu, Ya Avcı olacaksın ya Av.

- Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”….Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme,seni onsuz da yaşatırım. Ve mevsim geçer,gölge veren ağaçların dalları kurur,sabır taşar,canından saydığın yar bile bir gün el olur,aklın şaşar. Dostun düşmana dönüşür,düşman kalkar dost olur,öyle garip bir dünya. Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur…… “Düşmem” dersin düşersin,”Şaşmam” dersin şaşarsın. En garibi de budur ya “Öldüm” der,yine de “yaşarsın.

- Bal Yapmayan Arıdan , Anasını Babasını Dinlemeyen Evlattan , 20'de 1 Tane Bile Yeşil Kare Açamayanlardan Kimseye Hayır Gelmez ! Benim Sevenim Çok Bana Bir Şey Olmaz Diye Sevinme , Benim Hiç Sevenim Bu Hafta Kesin Elenirim Diye de Üzülme ''

- Ömrü bitene kadar değil menfaatleri bitene kadar birbirlerini sevmişler. Üç oyun kaybettik neler oldu.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun